آبنبات تلخ-ep4
 
 
 
kyumin land

آبنبات تلخ-ep4

نویسنده : hee.cat | تاریخ : 16:8 - سه شنبه 3 شهريور 1394برچسب:فن فیک کیومین,آبنبات تلخ,شیچول,ایونهه,کیومین,فن فیک سوجو,فن فیکشن کی پاپ,

 با این وضع کامنتا دیگ سلامم نمیکنم :|

قهرم.قهرررررررررر...

 

پارت 3 بازدید 178 کامنت 12

 

پارت 2 بازدید 195 کامنت 13

 

پارت 1 بازدید 107 کامنت 2

 

الان چی بگم شما رو؟

 

واقعا اگ همین تعداد خاننده داشته باشم دیگ اپش نمیکنم.باور کنید

 

برو فیکتو بخون...

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
عدد کیومین لطفا

نظرات شما عزیزان:

KIM SUHY
ساعت3:14---4 مهر 1394
قدرته قلمت فوق العادس خداییش جوری از مد میگی که هر کی ندونه فک میکنه تو خودت شرکت مد داری والا
این قسمتم خوشمان امد مقسی


نگینsj
ساعت15:02---17 شهريور 1394
این قسمت حس کردم دارم رمان خارجی میخونم
برم قسمت بعد
پاسخ:رمان خارجکی ؟:| نگین ولک :| برو :|


سانگهوا
ساعت3:18---5 شهريور 1394
سلام
من بیمار بودم کامنت نمیزاشتم
دروغ چرا فیک میخوندم
ولی حس کامنت نداشتم
حالا هستم در خدمتتون
اخی یو مین بیچاره
دلم میخواد بابای مینه از وسط نصف کنم
ایونهه کی میان؟
مررررررررررررررررررررررررسی عزیزم
پاسخ:سلوم :) خخخخخخخخخخخخ ...همه سایلنتا از سکوت دربیان صلوات :))))))) کیومین کلا بدبخته :| ایونهه نیز خاهیم داشت در اینده :) قربان شوما


Mina
ساعت19:04---4 شهريور 1394
سلام گلم
خسته نباشی ببخش یه ذره دیر کامنت می ذارم تا از کلاس برگردم طول میکشه...ممکنه در آینده هم نتونم ولی سعیمو می کنم حتما واست کامنت بذارم ...
میدونم که درکم میکنی چینگو
فیکت خیلی متفاوت و قشنگه ادامه بده فایتینگ...
پاسخ:سلام مای دیر...قربونت...وقتش مهم نیست،همین ک کامنت میذاری کافیه :) مرسی عزیزم :)


saye
ساعت16:48---4 شهريور 1394
سلام پیشی جون خوبی؟
فیکت عالیه خیلی دوسش دارم
واسه قسمت سوم هرکار کردم نمیدونم چرا نظرم نیومد فک کنم مشکل پیدا کرده گوشیم الانم این دفعه ی 5میباشدکه دارم نظرم رو مینویسم بلکه ارسال شه
:بوس:فایتینگ
پاسخ:سلام عزیزمممممممم.مرسی خوبم ت خوبی؟ مرسی.خوشالم خوشت اومد :) واقعا بابت خربازیای لوکس بلاگ هیچ حرفی نمیشه زد :| داغونه...قربونت..ماچچچچچچ


