بالماسکه 45
 
 
 
kyumin land

بالماسکه 45

نویسنده : Ma_Mi | تاریخ : 22:22 - یک شنبه 8 شهريور 1394برچسب:,

 

 

 

     شب بر شما جوجه ها خوش......


خداوکیلی حس حرف زدنم نمیاد

برید بخونید باوو

نمیشه که هر دفعه من حرف بزنم

یخته هم شما بگین

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

sarah
ساعت16:02---24 شهريور 1394
اوپس
من اومدم
کلی نبودم
وحشت داشتم بیام بس که فیکا مونده بود
امروز ترکوندم
هرچی نخوندم..امروز جبران شد
اخجون عروسی که قراره بترکه
جوووووووون
کیوووووو ایز گوگولیییی
جییییییییییییییییییییییییییی ییغ
پاسخ: وجشتت؟؟؟ سینمت 5 بعدی نرفتی نهههه؟؟؟ برو حتما تا بیبنی از شدت وحشت قهقه زدن یعنی چی؟؟؟؟ انقد حال میده به ملت بخندی...خخخخخخخخخ... ننوششششششش جونت.. گوشت شه به تنت..خخخخ.... بله دیول هم میتونه دلبری کنه...


KIM SUHY
ساعت0:10---23 شهريور 1394
ینی تمام فیک یه طرف تیکه هایی که تو میندازی یه طرفه دیگه
اخ اخ زودتر پارته بدو بزار که من دارم دل بای میدم ینی چی میشه
جسیکا جان خدا رحمتت کنه
مامی جونم تشکره ویژه


*marziyeh*
ساعت0:42---12 شهريور 1394
اخیییییییییییی روح دویلی کیو زنده شد
دیگه داشتم نگران میشدم کم کم.
هوراااااااااااااا
قسمتای باحال در راه است
مامی: بهتره بگی بیدارش کردن..خخخخخخخ ......تا هیچول هستت جای نگرانی نیسسس اووووفف باس منتظر بکش بکش باشی... خخخخخخ شوخیییدم


شیمین
ساعت3:04---11 شهريور 1394
مرسی گلم این قسمت فوق العاده بود
پاسخ: فدایی داری جوجه خواهش میشه


سارا
ساعت1:20---11 شهريور 1394
به به نه چک زدین نه چونه سونگمین شد عروس خونه...والا



چه چارچشمی مواظب کیوئه دنبالشم اومده شرمو حیا رو هم که خورده



مرسی گلم
پاسخ: خخخخ کل بکش براش من از شما میپرسم. شما جای خرگوش بودی، به همین راحتی شادومادو ول میکردی؟ خواهششش میشه عشقم


aramis
ساعت22:49---10 شهريور 1394
کیو چه فکرو خیالاتی داره خدا میدونه و مین..
وااااای هیچول... اصن روانیشما... دویله دویل... حقا که استاد کیو این بوده... خخخخخ
مینم که دقیقا نقش یه خرگوش معصوم رو ایفا میکنه...
ممنون نفس
پاسخ: بو خماری کشیده ها میاددد...خخخخ . چولا ایز گربه زیرک.. میووووو خخخخ اونم چه معصومی.. یکی اون معصومه یکی چشای من.. والا خوهششش میکنم جیگگگر


*marziyeh*
ساعت22:48---10 شهريور 1394
واووووووووووو من فکر میکردم میخوان عروسی رو بپیچونن
چه شیک اومدن عروسییییییییییی.
قربان قد داماد بشومممممممممم
پاسخ: هنوز که عروسی شروع نشده؟؟ یوفت دیدی پیچوندن :)) عروسیه خوو.. میخوای با زیر شرت مامان دوز بیان عروسی؟!!! یه چیزیایی میگیی هاا اون عروس نفله پیش مرگش شه الهی.. خخخ


sara83
ساعت17:08---10 شهريور 1394
عالی بود مرسی عزیزم
پاسخ: جان من تو ندایی؟؟؟؟ این تن بمیره تو ندایی؟؟


سانگهوا
ساعت7:34---10 شهريور 1394
چه شود نقشه ای که کیومین بکش
مرررررررررررررسی
پاسخ: یوهاهاهاها ببین چه میییییییکنه این کیومین فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت


خروس
ساعت13:29---9 شهريور 1394
یافتم اون قسمتو
نمیخواد زحمت ادرس رو بکشی

خخخخخخخخ



یا جل الخالق 0.o

بسی این فیک حال مرا دگرگون میکند تشنه میشم خیلی
عااااقااااااا من آب میخوام


کیوووووووووووووو


خخخخخخ
فعلا حالم دگرگونه نمیتونم چیزی بگم


تچککککرررر مرخککککککککم



آاااااااااااااابببببببببب




فقط اینکه قسمت بعد رو کی میزاری؟


پاسخ: خخخ تازه دیدم نظرتو... خو یکم بگرد اول بعد نیافتی منو بزن.. خخخخ. اب.. اب بدین.. اب بدین تا خروسم تلف نشده .خروووسم خروسس خوش صداام.. قوربون هنجره ات خرووووسم بیا یه دهن بخون برام... انقد نذاشتم که اخر هرپارت باید بپرسین قسمت بعدی کیه؟؟؟ خخخ خوب اگه قسمت باشه فردا یعنی پنجشنبه :)) اب بخوری.. قوقولی کنی.. ستاره بجینی.. بووس بوس فدات.خخ


panah
ساعت11:20---9 شهريور 1394
وای عزیزم سلام اخ جون بالماسکه...کیومین تاابد واس ماس.....
پاسخ: سلام به رو ماه نشسته ات ذوقتو قوربون نفس بر منکرش لعنتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت


