آبنبات تلخ-ep3
 
 
 
kyumin land

آبنبات تلخ-ep3

نویسنده : hee.cat | تاریخ : 14:47 - شنبه 31 مرداد 1394برچسب:فن فیک کیومین,آبنبات تلخ,شیچول,ایونهه,کیومین,فن فیک سوجو,فن فیکشن کی پاپ,

  های گایز....

پیشی ایز هیر..

 

آخخخخخخخ تمام شبو بیدار بودم...

 

ینی دقیقا از 11 صب 30 مرداد تا 11 صب 31 مرداد...

 

24 ساعت :|

 

با اینکه زیاد پیش میاد ولی خیلی وقته 24 ساعت بیدار نبودم.مقداری چشام داره درمیاد :|

 

اینم آپ آینده اس الان ساعت 6:47 شما ساعت 12 اینو میخونید :|

 

البته اگ لوکس بلاگ بز نشه باز :|

 

وای خدا انگشتام داره در میاد از بیخخخخخخخ...

 

کمرم تقریبا شکست :|

 

چشامم ک کور شد :|

 

کلا دارم میمیرم دیگ -___-

 

حلال کنید :|

 

عررررررررررر برو فیکتو بخون موندی اینجا مزخرفات منو میخونی ک چی؟چس ناله خوندن داره؟

 

 

 

 

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
عدد کیومین لطفا

نظرات شما عزیزان:

KIM SUHY
ساعت3:40---3 مهر 1394
مگان فاکس احیانا ربطی به این سه تا پدره محترم نداره؟؟؟


نگینsj
ساعت14:56---17 شهريور 1394
و باز هم تو روح نویسنده
برم قسمت بعد
پاسخ:نویسنده بمیره راحت شیم همگی :| برو :|


مالبورو
ساعت18:39---2 شهريور 1394
اره اره حتمن حتمن مربوط ب سنته پيشى,ب حسات پانده,برامن ک مربوط ب سنم نبود,من همچنان همونيم ک بادنياغريبس,منويه روح بيمارشايد,إى واى عاقاچس ناله هات بمنم منتقل شدچقدچس ناله کردم,فدااااتم موفق باشى پيشى
پاسخ:امیدوارم مربوط ب سنم باشه.کاش :) دیدن ی سری چیزا ک همه نمیبینن سخته :| اوهیوم..خخخخخخخخخخ چس ناله :)))))))) خدا نکنه.فایتینگ


مالبورو
ساعت0:58---2 شهريور 1394
راستى داستانونخوندم هروقت جالب شدبگوبخونم,ببخشيدمن زياداهل فيک خونى نيستم
پاسخ:عیب نداره فدات من خودمم فیک خون نیستم :)


مالبورو
ساعت0:49---2 شهريور 1394
منکه رسماعاشقه چس ناله هاتم,خعلى بااهنگاى بهرام حال کردم,بخصوص بالمسش نميدونم ولى شدم مٽه اون موقه هاکه يه
جوجه دبيرستانى بودمواهنگه افسوسشوگوش دادموگريه کردم,منوبردبه اون دورانا
که تفاوتاموجارميزدموحرفامومىگفتمو جام هميشه پشت درکلاسمون بودو
نگاهه چپ چپه بچه هابه ى عادمه بى اعتقادشايد,هيچکس منوبخاطرتفاوتم درک نکردمن جايى ميون عادمايى ک شبيه هم بودن نداشتم پس يادگرفتم ک ديگه خفه باشم
چه عالى ک رپه پايين پستتوخوندم,اره يادم بماندکه من تنهاهستم اماتنهامن نيستم ممنونم
پاسخ:خخخخخخخخخخ چس ناله خیب نیسد :| ایهیم من عااااششقققققق بهرامم :) نفسه:) اره اهنگ لمس عالیه :) البوم سکوتشم خیلی خوبه... خخخخخخخ منم الان جوجه دبیرستانیم :) ایهیم هیچکس نمیفهمه این حالو :| منم حس میکنم ی کم شبیه هیچکدوم از دخترای همکلاسیم نیستم...هوم.امیدوارم فخد مربوط ب سنم باوشه :) اوهوم رپای بهرام همه شون عشقن :) جمله کاری بود این اخریه.بهله تو تنهایی ولی فقط تو نیستی :) لاو یو :)


