نظظظظظر سنجی مهههههههههههم
 
 
 
kyumin land

نظظظظظر سنجی مهههههههههههم

نویسنده : Ma_Mi | تاریخ : 1:53 - سه شنبه 17 شهريور 1394برچسب:,


ااهههههم... ااهههمممممممم..

بذارین نیشمو ببندم.. اخمامم بکنم تو هم... خوب حالا چطورم؟!! ترسناک شدم؟!! شبیه این عبضضیی زشت این پایین شدم یا نه؟؟؟؟



عاقا مرگ و میر برا این خوشششششششتیپ دوست داشتنی رو بذارین برا بعد

الان من خیر سرم باید یکم جذبه داشته باشم خوو.. خانم جم کن خودتو از وسطط صوبت دارم.. پاشو خانم پاششو

ععههههه


خوب میریم سر اصل مطلب...


نمیدونم خودتون متوجه شدین یا نه.. ولی این روزا یکم بیشتر از یکم وب نامنظم شده

که خوب بیدلیل نیست..

من، پریسا، شهرزاد به عنوان مسئولای وب.. 

از ته دلمون از اینکه تو این تقریبا یه ساله سختی که به هممون به خصوص جویرا گذشت،

ولی شماها کنارمون موندیم و تنهامون نذاشتین..

بینهاییییییییییییییییییییییییییت ممنون و موتوشکر.. بودیم و هستیم و خواهیییییم بود.

 

ماها واقعا خوشحالیم که با وجود اینهمه سختی و یا بهتر بگم حرف و حدیثایی که گوشه کنار هست.

هنوزم بازدید وب اونقدری بالا هست که نشون بده نه فقط جویرا بلکه الفا هم هنوز کیومین و دوست دارن و دنبالشن.

واقعا واقعا واقعا از ته دلللللللللم عاشق تک تک تونم و همونتونو دوست دارم و به خاطر بودنتون ممنونم.

( اینا یه مدت بود سر دلم مونده بود، باید میگفتم ولی موقعیتش نبود. خلاصه از بهونه امروز استفاده کردم و گفتمشون)

 

 

من بارها بارها به همه گفتم فن کلاب کیومین برای همه است و هر کس که بخواد میتونه توش شریک باشه...

اینجا محفل کیومینه..

ولی برا همه است، بدور از هیچ تعصبی، البته به شرطی که به کسی یا به چیزی یا حتی به سلیقه و اعتقاد دیگران توهین نشه.

برا همین روز کیومین از همه خواستم کاراشونو برام بفرستن.. و از ته دلم از اون همه ایمیل و پیام حساببیی ذوقق کردم.

صادقانه بگم، فکر نمیکردم اسقبال شه، ولی شد.. و اون روز پر بازدیدترین و بهترین روز وب بود( البته بعد از اون بازدید همونقدر بالا موند و حتی بعضی روزا چند برابر شد ولی قبول کنید که اون روز یه روز خاص بود.)

 

شاید بگین من خیلی هندونه میدم زیر بغلتون.. ولی باور کنید حقیقتو میگم. ( در ضمن هندونه زیاد باعث میشه شب بارون بیاد )

 

اما اینا فقط یه طرف ماجراس، همونجوری که من و شهرزاد همه تلاشمونو میکنیم تا اینجا مرتب اپ شه و دنبال فیکای جدید و ایده های جدید برای فنکلاب باشیم .. از اونور باید به فکر نویسنده هامونم باشیم.

باور کنید تو این مدت من تا جایی میتونستم نویسندهامو راضی نگه داشتم و سعی کردم ازشون بخوام که برا فیکاشون رمز نذارن یا خواننده هارو به خاطر نظرات پایین خدایی نکرده به دردسر نندازن. و خیلی ازشون ممنونم چون همه اشون تا جایی که امکان داشته به حرفم گوش دادن و شما سر این موضوع اذیت نشدین.

باور کنید منم یه زمانی خواننده بودم و بینهایت از رمز گذاشتن بدم میاد. ولی شما بگین

وقتی تقریبا نصف نویسنده هام از وضعیت نظراتشون ناراضی ان.. من چجوری راضی نگشهون دارم؟ همونجوری که شما به عنوان خواننده حق دارین، اونام به عنوان نویسنده حق دارن.. و من تاجایی که تونستم همه سعیمو کردم تا هر دوطرفو راضی نگه دارم.

