اطلاعیه
 
 
 
kyumin land

اطلاعیه

نویسنده : Admin_SHahrZad | تاریخ : 16:35 - دو شنبه 18 آبان 1394برچسب:,

سلام خواننده های همیشگیمون...

مرسی که تو تمام این روزها و ماها پیشمونین...

خب ازنظر خیلیا ما نباید دیگه فنکلابی داشته باشیم...

ولی خب...جویرا کلا ادمای خاصین..حرف گوش بده نیستن..

اومدم باهاتون کاری داشتم...

بازدید فنکلاب و هر پست واقعا بالاست..ممنونم ازتون..

ولی از طرفی سرور اینجا نظرگذاشتنو خیلیییی سخت کرده...

هرچند من هیچ وقت خودم باهاش مشکلی نداشتم..

از طرف دیگه نویسنده هامون راضی نیستن... دلشون میخواد با خواننده هاشون باهاشون صحبت کنن

فنکلابی که تو بلاگ اسکای بود یه برنامه ایی داشت..که ما تازه فهمیدیم..

که بعد یه هفته اجازه تغییر ادرسو میداد و اگه مامیدونستیم..ادرسو عوض میکردیم دردسر انتقال سایتو نمیکشیدیم...

امدم باهاتون صحبت کنم... فنکلاب با پستای قبلیش انتقال داده شده...

نوسنده های ماهم راضین بریم اونجا...

البته اگه بریم روی کل وب رمز میخوره که برای ورود به فنکلاب باید رمز بزنین

مثل فتکلاب شیچول...

میدونم میتونین خیلیاتون نظر بذارین..چون وقت تعویض رمز که میرسه همه نظر میذارن..

ماتااخر هفته پستای این مدتو میبریم اون فنکلاب...

اونجا..چون مشکلی در نظر گذاشتن نیست..

اگه نظرات هر فیک کمتراز رضایت نویسنده ها باشه.. قطعا سختگیری میشه چون دیگه اونجا مشکلی نیست.

چون یه عده از سرعت بایین اینجا هم ناراضی بودن...

خب..مشکلی ندارین؟

چون فیکای ما یهو 750تا بازدید داره..ولی 10 تا نظر...

انتقال وب به ادرس منتقل شده فنکلاب قبلی کاریه که مابرای رضایت اعضامون میکنیم...



نظرات شما عزیزان:

فلفلی
ساعت19:36---22 آبان 1394
خب راستش من اصلا فیکارو نمیخونم....در واقع وقت نمیکنم ولی اگه قرار بود رمزی در کار باشه منم در جریان بزارید....ایشالا یکم وقت خالیم گیر بیاد
پاسخ:خب ماهم از خواننده های فیکامون انتظار نظر داریم..ولی ممنونم ازت که پیشمونی..حتما گلم


maryam
ساعت19:35---22 آبان 1394
key mirin???
پاسخ:داریم پستارو میبریم


شیمین
ساعت3:17---20 آبان 1394
سلام کار خیلی خوبی می کنید واقعا با موبایل نظرگزاشتن اینجا خیلی سخته لا اقل وبلاگ قبلی جوری بود من اگه نمی تونستم نظر بزارم می تونستم لایک کنم اینجا وقتی نمی تونستم پیام بزارم همش عذاب وجدان داشتم
عزیزمم...حتما..ایشالله اونجام کنارمون باشی


sara
ساعت23:57---19 آبان 1394
سلام برای من یکی مه سخت نیس نظر گذاشتن من یهومیام میخونم وهمروباهم نظرمیزارم.ولی هرکاری ک صلاح میدونین بکنید وماهاپشتونیمفقط اگه وب رمزی شد من رمز میخواممرسی
پاسخ:مرسی که کنارمونی گلم.. حتما عزیزم رمز اعلام میشه


