آبنبات تلخ-ep2
 
 
 
kyumin land

آبنبات تلخ-ep2

نویسنده : hee.cat | تاریخ : 12:44 - سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:فن فیک کیومین,آبنبات تلخ,شیچول,ایونهه,کیومین,فن فیک سوجو,فن فیکشن کی پاپ,

 های مای مینیونز...

هوفففففففففففف واقعا باید بگم از صمیم قلبم از لوکس بلاگ بیزارم :)

 

دارن هاردو ارتقاع میدن ریدن ب هرچی وبلاگه :|

 

تف...

 

خب.عامدیم با پارت 2...

 

هوفففففففففففففففففففففففففففففففففففف چ سخته کار با لوکس بلاگ :|

 

یاران بنده هیچ cm دریافت ننمودم :|

 

ک البته خریت از لوکس بلاگه :|

 

همچنان متذکر مینموییم ک از کادر مربعی سبز رنگ بالای مطالب جهت cm دادن استفاده کنید...

 

بوفرما فیک بوخون -_____-

 

cm یادت نرههههههههه :|

 

راستی بچز.چند قسمت اول اصلا داستان اصلی نیست.حالا متوجه میشین.کمی صوبر باشید :) کمی :)

 

پذیرای تمام انتقاد و پیشنهادات هستیم ^___^

 

 
ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
عدد کیومین لطفا

نظرات شما عزیزان:

KIM SUHY
ساعت3:26---3 مهر 1394
از ته ته دلم امیدوارم بابای خرش سره عقل بیاد


نگینsj
ساعت14:49---17 شهريور 1394
من عررررررر
تو روح نویسنده
برم قسمت بعد
پاسخ:الان درام سینمایی کمدی میبینم هرکار میکنم عر عرم نمیاد ولی عررررررر :| ت روحش -_______- برو :|


sara
ساعت22:49---1 شهريور 1394
الهی مینی
پاسخ:عرررررررررررررر


sogand
ساعت13:10---31 مرداد 1394
یعنی اسفالت شدم تا کامنت گذاشتم لوکس بلاگ ایز خر...وای کیو کدومو انتخاب میکنه من خودم بودم واقعا نمیدونستم چی کار کنم... مرسی پیشی
پاسخ:خخخخخخخخخخ خره دیگه لوکس بلاگ...ایهیم انتخاب سختیه :)...خوهش عزیزم


zaza
ساعت20:06---29 مرداد 1394
سلاااااااااااااااام پيشي!!
خوفي؟
اممم ي سوال داشتم... بپرسم؟؟!!
خودت اگه جاي كيو بودي كدومو انتخاب ميكردي؟!! هاااااااااا؟؟؟؟
چرا اين جوري بچمو حرص مي نماييي؟؟! خوشت مياد؟
آييييييييييييش از دست تو پيشي...
اين جور ك فهميدم بايد يه نموره بصبرم تا ببينم قضيه چيه!! منم ك آدم كم صبور... كلن آدمو حرص ميدي
ب نظرم جالبه و جالب ترم ميشه...
عااااااااالي بود
مرررررررسي
پاسخ:سلام عزیززززمممممممم..... قربونت من عالیم ت چطوری؟من اگ جای کیو بودم خیلی سختم بود ولی یاد گرفتم از رفیقم بخاطر هیچی نگذرم.البته کیو با من فرق داره دیگ:) باس ببینم کیو چیکا میکنه...حرص خیب عسد....پیشی ایز دعوس...عاوره خیلی صبر کنید:) خیلی:) ایهیم فلن خیلی خبرا هس:) قربونت تنکسسسسسس..خوهش میشه:)


z
ساعت0:22---29 مرداد 1394
Mec honey .
ghashang boood
پاسخ:قربونت آبجیییییییییییییییی... فدات بشم :)


mika
ساعت23:21---28 مرداد 1394
نمیشه اینا یبار مثه بچه عادم بهم برسن

باید حتما مارو دق بدن بعد....
پاسخ:خخخخخخخخخخخخ اگه اونجوری باشه که کسی فیک نمخونه...کککککککککک


فلفلی
ساعت23:13---28 مرداد 1394
من دق کردم سر کامنت دادن:/
پاسخ:واقعا لوکس بلاگ دیگه شورشو در آورده.دلم میخواد جرررررششششش بدم


m&e&d
ساعت15:15---28 مرداد 1394
سلام فکرکنم دروغ نباشه اين نهمين کامنتی هست که ميدارم البته سوميشه برا شما,ولی اشکال نداره وظيفه اس که تشکرکنم.ممنون
يادم نمیاد تو کامنتای قبلی چی نوسته بودم فراموشی گرفتم
پاسخ:سیلام عزیزم...واو واقعا؟ متشکرم خیلی لطف دارین همه تون.لوکس بلاگ واقعا افتضاحه وضع کامنتاش اینو میشه از امار بازدید هم فهمید...خیلی ممنونم که توجه دارین بهمون :) امیدوارم فیک ها هم بتونن راضی تون کنن :) قربونت همین که cm دادی و اعلام حظور کردی خودش خیلیه.متشکرم :)