نمیدونم موفق بودم یا نه.. ولی چیزی که الان دارین میبینین.. اپای یه خط درمیون و رمز عوض کردن.. یعنی دیگه از دست من خارجه

شما بگین وقتی نویسنده میاد پیش من و میگه مام بازدید فیک من 307 تاس ولی نظراتش 7 تاس.. من چی باید بهش بگم؟؟ هوووم؟؟؟

یا یکی دیگه میاد میگه، مام اگه فیگم اینقد بده بگو تا دیگه ادامه اش ندم. چی جوابشو بدم؟؟

 اصلن خودتون ببینید

( به بحث نظر گذاشتن تو لاکس بلاگم میرسیم. صبور باشید جوجه ها)

 

از اونجایی که میگم اینجا ماله همه اس، نه میتونم فقط طرف خواننده هام باشم یا فقط طرف نویسنده هام.. برا همین که دارم این حرفارو بهتون میزنم.. چون حقتونه که بدونین. اگه گاهی توی اپا کم و زیاد پیش میاد دلیلیش چیه؟

 

خدا شاهده نصف نویسنده هام فس شدن.. من به زور هولشون میدم.

خودتون اثن یه لحظه بهش فکر کنین.. اگه  نویسنده ها ناراضی باشن.. کم کم دلسرد میشن و اپا کم میشه.. و اونموقع شما ناراضی میشین درسته؟؟؟

فکر نکنم هیچ کس اینو بخواد.. حداقل من یکی نمیخوام.. همه سعیمو میکنم که اینجوری نشه.. ولی به یکم همکاری نیاز دارم.

 

حالا میرسیم به پیشنهاد من

من میدونم نظر گذاشتن برای یه تعدادی توی وب واقعا سخته و درکشون میکنم و حتی میتونم الان براشون توضیح بدم که مشکلشون حل بشه

ولی اینکار فایده ای نداره، من تو بلاگر قبلی به همه گفتم چی کارکنن ولی خوب خیلیا همچنان به سایلنت بودنشون ادامه دادن

اولم میخواستم یه پست اموزش نظر دهی تو وبلاگ بذارم.. ولی دیدم بیفایده اس

راستش بیشتر خنده داره تا اموزشی.. خخخخخخخ

به هرحال

از اونجایی که میدونم اکثریتتون تلگرام یا واتس دارین

پیشنهادم اینه یه گروه توی تلگرام بزنم مخصوص نظرات ..

"البته با قوانین خاص خودشه "

که خدایی نکرده باعث نارحتی یا اذیت کسی نشیم.

این پیشنهاد  مغز معیوب من بود..

اگه کسی پیشنهاد بهتری داره.. میتونه بگه خوشحال میشم بشنوم.

نظر، ایمیل و پیام توی واتس یا تلگرام بهم بدین.. نظراتونو میشنوم

 من فقط این مشکل حل شه، همین. بیشتر از هرچیزی به نفع خودتونه

ممنونم که پر حرفیامو تحمل کردین( تازه نصفشم یادم رفت)... و ممنون که هنوزم کنارمونید.

با عکس زیر حال کنید به جاش

 

 

 





نظرات شما عزیزان:

شیمین
ساعت9:13---22 شهريور 1394
من عاشق اینجا و واقعا احساس می کنم مثل یه خونه گرم واسم میمونه اینکه چرا بقیه نظر نمیزارن به نظرمن علت عمدش سختی کامنت گذاشتنه تو وبلگ قبلی افرادی که نظر نمی زاشتن حداقل لایک می کردن 3پیشنهاد من برای افزایش کامنت 1تبادل و معرفی وبلاگمون تو بقیه وبلاگا 2نوشتن فیک از همه کاپلا ولی با کارکتر اصلی کیومین برای جذب بقیه الفا 3گزاشتن رقابت بین نویسنده ها و گزاشتن قسمت نقد و انتقاد فیکا منظورم همه فیکا باهم دیگس تا هر کسی هر نظری درمورد فیک مورد علاقش داره اعلام کنه اینطوری نویسنده ها متوجه میشن مخاطب چه نوع ژانری بیشتره هر کس چه جور فیکی دوس داره دوس داره کاپل فرعی کی باشه خیلی خیلی تاثیر داره

zshd
ساعت13:22---21 شهريور 1394
جوجه؟؟:)
خخخخ فدات خانوممم
پاسخ: یس جوجه :))))))) یدونه باشی


مهربون
ساعت20:30---19 شهريور 1394
سلام
من رفتم بالاخره تلگرام رو افتتاح کردم!!!
لطفا توی گروه های سوجویی عضوم کنین!!!
09390290725
پاسخ: اد شدی عششششششقم


