kyumin answer
 
 
 
kyumin land

kyumin answer

نویسنده : Admin_SHahrZad | تاریخ : 19:4 - سه شنبه 20 مرداد 1394برچسب:,

 

یوفو نمیدونم دقیق چیه بچه ها ولی مثله اینکه یه چیزیه طرفدارها یه چیزی میگن و اعضا هم جوابشون رو میدن.

این چندتا از اون جوابهای کیومینی یوفوهاس

 

 

 

 

Elf:

اوپا...به من بگو " سویونگاااه سارانگهه (دوست دارم).

 

کیوهیون :

سویونگااااه سارانگهه ...ولی من سونگمین هیونگ رو بیشتر دوست دارم

 

 

..........................................

 

 

Elf:

کیوهیون اوپا با من ازدواج میکنی

 

کیوهیون:

اگه سونگمین اجازه بده.

 

.............................................

 

Elf:

میتونی حدس بزنی که رویای من چیه ؟؟ رویام اینه که با تو ازدواج کنم اوپا. این امکان پذیر هست ؟؟؟

 

کیوهیون:

همممم...یه ذره بیشتر تلاش کن .شاید ده بار و کسی چه میدونه شاید من عاشقت شدم

 

Elf:

اوپا !!!!!! تو شوخی نمیکنی مگه نه ؟؟؟؟

 

کیوهیون :

آه...شایدم بیست بار ؟؟؟؟؟؟

 

Elf:

پس این مدت چقدر برای سونگمین اوپا زمان برد تا عاشقت شد؟؟؟

 

کیوهیون:

فقط یه کلیک و اون ...عاشقم شد

(منظورش پلک زدن بوده)

 

.........................................

 

یه کیو ووک شیپری تو همین یوفو ریپلایزها میگه :

کیوهیون و ریووک عشقشون رو به تو نشون دادن.

 

و هیوک هم با خنده میگه:

تو فکر میکنی که اون دوتا با هم قرار میذارن ؟؟ من فکر نمیکنم که سونگمین به اونها این اجازه رو بده.

 

..........................................

 

سونگمین چند بار گفته که نوشیدن شراب با کیوهیون رو دوست داره .دوبار توی بلاگش و سه بار در سوکیرا و یک بار هم یوفو ریپلایز.

در یوفو ریپلایز یک فن ازش پرسیده که :

نظرت راجب نوشیدن شراب چیه ؟؟

 

سونگمین هم جواب میده:

اینکه چه نوع شرابی باشه مهم نیست .این مهمه تو شراب رو با چه کسی مینوشی که بهت بیشتر مزه بده

.............................................

 

 

Elf:

هروقت که من به تو فکر میکنم سونگمین اوپا .هیچ کاری نمیتونم انجام بدم.نمیتونم بخوابم هیچ کاری..حتی نمیتونم درس بخونم

 

کیوهیون:

سونگمین هم هروقت به من فکر میکنه نمیتونه روی هیچ چیزی تمرکز کنه

 

...........................................

 

Elf:

سونگمین اوپا شب بخیر. خواب خوبی داشته باشی. من برای فردا یک بنر کیومین درست میکنم.خیلی فوق العاده.ک ک ک . دوست دارم .فایتینگ

 

سونگمین:

فایتییییییییییییییینگ ^ - ^

(کشیده بوده حرفشو مین )

 

.................................................

 

 

Elf:

کیوهیون اوپا چیزی که بیشترین ارزش رو برات داره چیه ؟؟

 

کیوهیون ( در حال فکر کردن)

 

Elf:

زود باش اوپا...به من بگو

 

کیوهیون با یه لبخند شیطانی میگه :

فکر کنم تریپل اس

 (triple S)

(بچه ها میدونین که به طرفدارهای دبل اس فایو میگن تریپل اس)

 

 

Elf:

تو یه فن بویی اوپا ؟؟؟

 

کیوهیون چیزی نمیگه که هیوک میگه:

نه.من فکر کنم میدونم معنی تریپل اس برای کیو چیه .معنیش اس اول استار کرفت و سونگمین و ...

که کیوهیون سریع  جلوی دهن هیوک رو میگیره

 

.................................................

 

Elf:

لی سونگمین.من دوست دارم و بدون تو من نمیتونم فکر کنم.بدون من هم اوپا نمیتونه زندگی کنه مگه نه ؟؟؟

 

کیوهیون:

سونگمین نمیتونست زندگی کنه اگه" من" رو نداشت .

 

Elf:

رابطه ی کیواوپا و مینگ اوپا به نظر میرسه که خیلی خوبه(قلب)

 

سونگمین:

همین الان ما تو راه ویوالدی (کنسرت) هستیم و کیو درست کنار من نشسته

 

.................................................

من خیلی چولی کاپل رو دوست دارم (منظورش فامیلی کیو و مین بوده)

 

سونگمین:

ک ک ک ک ک

( درست پنج بار گذاشته بوده مین هم)

 

..............................................

 

Elf:

من خیلی دلم برای سونگمین تنگ شده و روی هیچ چی نمیتونم تمرکز کنم .حتی روی درسام

 

کیوهیون:

سونگمین نمیتونه کاری در این مورد برات بکنه چون اون با فکر کردن به من سرش به اندازه ی کافی شلوغ هست

 

............................................

 

 

Elf:

کیومین فایتینگ ^____^

 

سونگمین :

البته...فایتینگگگگ

 

................................................

 

و در آخر مرگ بر من....

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

آخرین مطالب

» ادرس جدید ( 1394/08/24 )
» عشق کافی نیست 26 ( 1394/08/22 )
» اسمان مشکی_فصل دوم_پارت11 ( 1394/08/22 )
» TRUST-PART-17 ( 1394/08/21 )
» فرشته ی سیاه 15 ( 1394/08/20 )
» ماه شب چهاردهم پارت 27 ( 1394/08/19 )
» اطلاعیه ( 1394/08/18 )
» فرشته ی سیاه 14 ( 1394/08/18 )
» عشق کافی نیست 25 ( 1394/08/15 )
» TRUST-PART-16 ( 1394/08/14 )
» فرشته ی سیاه 13 ( 1394/08/14 )
» Autumn couple ( 1394/08/12 )
» A million pieces kyumin ver ( 1394/08/11 )
» عشق کافی نیست 24 ( 1394/08/11 )
» فرشته ی سیاه 12 ( 1394/08/10 )
» اسمان مشکی2_پارت10 ( 1394/08/08 )
» مسابقه بهترین طنز آبی ( 1394/08/08 )
» TRUST-PART-15 ( 1394/08/07 )
» خطوط سرنوشت پارت یازدهم ( 1394/08/07 )
» فرشته ی سیاه 11 ( 1394/08/06 )
 
 
  • کد نمایش افراد آنلاین