fatemechoi
ساعت12:43---28 مرداد 1394
سلام عزیزم
دیروز من سه بار اومدم کامنت بذارم که نمیذاشت خدا کنه الان درست شده باشه
اخه شیوونی این چه کاری بود برای کیو که خیلی سختهالبته میدونم شیوون هم چاره ای نداشت
طفلی کیوشیوون از سونگمین میخواد چیکار کنه؟
بیچاره مینی چه بابای عوضی داره
بازم خوبه مامان وداداش مینی اینقدر مهربونن
ممنون عزیزم این پارتشم عالی بود
شعرش هم با اینکه عمگین وتلخ بود ولی قشنگ بود
پاسخ: سهلوم جیگولللللللللل... عی بابا خیلی خره لوکس بلاگ.دستت نکنه جیگولم... شیوون واقعا هیچی دیگه ازش بر نمیومد :( طفلک همه شون :| ایهیم گلن بوخودا :) قربونت عزیزم :) اوهوم منم خیلی دوس داشتم شعرو :)


مالبورو
ساعت22:04---27 مرداد 1394
وای دخترممنووووونم
پاسخ:قربونتتتتتتتتتتتت


زهرا
ساعت21:34---27 مرداد 1394
سلام عالی بود مرسی اوف عجب خرتوخری است
پاسخ:سیلوممممممم تنکیو جیگول.خوهچ... ایهیم.جهنمیه برا خودش :)


sheyda
ساعت21:10---27 مرداد 1394
شیوون هم راه بود انتخاب کرداگه میخواست رفاقت رو انتخاب کنه اینقدر کتک میخورد
کیو بیچاره نه راه پس داره نه راه پیش
آقای لی با خود کیو مشکل داره یا با پسر بودنش
این شکلکا چرا عصبانیش رو نداره
مرسی عزیزم
پاسخ: ثقسمت 2 :| اندکی بصبر :) حالا بصبر :) البته شیوونم مخش ی کم پاره سنگ داره :| حل میشه -_____- بزودی ک ن ولی متوجه میشیم این همه عقده پدر مینی از کدوم جهنمی آب خوردن می نماید :| خخخخخخخخ ب جا عصبانی چار تا فوش بنویس بخندیم :))))))))) خوهش جیگرممممممم


مالبورو
ساعت20:02---27 مرداد 1394
ببخشیدواسه داستان نظرنذاشتم!اینادبیرستانیین بعدسپرده ینفروبکشن بعدم کشتن دختررو!فقطم یکسال رفته زندان!عجب!!جون ادماارزشی نداره?چه مسخره!حتی توامریکای جنوبیم جون ادمااینجوری بگوزی بندنی!ولی براشعراخرتنکس
پاسخ: قربونت... اوایل داستان ی کم همه چی نامفهومه ولی حالا وایسا جولوتر ک بریم متوجه جایگاه شیوون میشی.... قابلی نداش:)


مالبورو
ساعت19:44---27 مرداد 1394
وای توطرفداربهرام دیواری باورم نمیشه!اسمه این رپش چیه!من یکی ازاهنگای معرکه ی نوراییرونشنیده باشم لعنت بمن!اشتباه ک نمیکنم درسته?بهرام رپر?
پاسخ: عارههههه عاشقشم:) اسم این البومش اشتباه خوبه:) اره اره...زنده باد اشتباه خوب من.کردنی ترین اشتباه زندگیم اشتباه خوب من بعدش انتظار واسه اتفاق روز بعد... بهرامممممم:) هیپ هاپپپپ:) خودشه^___^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

آخرین مطالب

» ادرس جدید ( 1394/08/24 )
» عشق کافی نیست 26 ( 1394/08/22 )
» اسمان مشکی_فصل دوم_پارت11 ( 1394/08/22 )
» TRUST-PART-17 ( 1394/08/21 )
» فرشته ی سیاه 15 ( 1394/08/20 )
» ماه شب چهاردهم پارت 27 ( 1394/08/19 )
» اطلاعیه ( 1394/08/18 )
» فرشته ی سیاه 14 ( 1394/08/18 )
» عشق کافی نیست 25 ( 1394/08/15 )
» TRUST-PART-16 ( 1394/08/14 )
» فرشته ی سیاه 13 ( 1394/08/14 )
» Autumn couple ( 1394/08/12 )
» A million pieces kyumin ver ( 1394/08/11 )
» عشق کافی نیست 24 ( 1394/08/11 )
» فرشته ی سیاه 12 ( 1394/08/10 )
» اسمان مشکی2_پارت10 ( 1394/08/08 )
» مسابقه بهترین طنز آبی ( 1394/08/08 )
» TRUST-PART-15 ( 1394/08/07 )
» خطوط سرنوشت پارت یازدهم ( 1394/08/07 )
» فرشته ی سیاه 11 ( 1394/08/06 )
 
 
  • کد نمایش افراد آنلاین