minimi
ساعت1:24---19 شهريور 1394
من فدایییییییییه مامی گوگولی خودم که هر کی هم از اسمت تقلب کنه اما اون هنوز برای من org هستش
کم بودن نظر ها به خصوص برای شخصی که نویسنده فیکه خیلی دل سرد کننده است چونکه بعد یه مدت فک میکنه داره گل لقد می کنه ( بلا نسبت بچه های خودمون ) بازم اگه نظر ها یک پنجم ششم بازدید ها باشه خوبه اما یک هزارمه
کیومین کاپلیه که از اول عشقش رو با صداقت نشون داده ، فیک نیس .
تمام احساس ،دلخوری ها ، دلشکستگی های بچه های وب توی خط خط فیک هاشون معلومه
اگه براتون اون حرف ها ارزش نداره خواشا نخونند این از خوندن و گذرا رد شدن بهتره
اینجا به گفته ی خود مامی محفل اشخاصیه که کیومین رو دوست دارن ، با بودن این همه تلخی بازم نتونستن و نخواستن کیومین رو از قلبشون پاک کنن پس دوستانی که کیومین رو دوست ندارن نیان لطفا ، شخصیت خودشونو توی کامنت های بی ربطشون نشون ندن ، به خدا با یه ایدی ریدر میشه خیلی راحت نشون داد که بی احترامی هایی که توی بعضی کامنت ها دیده میشه کار یه نفره ، حالا هر چند اون فرد با اسمامی مختلف نظر بده ( دیگه کاملا گویاست منظورم به کیه )
پاسخ: سلاام... خخخخخخخخخخخ دیوونه.. تنت میخاره هااا... خخخخخخخخخ.. میرم خودمو میارماااا.. خخخخخخخ گوولهههه نمکه منیی هاا.. فدا ییی دارییی... یسسسسسسسسسسسسسسسسسس.. کیومین ایز عشششششق خالصصصصص.. خاص و نابببببببببببب اینو همه میدونن.. کیومین چقد حسشون قشنگگه.. نیازی به اثباتش نیس... اایی جونمم. که انقد دقیق حس همه رو فهمیدی.. مامی به فدات... اینجا ماله همه اس.. ماله همه کسایی که کیومین و فهمیدن و حسش کردن. حتی شده یه ذره .. جویر و ویتامین و گیمر و الف و بقیه.. فرقی نداره.... عب نداره ععشششششششقم. اره فهمیدم حرفتو.. فکر کنم همه فهمیدن.. من حواسم هست بهشون.. نگران نباشش. بهم اعتماد کن... منو که میشناسی با پنبه سر میبرم.. خخخخخخخخخخخ البته هنوز سر نبریدم.. ولی ببرم رد خور نداره.. ممنونم از دلگرمیات و اینکه نشون میدی کنارمونی .. بوووس رو لپاتتت عششششششقم..


zshd
ساعت0:47---19 شهريور 1394
سلوم.زهرام اگر یادت باشه کیم!
باهات موافقم در زمینه تللگرام و واتس اپ.
ولی واقعا کم لطفی اینقدر نظر کم.حتی اگرم فیکی خوب نبوده از نظرشون میتونستن نویسنده رو راهنمایی کنند و با انتقاداتشون کمکش کننند. این واقعا کم لطفی
پاسخ: سلوم به رو ماه نشسته ات.. خخخخ جوجه جدیده ایه که مقدمه رو بهم داد درسته؟؟؟ ایشالا به زودی تصمیم میگیریم که چه کنیم. و حتما اعلامش میکنیم. ههههییییی... چی بگمم.. جوجه... خوب امیدوارم درس شه.. و میشهه// اگه من مامی ام.. میدونم جوجه هامو چی کار کنم... خخخخ... ولی موتوششششششکرم از نظرت.. مرسی که هستی


ابليس
ساعت23:58---18 شهريور 1394
الان دوباره نظرموخوندم اره اينکه گفتم شايدداستاناتون خوب نيس بهتون برخورده ولى من گفتم شايدقبلشم عذرخواهى کردم مناون مربع هاى گوشه وبوديدم اينطورفکرکردم
بازم معذرت صادقانه ميگم مامى حرفم واقعن بى قصدوغرض بودپوووف.بدرود.....رخ
پاسخ: منم نگفتم که از قصد گفتی.. من فقط روشنت کردم که متوجه اشتباهت بشی.. هر چی بود اون پایین بهت گفتم.. دیگه چیزی نمیمونه که بخوام بگم. بدرود عزیزم


ابليس
ساعت23:48---18 شهريور 1394
اره نبودم..اين وبلاگم توايونهه ايزريل ديدم,بروببين اونجانظرگذاشتم مامى..حتى اگه واسه فيکى نظربذارم بعد رمزبذارن ديگه درخواست رمزنميدم,

بعدمدتهااومدم ديدم فناديگه اپ نميکنم دوسه قسمتشوخونده بودم ولى مشکلاتى پيش اومدکه ديگه نتونستم بيام وب