sara
ساعت22:50---1 شهريور 1394
سلام یعنی کیو شیون انتخاب کرد مینی چی پس خسته نباشی
پاسخ:سیلوم...مین خودش از شیوون خاست تا جولوی کیو رو بگیره...سلومت باوشی :)


fatemechoi
ساعت12:08---1 شهريور 1394
سلام خوشگل خانوم
اخییییی بازم خوبه شیوون کنار کیو هست
بیچاره کیو
فکر کنم بابای شیوون تو جوونیاش یه شیطونی کرده
خخخخخخ بیچاره وونی افرین شیوونی از دست این دویل فرار کن
ممنون عزیزم این پارتشم عالی بود
پاسخ:سیلام عزیز دلمممممم :) اوهوم خدا ازش نگیره :) پسرم کیووووووو.عرررررررررررر... حالا بعدا معلوم میشه.خخخخخخ... وونی چی میکشه بدبخ :| قربونت :) تنکیو


زهرا
ساعت22:12---31 مرداد 1394
سلام عالی بود مرسی اوف ازدست این کیو آخ این چه کاریه که باشیون میخواد بکنه چرابابای شیون این جوری کرد
پاسخ:سیلوم...قربونت تنکیو...دیفونه شده دیگه...بعدا میفمیم کرم بابای شیوون چی بود دقیقا :|


Sheyda
ساعت21:18---31 مرداد 1394
بابای وونی شیطونی کردهمشکوک میزنه
آیا رفتار کیو طبیعی میباشد
مرسی عزیزم
پاسخ:اطلاعی ندارم :) ایشالا در آینده نه چندان دور فیک متوجه میشیم :) کجاش غیر طبیعی باشد مثلا :) خوهش جیگرمممم :)


sogand
ساعت20:35---31 مرداد 1394
اوه کیو انتخاب بجایی بود ایول ...نکنه باباهه با مگان را.بطه داشته؟...خخخ کیو عشقمو اذیت نکن یعنی چی میخوای رز برنی بهش
پاسخ:بهله کیوهیون انتخاب می کند دارارارارم.... نومودانم :| ایشالا در پارت های بعد :) خخخخخخخخخ کیوهیون ایز کریزی :)


zaza
ساعت19:39---31 مرداد 1394
هااااااااااااااااااااي پيشي بي خواب!
الان بهتري؟‌ خسته ك نيستي؟!! اميدوارم خوابه خوبي بوده باشه ك خستگي از اين گربه ي ملوسمون كنده شده باشه!
به نظرم تو داستانت داري شخصيتايي رو مياري با ويژگي هايي كه خودت توي دنياي واقعي دوستشون داري..مثلا همين انتخاب كيو يا علاقت به دنياي مد!! نميدونم شايد من اشتباه فهميدم!
معلومه باباي وون ي چيزيو درباره ي مگان فاكس قايم ميكنه... ي چيزي مثه ي رابطه پنهان! شايم اين طوري نباشه.. اينا همش احتماله! چقدر خوبه ك كيو با علاقه ي شديدش نسبت به مين اينو فهميده كه "الان" موقعيت خوبي واسه نگه داشتن و حرفي از مين زدن نيس، شايد ي موقع بهتر با شرايط بهتر!
شيووون با رژ قرمر! نظري ندارم
ي سوال! هيچول هم تو فيكت هست؟ با همون شخصيت بي اعصاب و باحال كه تو موقعيتاي خاص مهربون تر از هركسي ميشه؟
عاااااالي بود
مررررررررسي
پاسخ:سیلاااااااممممممممم زازااااااااااااااا :) مرسی جیگولم.ایهیم حالم بیتر تره :) قوفونت بچم :) 70% درست حدس زدی چون چند تا از شخصیت های داستان به خصوص شیوون دقیقا اون چیزی هستن که من دوست دارم.و سعی کردم روی کاراکترا ی جوری کار کنم که حس میکنم شخصیتشون خوب از آب در میاد و خودمم دوست دارم.اوهیوم من دنیای مد دوس دارم و خیلی پیگیرشم :) همه احتمالات قضیه بابای شیوون و مگان بعدا معلوم میشه :) اوهوم.کیو مخش به کار انداخ بالاخره :| عاره هیچولم داریم.فک نکنم زیاد رو مخ باشه ت این فیک :) ولی خب بازم رو مخ هست :) قررررربببببببوننننننننتتتتتتتتتت خوهچاتتتتت :)