DevilMary
ساعت10:58---9 شهريور 1394
پووووووووف
مامی این زیر خیلی سرده
اومدم بالا نفسی بگیرم
مجددا زیر آبببببببببب

پاسخ: اخخخخخ. خئا خفت نکنه جوجه.. نکشی خودتو حالا بیا بالا یه نفسی بگیر.. تنفس دعان به دعانم خیلی خوبه. میخوای متنفس شم بهت؟ بدم در درونت عایا؟؟ تا دیگه نری اون زیر. کلن مث بادکنک باد شی رو هوا بمونی؟؟؟؟


mika
ساعت10:25---9 شهريور 1394
مینیم خوب را افتاده...بچه موزی اخرش مخ کیو رو زدبا اون جلسات روان درمانیش....ههههه
پاسخ: بچه موزی:|||| موزارو کی برداشته؟؟؟؟ هاننن؟؟؟ منظورت بوسه درمانی بود دیگه؟؟


زهرا س
ساعت8:55---9 شهريور 1394
وای هیچول خیلی خوب دستش با اینا تو یه کاسه است مین خجالتی عالیه
پاسخ: گربه کارشو خوب بلده.. خدا اسب و نصیبش کنه این دقیقا کجاش خجالتیه :||||||||


bita
ساعت3:55---9 شهريور 1394
قیافه مین
قیافه کیو
پاسخ: قیافه من *_* قیافه ما @_@


bita
ساعت3:54---9 شهريور 1394
قیافه مین
پاسخ: قیافه میگیری؟؟؟ :||


saye
ساعت3:53---9 شهريور 1394
Vay kheyli bahale merciiii
پاسخ: باحالی از خودتونه.. فدا مدا ^_^


Dori
ساعت0:31---9 شهريور 1394
Wow
Khomari dus daram
پاسخ: واقعا دوس داری یا قپی میای؟؟ :/ گونه نادری.. نداشتیم تاحالا ازین موارد


باران
ساعت23:38---8 شهريور 1394
سلامممم عزیزممم مرسی...
من اصلا فکر نمیکردم عروسی بگیرن که... این چه کاری بود...
پاسخ: سلام به روو ماههه نشسته ات الهی کشتیات غرق شد جوجه؟؟؟ هوووم؟؟ غصته نخور.. صبور باش


Mina
ساعت23:20---8 شهريور 1394
ممنون چینگو
من عاااااااااااااشق نقشه های سورپریزیم. لامصب خیلی حال میده!!
مینی چقد بلا شدهههههه!!!!!
کسی حیا اضافی نداره به این هیچول بده این دی
گ چه سوالی بود؟؟؟؟....عشق بازی!!!!!!
پاسخ: خوهش میشه جوجه لامصصب خفنهههههه.. نفس گیرههههه نففسس گیییییییییییر خدا خودش بخیر کنه بلا رو خوب اومدی... خخخخخخخخخخ لایک داشت. من تو جیبم یه ذره بود.. خرج جوجه هام کردم.. شرمنده دیگه ندارم:| تف تو روح مترجم با این ترجمه اش.. فحش به مترجم ازاد است :///


sheyda
ساعت22:58---8 شهريور 1394
دویل چه نقشه ای برای اون دختر بدبخت کشیده
مینی هم کم شیطون نیستا
مرسی عزیزم
پاسخ:به جوووون خودم اگه بدونم :|| فکر کن یه درصد من بدونم.. مث شما باید تا قسمت بعد صبر کنم. خخخ خرگوش به پای کیو و هیچول افتاده از راه بدر شده...خخخ خواهششششششش


pak_ha
ساعت22:56---8 شهريور 1394
یعنی بگم عاشق این فیکم کم نگفتم.میدونید چقدر نشستم پای فکر کنم 2 سال شده.
جون من برسیم به جاهای خفن.
مرررررسی
بوس بوس
منتظر قسمت بعدم.
پاسخ: هیچکس نیس که بگه خوشش نمیاد ازش.. واقعا فیک قشنگیه اوه.. میدونم.. لطفا به روم نیارین که اینقد بی نظمم.. چبلللل بیانهه :(((( جونت بی بلا جوجه ایشالا.. ولی فیک بالا پایین زیاد داره. هاهاهاهاهاهاها گفتم که گفته باشم. فدات بووسسسسسس


saeed
ساعت22:42---8 شهريور 1394






پاسخ: به ببین کی اینجاست چطو مطموری خرووووس؟؟ بوس به لپات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

آخرین مطالب

» ادرس جدید ( 1394/08/24 )
» عشق کافی نیست 26 ( 1394/08/22 )
» اسمان مشکی_فصل دوم_پارت11 ( 1394/08/22 )
» TRUST-PART-17 ( 1394/08/21 )
» فرشته ی سیاه 15 ( 1394/08/20 )
» ماه شب چهاردهم پارت 27 ( 1394/08/19 )
» اطلاعیه ( 1394/08/18 )
» فرشته ی سیاه 14 ( 1394/08/18 )
» عشق کافی نیست 25 ( 1394/08/15 )
» TRUST-PART-16 ( 1394/08/14 )
» فرشته ی سیاه 13 ( 1394/08/14 )
» Autumn couple ( 1394/08/12 )
» A million pieces kyumin ver ( 1394/08/11 )
» عشق کافی نیست 24 ( 1394/08/11 )
» فرشته ی سیاه 12 ( 1394/08/10 )
» اسمان مشکی2_پارت10 ( 1394/08/08 )
» مسابقه بهترین طنز آبی ( 1394/08/08 )
» TRUST-PART-15 ( 1394/08/07 )
» خطوط سرنوشت پارت یازدهم ( 1394/08/07 )
» فرشته ی سیاه 11 ( 1394/08/06 )
 
 
  • کد نمایش افراد آنلاین