باورکنى يانکنى اولين باربوددرخواست رمزدادم...فقط ميخواستم بدونم شمادارين يان,,,اخه قديمين شبهاى روياماله شمابودخب...بى احترامى بشمانکردم...نميدونم چراجوش اوردى...ب هرحال حوصله دعوافحشوفحش کارى ندارم...نميدم عذرميخوام من واقعن اين وب نيومدم صرفن براى پايان شب اومدم بازم عذرميخوام..چشم ديگه نميام..خ
پاسخ: اینکه تو یه وب دیگه چی کار میکنی به من ربطی نداره.. کلن به من ربطی نداره که چی کار میکنی یا نمیکنی... باور کردن یا نکردنش فرقی به حال تو یا من نمیکنه... خوب من چیو باید داشته باشم؟؟ رمزه یه وبه دیگه؟؟؟ یه فیک تو وبه دیگه؟؟؟اصلا شما چیزی از ما نخواستی!!! اومدی نظرتو گفتی و رفتی .. منم روشنت کردم. قدیمی بودن چه ربطی به این موضوع داره؟؟ من اصلن از حرفات سر در نمیارم.. خودت میدونی چی داری میگی؟؟.. به هر حال فرقی به حال من نمیکنه... چیزی که میخوای و من ندارم... من فقط جواب نظرتو دادم تا قشنگ متوجه شی.. وقتی اینجا نبودی و از چیزی خبر نداری، نظر ندی( البته ببخشید که اینقد رکم.. واژه بهتری نبود که بگم.) جوشمم نیاوردم.. .. و لطفا مراقب حرفات باش.. من نه اهل دعوام و به قول تو فحش و فحش کشی ام.. نه از دعوا کردن خوشم میاد... نه اجازه میدم کسی اینجا بخواد دعوا راه بندازه..اگه نظرت خیلی رو اعصاب بود .. همون اول بار پاکش میکردم .. پس بازم میگم راجب چیزی یا کسی اگه نمیدونی.. نظر نده لطفا... و اینکه نیازی به عذرخواهی نیست فقط سعی کن به توصیم گوش کنی.. و نظر بیجا ندی ( بازم رکم.. ببخشید)... چون تو این مورد کوتاه نمیام.. به خصوص که فقط شامل حال خودم نمیشه.. و کلی نویسنده اینجا هست که مسیولیتشون با منه... اینکه اینجا بیای یا نه به خودت ربط داره. قبلا هم گفتم اینجا ماله همه اس .. همه کسایی که یه ذره کیومین رو حس کرده باشن. ولی برای اومدن و سر زدن بقیه به وب به کسی التماس نمیکنم.. هر کس اختیار خودشو داره.. دوست داشت میاد و استفاده میکنه.. دوست نداشت نمیاد... به هر حال خوش اومدی


shadi
ساعت11:38---18 شهريور 1394
مامی پیشنهاد خوبی بود....منم موافقم






خدایی خیلی محبوبیت داریاااا ببین واسه پست تو بیشتر از بقیه نظر میزارن
مامی: تو مگه تلگرام داری؟؟؟؟؟ :| باووو اینجوری نیسس به خاطر اینه که من خیلی اذیت میکنم سر اپش. و خوب دو سال و خورده ای میشه که ملت دنباله بالماسکه ان.. چه توقعی داره اخه... خخخخخخخخخخ اخه این چه محبوبیتیه که هیچکی به حرفم گوش نمیده :(((


ابليس
ساعت1:08---18 شهريور 1394
ببخشيدولى شايدم داستاناتون خوب نيس...عاقاقحطى فيک درستوحسابى اومده..يه وبيم بودداستاناى ليدى ومپوميذاشت خ باحال ولى مگه ديگه اپ ميکنه تعجبى رمزم نميذاشت نميدونم هنوزم هس.عاقاقبلنانميخواست برى بگردى دنبال فيک توموقه هاى علافى اصن ميزدى ايونهه پرميشدازفياى باحال ولى الان دريغ از يدونه...گولاخاهمروفلفل کردن
خوب شماجون سالم بدربردين
مامی: خداببخشهه ژیگول.. خخخخخ حرفت خدایییی ته خنده بود.. خو اخه عزیز دل من.. اگه خوب نیس شما اثن برا چی اومدی اینجا داری نظر میذاری؟؟ هاااننن.. واقعا هدفت چی بود؟؟ واقعا لازمه از کل بازدیدا عکس بگیرم بذارم شما با چشای خودت ببینی هر پارت یه فیک کم کم 300 تا بازدید داره و اکثر فیکا بالای 400 تا بازدیدشونه و بازدید کل وبم رو 3000 تا 4000 تاس؟؟؟؟ واقعا این چیزا گفتن داره؟؟؟ چیزی که عیان است، چه حاجت به بیان است؟؟؟؟؟ اثن اینارو بذار کنار.. کافیه یه فیک بینظم شه اپاش.. اونوقت همین دوستان سالینت محترمه(دردشون به سرم)، زبونشون باز میشه..اون موقع اس که باس بیایی تلگرام و واتس منو ببینی .. ادم میمونه جواب کدومو اول بده. پس این نظر شما که "فیکا خوب نیس".. از درجه اعتبار ساقطه البته با عرض شرمندگی . موضوع بعد: قحططططططیییییییی فییییییییییییییییک؟؟ هه یه چیزی بگو باورم شه.. این همه بچه ها دارن فیکاشونو اپ میکنن کلی هم طرفدار دارن.. با هر کاپلی که دلت بخواد فیک هست... یا شما خیلی از مرحله پرتی.. یا واقعا از چیزی خبر نداری.. لیدی چی چی گفتی؟؟؟؟ حالا هرچی زیاد فرقی نمیکنه .. شوما اینجا و این فیکا بدردت نمیخوره..باور کن راس میگم... اثن بیخودی این دوروبرا نیاااااا.. برو ببین همون لیدی چی چی اپ میشه یا نه.. همونو بخون.. اره عشقم... همون با سلیقه ات بیشتر جور درمیاد فکر کنم. پس این یکی نظرتونم به دیار باقی شتافت.. خدابیامرزتش.  موضوع بعد: رمز... نیازی به توضیح نداره. خیلی مفصل قبلا توضیحشو دادم. .. پس اینم هوتوتو موضوع بعد: عزیزم .. خیلی پرتی شوماهااا.. مطمئنی درست اومدی؟؟؟؟ اینجا فنکلای کیومینه.. شوما اینوه دوست داری میتونی بری فیک اینوههه پیدا کنی بخونی.. کسی شمارو مجبور نکرده کیومین بخونی که.. اخر کیومینم اینوهه نمیشه.. باور کن. فقط کیومینه.. کیومین. دقت کن فرزندم….تازه.. اینا که میگفتی ماله قبلنا بود.. اون هلو رو لولو برد.. دیگه نیس خوو؟؟ چند وقته اینجا ها نیومدی که نمیدونی هه فلفل شدن.. حتی ما.. خوبه تازه اومدیم این جاااا هاا.. کلن ندونسته برا خودت یه چیزی میگی.. حالا عب نداره.. زیاد خودتو ناراحت نکن.. مرسی که گفتی نظرتو.