eli
ساعت15:15---19 آبان 1394
سلاممم
چه خوب که میخاین از اینجا نقل مکان کنیننن..من با لپ تاپ و با سرعت بالا هم که وصل میشم بازم اینجا ی جوری باز می شد
خب من خودم به شخصه هر فیکی که میخونم نظر میذارمم...البت از وقتی اومدین اینجا دیگه فیکیو نخوندم که بخام نظر بذارممم
یعنی حتی الانم خلی از فیکا رو هنوز نصفه خوندمم..چون اصن حال خشی نداشتممم
ادرس جدید رو اینجا میذارید دیگه؟؟
مرسییییییی که هنوزم هستین
پاسخ:سلام عزیز دلم.. اره عزیزم..میدونم برای خیلیا مشکل بود..ولی بازم بااینحال ممنونم که حمایتمون میکردی... عزیزممم..ایشالله حال خوبی داشته باشی...و دنبالمون کنی.. اره حتما اعلام میشه با رمز ورودش مرسی که هنوز پیشمونین


bita
ساعت2:47---19 آبان 1394
برای من فرقی نمیکنه.اولش مشکل داشتم ولی بعد اون من همیشه نظر میدم.اینجاو اونجا فرقی نداره
فقط از باران خبری نشد.قرار بود بیاد
پاسخ:ای جانم..مرسی ازت گلم... بارانم..مامی باهاش حرف زده بود..فیکشو داشت برای یه سری از دوستاش میذاشت..گفته بود باید تموم شه بعد.. ایشالله هستی عزیز بیاد پیشمون اپش کنه...


لی سوجین
ساعت23:57---18 آبان 1394
سلام فقط اومدم بگم که از دست خودم ناراحتم چون از وقتی که وب ها فل فل شدن به زور کامنت گذاشتم و یه تلنگر میخواستم تا کامنت هام رو دوباره شروع کنم و از این به بعد این کار رو میکنم


بازم بیانه که هیچ خبری ازم نبود و فقط میخوندم و برو که رفتیممم بازممممم بیانهههههههههههههه


m&e&d
ساعت23:05---18 آبان 1394
سلام عزیز
حالا من که هیج کاره ام همیشه ناراحتم از تعدادنظرا و کامنتا.
والا من هم با گوشی میام هم با لبتاب درسته کمی سخت بود ولی همیشه تلاشمو میکردم حتی شده بعضی وقتا یه کامنتو 3/4 بارمینوشتم
ولی اینو برا خودم وظیفه میدونستم وقتی لحظات زیبایی رو اینجا میگذرونم این بی عدالتیه که بخوام بی تفاوت باشم
پاسخ:سلام گلم.. منم خیلی ناراحتم و حق و به نویسنده هام میدم..عزیزم..ممنونم بابت لطفت ب ماو کارامون... ایشالله اونجا هم کنارمون باشی


zshd
ساعت22:22---18 آبان 1394
می ریم اونور؟؟
کی رفتن کرداهه؟؟

چه هیجان انگیزه
پاسخ:بهله... به زودی.. واقعا چه هیجانی


mika
ساعت21:48---18 آبان 1394
سلام...
منکه نظرامو گذاشتم نظر گذاشتنم تینجا اونقد سخت نیست هیچوقت مشکلی نداشتم فقط این چن مدت بادرس و دانشگا اونقد سرم شلوغ بوده کهنتونستم درس حسابی فیکایی رو که میخوندم دنبال کنم...
و براشون کامنت بدم...
منو با رمز دادن خوشحال کنید من دختر خوبیم..


Mina
ساعت20:57---18 آبان 1394
سلام
واقعا خدا خیرتون بده...
مرسی که هوای جویرارو داری...
فقط هر کاری می کنی خواهشا منو تو بی خبری نزار. .
قبانت
فدات
بوس بوس
پاسخ:سلام عزیز دلم.. بس که جویرا نفسن خو حتما اعلام میکنیم عزیز دلم قربونتتتتتتتت


Motahareh
ساعت20:44---18 آبان 1394
پس یه پست رمز‌جدا بزارید
پاسخ:اونجانظرات کم باشه سخت گیری میکنیم..


mohadeseh
ساعت20:10---18 آبان 1394
mamam mamnon misham chon khili vaghta mifahmam nazaram sabt nashode
پاسخ:اونجا دیگه این مشکلو ندارین عزیزم