fatemechoi
ساعت12:31---4 شهريور 1394
سلام پیشی خوشگله
حرص نخور عزیزدلم همه جا همینه نویسنده میبینه ۱۵۰ تا بازدید داره فقط ۴ نفر براش کامنت گذاشتن پس حرص نخور از تو بدتر هم هست
واقعا حال این دوتا خیلی خرابه کاش شیوونی میتونست کاری کنه
این که داستانت وارد دنیای مد شد خیلی جالبه ولی میشه یه خواهشی بکنم راجب بعضی از کاراکترات تو دنیای واقعی اگه هستن یه توضیحی بدی ممنون میشم
نکنه کریستال خواهر همین معاون مگان بوده؟ ونکنه معاونه هیچوله
ممنون عزیزم این پارتشم عالی بود
پاسخ:سیلوم عزیزمممم :) ایهیم وضع کامنتا جدیدا واقعا مضحک شده....اوهوم داغونن بدبختا.شیوونم هرکاری تونست کرد بیچاره....خوشحالم که دوست داشتیناره اتفاقا میخواستم این پارت توضیح بدم ولی دیگ چون قهر کردم با خاننده ها زیاد حرف نزدمایشالا پارت بعد معرفی شون میکنم :) نسبت هاشون معلوم میشه پارتای بعد :) قربونت.خوهش میشه :)


z
ساعت6:56---4 شهريور 1394
سلام هانی خیلی قشنگ بود
ممنون هرچند قبلا نظرمو خصوصی برات فرستادم
اما بازم چند بار اومدم تا ببینم می شه کامنت گذاشت؟
میسی پیشی
پاسخ:سلام ابجییییییییییی...خوبی؟ قربان شوما:) خوهش میشه:)


فلفلی
ساعت0:46---4 شهريور 1394
خوشم اومد با دنیای مد قاطیش کردی
نظر دیگه ای ندارم...برگردم سر حرص خوردنم:|
پاسخ:خیبه از این یکی راضی بودی:/ خخخخخخخخ نخور پوستت خراب میشه:/ حرص خور اینجا منم:/


مالبورو
ساعت0:31---4 شهريور 1394
اوه اوه نبينم پيشى ناراحتوعصبانى باشه,حتمانظرميذارن سخته اينجاکامنت گذاشتن.
منکه ب عشقه رپاوحرفاى بامزه وباحالت پستتوبازميکنم اصن ب عشقه پست توميام وب نذارى نااميدما,فداتم فهلن
پاسخ:پیشی بی مخ:/ اوهوم ولی ی کم تلاش بگنن بدک نیس بخدا:/ دارن ی کاری میکنن کلا خفه شم فقط فیک بذارم.با اینک اون قسمتا مورد علاقه خودمم هس:) خدا نکنه نا امید باوشی:) قربونت جیگرررررررررررر:) بابای:)


زهرا
ساعت22:49---3 شهريور 1394
سلام عالی بود مرسی حرص نخورعزیزم الاهی کیو ومین گناه دارند موضوع داره جالب میشه
پاسخ:سیلام:) قربونت:) حرص داره خب:/ ایهیم.الهیییییی...خیبه ک خوشت می اید:)


pak_ha
ساعت20:50---3 شهريور 1394
مرسی غزیزم.خیلی غالی.به کیومین برسه الهی
پاسخ:قربونت..مرسی:) ایشالا:)


zaza
ساعت20:09---3 شهريور 1394
اوووووووپس! پيشي عصبي...
خواهر معاون مگان همون كريستاله؟!
ميگمااا اصلا به اين مگان حس خوبي ندارم، ي جوريه! بعدشم اگه بخواد تلافي كار باباي وون و سر شيوون دربياره من ميدونم تووووووو!
( با احتمالات من زياد كاري نداشته باش. اكثرا اشتباه در مياد)
در مورد كيومين!!! به نظرم بهتره يه ذره جدايي و آسون تر بگيرن هم برا خودشون خوبه هم برا بقيه! آينده مياد ... ي آينده كيوميني!!
يكي از اين مدلا فك كنم بايد چولا باشه درسته؟ بهش هم مياد...
در مورد سايلنت ريدرا نظري ندارم ولي زياد حرص نخور! لاغر ميشي اون وقت پيشي لاغر دوووووس ندارم
عااااااالي بود
مررررررسي
پاسخ:مخ نداره دیگ:/ خاهیم فهمیدن نمودن کرد:) مگان.اخساساتت بعدا معلوم میشه راسته یا الکی:) خخخخخخخخ احتمالات منم خیطه معمولا:/ کیومسنه دیگ.دردشون میاد:) مدل؟هوم بعدا میفمین مدل هس یا ن:) عررررررر پیشی استخونی:/ قربونتتتت...خوهچچچچچچچ:)