نگینsj
ساعت0:47---18 شهريور 1394
نظر نینا تو حلقم
پاسخ: خخخخخخخخخخخخ اخه من به شوما دوتا چی بگم؟؟ خخخخخخخخخخ من میمیرم که بخوام همه رو خودم آپ کنم. بعدم اتفاقی نظرات من بالاست... در اصل بازدیدش بالا بوده بیشترین نظر ماله درخواست رمزه ابنباته تلخه که 23 تاس.. ولی اون بازدیدش کمتر بود اینجا نشونش نمیده.


نگینsj
ساعت0:45---18 شهريور 1394
سلام ننه جونم....من گوشیم پوکیده وگرنه میحرفیدم باهات
با نظر تلگرام یا واتس موافقم ولی همونجوری که بعضی بچه ها گفتن ممکنه این برنامه ها رو نداشته باشن
من که به کل قاط زدم....امار اسمان مشکیو نیگا عاخه.......ینی واقعا این همه خواننده دارن فیکا؟؟/؟....باورم نمیشه
در هر صورت تو و پری و شهری باید تصمیم بگیرین....من حرفی ندارم
پاسخ: سلامی جوجه.. خوبیی؟؟؟ مراقب خودت هستی که ؟؟ نبینم باز بیای بگی یخ دادی بالا؟؟ نوکامون میره تو هم اراسوووو؟؟؟؟؟ من نظر اکثریت و اعمال میکنم.. اون چندنفر میتونن همینجا نظر بذارن.. یا اگه بازم نتونستن من یه فکری براشون میکنم.. من کیخوام بدونم اکثریت با این کار موافقن یا نه؟؟؟ اره واقعا اینهمه خواننده داره :||||| جونن مامی راس میگم. قوربون جوجه بشم.. چون هم شما ناراحت بودین هم کم کم داشت صدای خواننده ها در میومد، این پست و گذاشتم که خودتون تصمیم بگیرین. مرسیی جوجه که نظرتو گفتی لاوو یوووووووو سوماچ... مراقب خودت باش.


ابليس
ساعت0:44---18 شهريور 1394
الان راحت تره کامنت دادن البته هنه ک خفاش نيسن,نميدونم دوتاکامنت قبليام اومد,چراحتمن بايدنظراروتاييدکنيداينجورى ک سختتره
پاسخ: خفاش؟؟ یعنی چی؟؟ نگرفتم چی گفتی؟؟ مخصوصا تاییدی شون کردم. سخت؟؟؟ چرا سخت؟؟ نظر که ثبت میشه پس جای نگرانی نیست