زهرا س
ساعت19:19---18 آبان 1394
خب یعنی الان دیگه اینجا اپ نمیشه؟ ادرس جدید رو میذاری من ادرس قبلی رو پاک کردم!
پاسخ:چرا تانتقال وب اینجا اپ میشه... اعلام میکنم عزیز دلم


Sunny
ساعت18:46---18 آبان 1394
جوووووونم مدیرررر...
من که در هر صورت با هر چی میومدم میشد نظر بذارم...ب نظرم اونی که کم لطفی میکنه و نخواد نظر بذاره بازم با تغییر وب واینا هم همت نمیکنه...ولی اگه بدونن چقدر همه نویسنده ها منتظر نظراشون در مورد داستان هاشون هستند یکم بیشتر تلاش میکنن...
ولی ایشالا که هر جا هستید و میرید موفق باشید و جویرا عزییییز حاضر در صحنه هم همچنان همایتتون کنن
یهویی دلم گرفت که تو وب جدید نمیتونم پیشتون باشممم
فدااااااتتت...
راستی به ما هم رمز میرسه؟؟؟
پاسخ:عزیزممممم... اره برای منم مشکلی نبود..هربار میومدن بلافاصله تو اکانتم چک میکردم میدیدم ثبت شده....اونجا مشکل نظر نداره.قبلا ثابت شده دیگه بهمون...برای همین قطعا سخت گیری میکنیم منو مامی... عزیز دلمی شماااا زیباااا دلت نگیره..تو موفق باش..این مهم تره... بلی بلی..رمز رو اعلام میکنیم...


باران
ساعت18:08---18 آبان 1394
سلام شهرزادجوني واقعا كار بجايي ميكنيد منكه چون با گوشي ميام اينجا و عشق كافي نيست رو ميخونم خيلي كامنت دادن برام مشكله صفحه ي كامنت چون جداست به زحمت باز ميشه واقعا اين كارو بكنيد من يكي ممنونتون ميشم
البته با اين وجود من هميشه كامنت ميزارم برا عشق كافي نيست ولي بادردسر
پوووووووووووووووووووووف

پاسخ:سلام گلم..یه سری واقعاااا کم لطفی میکنن..یه سری که جدا مشکل دارن من اینو میدونم... تو بلاگ اسکای که بودیم نظررات باب میل نویسنده هامون بود..ولی اینجا من هرچی میگم عزیزم به خدا ایراد از فیکت نیست ببین بازدیدو.. خب حق دارن..من خودمم دوست داشتم هرکی میخونه نظر بده سر عاشقم شو... ممنونم عزیزم که بازم حمایتم میکنی...عزیزی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

آخرین مطالب

» ادرس جدید ( 1394/08/24 )
» عشق کافی نیست 26 ( 1394/08/22 )
» اسمان مشکی_فصل دوم_پارت11 ( 1394/08/22 )
» TRUST-PART-17 ( 1394/08/21 )
» فرشته ی سیاه 15 ( 1394/08/20 )
» ماه شب چهاردهم پارت 27 ( 1394/08/19 )
» اطلاعیه ( 1394/08/18 )
» فرشته ی سیاه 14 ( 1394/08/18 )
» عشق کافی نیست 25 ( 1394/08/15 )
» TRUST-PART-16 ( 1394/08/14 )
» فرشته ی سیاه 13 ( 1394/08/14 )
» Autumn couple ( 1394/08/12 )
» A million pieces kyumin ver ( 1394/08/11 )
» عشق کافی نیست 24 ( 1394/08/11 )
» فرشته ی سیاه 12 ( 1394/08/10 )
» اسمان مشکی2_پارت10 ( 1394/08/08 )
» مسابقه بهترین طنز آبی ( 1394/08/08 )
» TRUST-PART-15 ( 1394/08/07 )
» خطوط سرنوشت پارت یازدهم ( 1394/08/07 )
» فرشته ی سیاه 11 ( 1394/08/06 )
 
 
  • کد نمایش افراد آنلاین