sara
ساعت19:52---3 شهريور 1394
ازیس توی شوک بودم یادم رفت بگم مرسی راستی قهرنکن ادامه ندی ماهاییم که میخونیم نظرمیدیم چی کنیم
پاسخ:خخخخخخخخ قابل نداش:) والا اخه این وضع کامنتا خیلی گهه:/


Sheyda
ساعت19:50---3 شهريور 1394
یعنی مگان خبر داره وونی دستور قتل خواهر معاونشو داده
معاون مگان کی میتونه باشه
مرسی عزیزم
پاسخ:خب بعدا میفمیم چ خبره:) معاونشم ب زودی میفمیم:) قربونت


m&e&d
ساعت19:50---3 شهريور 1394
سلام عزيزم و ممنون بابت داستانت اين دومین کامنته که امروز دارم مينويسم خودت خوب ميدونی که من هميشه خواننده فيکات بودم وهستم هميشه هم کامنت گذاشتم ولی خيلی از کامنتام موقع جابجایی گم وگور شد الانم دوميه نميدونم اولی کجا رفت به هرحال فکرشم نکن که نخوایی اپ کنی گناه ما چيه بايدچوب سايلنتا رو بخوريم اگه اذيت ميشی که میدونم حق داری بخاطر زحماتت. حداقل زحمت يه کامنت بخودشون بدن سایلنتهای عزيز.f خواستی رمزيش کن
پاسخ:سیلام جیگر:) قربونت:).مرسی عزیز دلم ک دنبالمون مینمایی:) اخه خب ببین واقعا این وضع خیلی مضحک شده...اصن کامنت نمیدن...اخه این وع نظراته واقعا؟ اوهوم..این سایلنتا ی تکونی بدن ب خودشون واقعا:/ ب رمزی کردنشم فک کردم:) ایشالا چن پارت بعد:)


sara
ساعت19:44---3 شهريور 1394
عررررررررررررررخوب من درافق برم محوبشم یک حسی بهم میگه این مدله هچول؟
پاسخ:دقیقا مدل منظورت کیه؟


لی سوجین
ساعت17:55---3 شهريور 1394
اقا نمیشهه کامنت گدذاشت
پاسخ:اگ ی کم تلاش کنن میشه:/ از فیک نوشتن ک سخت تر نی:/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

آخرین مطالب

» ادرس جدید ( 1394/08/24 )
» عشق کافی نیست 26 ( 1394/08/22 )
» اسمان مشکی_فصل دوم_پارت11 ( 1394/08/22 )
» TRUST-PART-17 ( 1394/08/21 )
» فرشته ی سیاه 15 ( 1394/08/20 )
» ماه شب چهاردهم پارت 27 ( 1394/08/19 )
» اطلاعیه ( 1394/08/18 )
» فرشته ی سیاه 14 ( 1394/08/18 )
» عشق کافی نیست 25 ( 1394/08/15 )
» TRUST-PART-16 ( 1394/08/14 )
» فرشته ی سیاه 13 ( 1394/08/14 )
» Autumn couple ( 1394/08/12 )
» A million pieces kyumin ver ( 1394/08/11 )
» عشق کافی نیست 24 ( 1394/08/11 )
» فرشته ی سیاه 12 ( 1394/08/10 )
» اسمان مشکی2_پارت10 ( 1394/08/08 )
» مسابقه بهترین طنز آبی ( 1394/08/08 )
» TRUST-PART-15 ( 1394/08/07 )
» خطوط سرنوشت پارت یازدهم ( 1394/08/07 )
» فرشته ی سیاه 11 ( 1394/08/06 )
 
 
  • کد نمایش افراد آنلاین