ابليس
ساعت0:35---18 شهريور 1394
گزينه سه
مامی: نداریم.. تموم کردیم :|


hee.cat
ساعت14:58---17 شهريور 1394
کامنتم نیومده مامان :|
پاسخ: اومده مامانیی. :*)


sara83
ساعت13:34---17 شهريور 1394
من که با هیچ کدوم برا نظر دادن مشکل ندارم فی ک های که میخونم هم برا همشون نظر میزارم اونایی هم که دان میکنم بعد که خوندم نظر گذاشتم بعضی هاش هم الان در حال خوندنش هستم تموم شد نظر میزارم مرسی از وب خوبتون
پاسخ: انقده حااللللللل میکنم یه همچین خواننده های گل و بلبلی تو وب دارم.... دردت به سر مامی که اینقد با فهم و کمالاتییی... فدایی تو بشششششششششششم مرسی که هستیییییی. خوشحالم که راضی هستی و همیشه نظرتو میگی. عایییی لااوو یووو سو مااااااااچ قدر خودتو بدون جوجه اوجلهههههه


nina
ساعت12:49---17 شهريور 1394
می گمااا مامی بچه ها ازتو می ترسن برا بالماسکه نظر زیاد می زارن می خوای بقیه رو هم‌تو اپ کن مشکل حل شه
پاسخ: اره جون عمه ام... خیلی ازم میترسن... تو فکر کن یه درصد از من حساب ببرن. اوون نظرا هم واسه اینه که کلن بالماسمه داره به خاطره ها میپونده... خخخخخخخخخ دو ساله همه لنگش.. برا خاطر من نیست که خخخخ یاااا.. مگه من بیکارم.. عههه


*مهتا*
ساعت12:17---17 شهريور 1394
سلاممممم مامی جوووون
خوب حق دارین گلی این همه بازدید و کامنت
ولی من تازگیا خیلی سخت میتونم کامنت بزارم هر چی کد امنیت رو میزنم بازم میگه اشتباه است
، از قسمت باکس نظرات هر پست که بالای سمت راست پست هم میام نظر بزارم چن بار باید نظر بزارم تا یکیشو قبول کنه خیلی رو اعصابه خوووو
تازه فیکا ماشاالله زیاده من نمیرسم همشونو بخونم فقط چن تاشونو میرسم بخونم واقعااااا شرمنده گلی، به هر حال ممنون به خاطر زحمتت عزیزم راستی اون قضیه تلگرام برا نظرات به نظر من خوبه ولی فک نمیکنی یه خورده بی نظمی رو بیشتر میکنه ما به خوندن و نظر گذاشتن اینجا ست که یه بهونه برا دورهم بودن داریم بازم باید دید نظر بقیه چیه
پاسخ: سلاام اونییییییییی جووووووووونم دیدی اجی؟؟؟ تازه اینا که دید فقط 10 تاش بود به خدا همشون همینجوری ان باید از کل مطالب عکس میذاشتن... اونوقت مخت سووت میکشید :|| ... تازه خبر نداری قراره بیشترم بشه.. یوهاهاهاهاها... دو 3 تا فیک مرگگگ داره میاد که عمرا بذارم همینجوری و با این وضع نظرات اپ شه...خخخخخخخخخخخ.. مامی دویل میشود. اره میدونمم اینچا خیلی خره نظر گذاشتنه.. یه دلیلش اینه که جای لینک با جای نوشته ها همخونی نداره برا همینه نظراتون میپره.. به جای اینکه ارسال شود تیک بخوره، " از نو" تیک میخوره.. برا همین نظرتون پاک میشه این ماله مرورکه گوشیه که درست جای لینکا با نوشته ها رو نمیتونه یکی کنه.... واسه همین گفتم گروه بزنم که این مشکلات کمتر شه. زحمتی نیست.. هر کار میکنم برا راحتی خودم و شوماهاست.. اره میدونم به اینش فکر کردم که ممکنه بی نظم شه ولی اگه عملی بشه حتما براش قانون میذارم که بعدن مشکلی پیش نیاد. ولی خوب همیشه همه چیز ایده آل نیست. به خدا من از خدامه همینجا نظر بذارین... خیلییی خوب میشههه.. ولی خوب نمیذارن.. منم نمیتونم دیگه جواب نویسنده امو بدم.. واقعا داره از دستم خارج میشه.. این اصلن خوب نیست.. هر دو طرف حق حقوقی دارن که باید رعایت بشه. حالا من هنوز امیدوارم.. ایشالا درست میشه. ممنون که نظرتو گفتی عششششششششقم


Mina
ساعت11:59---17 شهريور 1394
سلام دوسم
من سعی کردم تو همه فیک ها کامنت بذارم
راستش نظرت خیلی عالیه ولی من همین هفته پیش واتس اپ و تلگرامم رو پاک کردم اخه چراااااا انقد دیر نظر دادی خووووو
حالا من چیکار کنم...؟؟؟؟
پاسخ: سلام به رو ماهه نشسته ات دوست جووونم فدای تو بشم که اینقد با فهم و کمالاتییی... ماچ گنده رو لپات.. کاش همه مثل شماها بودن. خخخخ.. راست میگی.. پاک کردی؟؟؟ ای خداا شانس و میبینی.. حالا عب نداره.. اگه حتمی شدد دوباره بریز. البته الان نریز تا ببینم اکثریت چی میگن. بیانههه 3 هفته اس میخوام این پستو بذارم هی نمیشه..