Mina
ساعت19:03---31 مرداد 1394
بوس بوس بوس
میخواستم استیکر بوس بذارم گفتم دستی بنویسم بهتره
نه خسته گلم مراقب خودت باش


m&e&d
ساعت18:14---31 مرداد 1394
yes ای ام بدخواب مثل يو منم ديشب ساعت 3 خوابيدم ولی کلا ساعت خواب من2 تا 2/5 شبه نمیدونم منم چه مرگمه,فقط خواستم بدونی تنها نيستی غصه نخور
خدا همچين دوستانی رو نصيب ما بکنه شيوون فشن ودر عین حال يه دوست بامرام که هوای دوستشو داره وانقدر تو دوستی خالصه که کيو بهش میگه تا ابد پيشم بمون 5واقعا همچين کسی الان پيدا ميشه؟ عمرا :درظاهر دوستن ولی تا پا رودمشون ميذازی ميشن دشمن خونی
پاسخ:عرررررررررر من امشبم ساعت 4 خابیدم.تفففففففف خیلی بدهههههههههه...عرررررررررررر منم از این فرندا موخوم :| نوچ کلا یافت شدنی نیست :| ایهیم بات مفافخم :|


z
ساعت15:53---31 مرداد 1394
سوپرایز شدم هانی مگه امروز شنبه نیست؟
ولی اشکال نداره بهتر ...بهترم میشه اگه فردام بذاریش
میسی خیلی خوب بود
اصلا فکر نمی کرد کیو قبول کنه
هرچندد ی حسی میگه آرامش قبل از طوفاونه
رژ قرمز و آرایش مضحک رو صورت وونی چ شود
بووووووس
پاسخ:عررررر ابجبیییییییییییی ایم خنگ حواسم نبود امروزش شنبسسسسسسسسس... نچچچچ عررررررررر من با چ رویی نیگا مامان و شری بکنم؟ عررررر میصبریم ببینیم چی میشه.... خخخخخخخخ اوهوم.. ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

آخرین مطالب

» ادرس جدید ( 1394/08/24 )
» عشق کافی نیست 26 ( 1394/08/22 )
» اسمان مشکی_فصل دوم_پارت11 ( 1394/08/22 )
» TRUST-PART-17 ( 1394/08/21 )
» فرشته ی سیاه 15 ( 1394/08/20 )
» ماه شب چهاردهم پارت 27 ( 1394/08/19 )
» اطلاعیه ( 1394/08/18 )
» فرشته ی سیاه 14 ( 1394/08/18 )
» عشق کافی نیست 25 ( 1394/08/15 )
» TRUST-PART-16 ( 1394/08/14 )
» فرشته ی سیاه 13 ( 1394/08/14 )
» Autumn couple ( 1394/08/12 )
» A million pieces kyumin ver ( 1394/08/11 )
» عشق کافی نیست 24 ( 1394/08/11 )
» فرشته ی سیاه 12 ( 1394/08/10 )
» اسمان مشکی2_پارت10 ( 1394/08/08 )
» مسابقه بهترین طنز آبی ( 1394/08/08 )
» TRUST-PART-15 ( 1394/08/07 )
» خطوط سرنوشت پارت یازدهم ( 1394/08/07 )
» فرشته ی سیاه 11 ( 1394/08/06 )
 
 
  • کد نمایش افراد آنلاین