Dori
ساعت10:15---17 شهريور 1394
Mn tele nadaram haminja mizaram ya e mail mikonam...khoobe?
پاسخ: عشقم همینجا بذار اگه میتونی.. ولی اجباری نیس که بعضیا واقعا سختشونه من درکشون میکنم اما همه اینجوری نیستن. تو ولی همیشه نظر دادی.. میدونم عششششششقم. ممرسسسسسسی


باران
ساعت10:13---17 شهريور 1394
سلامممم عزیزممم.
خوب نظر من اینه... نظر گذاشتن اینجا اونقدرام سخت نیست که نشه نظر گذاشت...به نظر من لطف دوستان کمه وگرنه بازدید 307و بیشتر اونوقت نظر 7تا؟؟...
خود من چند بار نظر گذاشتم ولی بعدا اثری ازش رو کره خاکی نبود...
ولی این چند وقته مشکلی نداشتم که..
برای اون دسته از عزیزان که نمیتونت نظر بذارن .. لایک که میتونن بکنن..خوب مرحمت بفرمایند انگشتشون رو تکون بدن و لایک کنن،حداقل.
.. والا فکر کنم نویسنده ها با لایک هم راضی باشن...نباید بی انصاف بود..کمی تشکر لازمه،حتی با لایک کردن..
پاسخ: سلاامممم بارون جووووجه وایی بووسسسسسس رو لپات... اخ گفتی.. اخ گفتی.. برا بعضیا واقعا سخته ولی صادقانه بگم.. خیلیا کم لطف شدن. برا مهتا توضیح دادم شاید ماله تو هم همینجوری میشه برو بخون جوابشو اخ اخ.. تو بلاگر قبلی که بودیم گفتم دیگه لایکو میکوبن... ولییی دریییییییییییییغغغغ هی روزگااار میدونی موضوع فقط تشکر کردن نیست.. اون فقط یه ذره اشه... هر کسی به یه عشقی با یه حسی فیکشو مینوسه... واقعا از دل و جونش مایه میذاره.. و وقتی اینقدر بی محلی بهش بشه.. فکر میکنه کارش بیهوده اس.. در صورتی من میبینم بچه ها واقعا دارن زحمت میکشن.. اگه واقعا از فیکی خوششون نمیاد یا فکر میکنن ضعیفه.. بهتره محترمانه نظرشونو بگن.. تا بیخودی اون طرف وقتشو نذاره.. حداقل میتونه یه کار مفید تر بکنه .. شاید این انتقادای سازنده کمکش کنه حتی بهتر بنویسه و پیشرفت کنه.. یا حتی برعکس اگه احساس نویسنده رو تو فیک گرفتن.. اگه بگنش.. چیزی ازشون کم نمیشه.. نویسنده واقعا این چیزا بیشتر از یه تشکر خالی براش مهمه.. میخواد بدونه شماها حسشو گرفتین یا نه... ما اینهمه از سوجو دوریم و یکی از راهایی که بلدیم علاقه امونو نشون بدیم.. همین فیک نوشتنه... واقعا سختشونه که بخوان هم احساس بشن و به زبون بیارنش؟؟؟؟؟ هوووم؟؟ شاید من دارم زور میگم.. یکی که میدونه بهم بگه لطفا.. نمیخوام کسی رو بابتش خدایی نکرده سرزنش کنم.. اصلا قصدم این نیست. ببخشید پر حرفی کردم.. ولی ممنون که نظرتو گفتی


hee.cat
ساعت9:10---17 شهريور 1394
مامان سلوم دلم برات تنگ شده
مامان مرسی واقعا بابت این پست خیلی لازم بود...
امیدوارم وضع بهتر بشه چون من آبنبات تلخ زیاد ننوشتم و این وضعم ادامه پیدا کنه احتمال اینکه کلا از فیک نویسی دست بردارم زیاده
قربانت بوسسسسس امضا پیشی
پاسخ: سلامم پیشی من..خوبی؟ کجاا گذاشتی رفتی تو؟؟ خواهشش عشقم.. ببخشید دیر شد :||| جنابالی با اجاره کی همچین تصمیم گرفتی هانن؟؟/ بیام سبیلاتو بکنممم؟؟؟ یااااا اول بذار ببینم این قصه به کجا میرسه تا بعد راجب فیکت یه فکری بکنیم.. ولی شوما بدون اجاره من شیرم نمیخوری... اراسوو؟؟؟ اروین... بوس کن خودتو از طرف:*)


mika
ساعت8:13---17 شهريور 1394
سلام مامی...ههههه
دیگه فک نکنم نظر گذاشتن تو اینجا اینقد سخت باشهبیبیشتر مواقع از تنبلی خوده خواننددس...
ولی بگما من بعضی وقتا نظر میزارم ثبتم میشه ولی فرداش مثلا میرم میبینم نیست...
من توقع دارم نظری که میزارم جوابشو ببینم ولی بعضی از نویسندهاتون جواب کامنت نمیدن خب عادم فک میکنه برا درو دیوار وب نظر داده خب...شاید وقت ندارن جواب بدن بهر حال من نظرمو همیشه میدم...
گروه تو تلگرامم جالبه اگه بشه بقیه موافق باشن....
با تشکر....ههههه
پاسخ: سلام به رو ماه نشسته ات الات نیشام تا بناگوش بازه اینارو میگی... خوشحالم چند نفر هستن که واقعا درکم میکنن. یه چیزی بگم.. منو نمیزنی؟؟؟ نظرتو خوندم بعد اومدم ببینم کی فرستاده.. یدفعه دستم خورد روش پاک شد... ببخششییییییییییییییییییییییددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد از قصد نبود به خدا ... اینجا یه بدی داره که ازت سوال نمیپرسه مطمئنی حذفش کنم یا نه؟؟ زرتتتت پاک میکنه.. بیااانننننننننننننه حواسو جم کردم از اون روز که اشتباهه نشه.. تقصیر موسمه.. عوضش کردم.:||||| واقعا شرررررررررررمنده اممم. بله بلهههه کاملااا حقققققققق داریی. تو این مورد که جواب نظر برات مهمه کاملا میفهمم چی میگی.. واقعا منم اگه کسی جواب نظرمو نده دیگه عمرا براش کامنت بذارم..... و اینم بگم که فقط یه بار اونم تو روز کیومین نتونستم جواب نظرامو بدم.. چون یه هفته نبودم.. وقتی برگشتم انقد پست و نظر بود که اونا گم شده بود.. اینجا هم لازم بود عذرخواهی کنم اگه نظر گذاشتی اون روز من جواب ندادم.. ولی همیشه جواب نظرمامو دادم.. راجب نویسنده هامم تا جایی تونستم حواسم بوده که جواب بدن.. از این به بعد بیشتر دقت میکنم.. چون خودم حساسم رو این موضوع.. البته اینم بگم.. نصف بیشتر نویسنده هام فس شدن.. به زور حتی جوای نظرارو میدن... واقعا نارحت میشن وقتی تعداد نظراتشونو میبینن. عاشششقتم که اینقد با فهم و کمالاتی و همیشه نظرتو میگی... موتوووششششششششششششرک بوس رو لپات جوجه پس تو هم موافقی.. نظر قطعی رو حتما اعلام مکینم. خواهش میشه.. هههه... خخخخخخخخخخخخخخخ


saye
ساعت2:36---17 شهريور 1394
من موافقم تو تلگرام گروه بزنیم واقعا خوبه من برا تمام فیکایی که میخونم نظر میزارم اما سه چهار بار باید بزارم که یکیش ارسال شه واقعا سخته خیلی ایده خوبیه
پاسخ: ایول.. نظر شما با موفقیت ثبت گردید جوجه... خخخخخخخخ جواب نظر مهارو بخون.. اونجا گفتم که چرا نظراتونو میپره و مجبورین از اول بنویسین و خلیییییییییییییی موتوشووووکرم از این جوجه دوست داشتنیم که همیشه اسمش تو نظرات هسس مامی عاشق فهم و کمالاتته.. جووووووووونم فدات جوجه مرسی از این نظرتت..بوس رو لپااااااااات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

آخرین مطالب

» ادرس جدید ( 1394/08/24 )
» عشق کافی نیست 26 ( 1394/08/22 )
» اسمان مشکی_فصل دوم_پارت11 ( 1394/08/22 )
» TRUST-PART-17 ( 1394/08/21 )
» فرشته ی سیاه 15 ( 1394/08/20 )
» ماه شب چهاردهم پارت 27 ( 1394/08/19 )
» اطلاعیه ( 1394/08/18 )
» فرشته ی سیاه 14 ( 1394/08/18 )
» عشق کافی نیست 25 ( 1394/08/15 )
» TRUST-PART-16 ( 1394/08/14 )
» فرشته ی سیاه 13 ( 1394/08/14 )
» Autumn couple ( 1394/08/12 )
» A million pieces kyumin ver ( 1394/08/11 )
» عشق کافی نیست 24 ( 1394/08/11 )
» فرشته ی سیاه 12 ( 1394/08/10 )
» اسمان مشکی2_پارت10 ( 1394/08/08 )
» مسابقه بهترین طنز آبی ( 1394/08/08 )
» TRUST-PART-15 ( 1394/08/07 )
» خطوط سرنوشت پارت یازدهم ( 1394/08/07 )
» فرشته ی سیاه 11 ( 1394/08/06 )
 
 
  • کد نمایش افراد آنلاین