آبنبات تلخ-ep5
 
 
 
kyumin land

آبنبات تلخ-ep5

نویسنده : hee.cat | تاریخ : 10:0 - دو شنبه 10 شهريور 1394برچسب:فن فیک کیومین,آبنبات تلخ,شیچول,ایونهه,کیومین,فن فیک سوجو,فن فیکشن کی پاپ,

 های مای آنجلز :|

پیشی ایز هیر :|

 

کامنت ندین.باشه...بهتر.اصن موقع ارسال رمز هم خیلی خیلی کمتر وقت میذارم.والا :|

 

این پارتم رمزیه...اوهوم :|

 

اولین و آخرین پارتیه ک رمزش شامل حال همه میشه.ما بقی دوستانی ک زحمت cm دادن نمیدن ب خودشون مام زحمت ارسال رمز نمیدیم

از این ب بعد :|

مگ الکیه؟

 

شماره یا میلو ب دقت کپی کن.ی متن خوب بنویس.بفرس واسه همه.الکیه؟هر کی ام ی روزی میاد واس خودش در خواست میده :|

 

خر تو خر میشه و خیلیم سخته.پس رمز دادن همچین الکیم نیست :|

 

خب برو فیکتو بخون میخوام چند تا شخصیت خارجی داستان رو اخر این پارت بهتون معرفی کنم....

 

 
ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
عدد کیومین لطفا

نظرات شما عزیزان:

mika
ساعت23:30---17 شهريور 1394
اووه کیو بیچاره دلم براش سوخت بچه عذاب میکشه البته حقشه..کریستالم مینو دوس داشته یعنی شیوونو کیو هیچ راهه دیگه ای جز کشتنش نداشتن ؟؟؟؟
پاسخ:عرررررررررررر کیوووووووووووو :( حالا ایشالا جولو میره داستان :)


z
ساعت0:28---15 شهريور 1394
سلام پیشی عالی بود گلم
میسی چقده کیو داره عذاب می شه
هرچند من اصلا نمی تونم درک کنم ک بتونه دستور مرگ ی نفرو بده فقط ب جرم دوست داشتن عشقش
الان هیچل شناخت شوون رو ؟ و شیون که برادر کریستاله نقشه دارهبراش نه؟
نمی دونم چرا حس‌خوبی ندارم
میسی هانی
مبازب خودت باش باشه ؟
پاسخ:لوکس بلاگ دیگه دوتایی کامنتا میفرسته :|


z
ساعت0:23---15 شهريور 1394
سلام پیشی عالی بود گلم
میسی چقده کیو داره عذاب می شه
هرچند من اصلا نمی تونم درک کنم ک بتونه دستور مرگ ی نفرو بده فقط ب جرم دوست داشتن عشقش
الان هیچل شناخت شوون رو ؟ و شیون که برادر کریستاله نقشه دارهبراش نه؟
نمی دونم چرا حس‌خوبی ندارم
میسی هانی
مبازب خودت باش باشه ؟
پاسخ:وای سلام آبجی گلیییییییییییییی...مرسی خواهری :) ایهیم زجر کش شد بچم :| خب قسمتای بعد معلوم میشه فقط دوسش نداشته و یه قرار مدارایی هم بوده... حالا میفمیمی چه خبره :))))))))) چشم آبجی مراقبم :) فدات خودافس :)


panah
ساعت15:50---11 شهريور 1394
سلام عزیزم من ابنبات تلخ خیلی میدوستم...تازه پارت جدیدو دیدم الان میرم میخونمش....شکی نیس که ای پارت هم خیلی قشنگه...من برم بخونمش..
پاسخ:سیلام هانی...ممنون لدف داری...امیدوارم خوشت بیاد


Sheyda
ساعت20:59---10 شهريور 1394
برادر کریستال با شیوون از کیو انتقام میگیره
کریستال حقش بود بمیره،وقتی مینی نمی خواستش چرا اینقدر آویزونش میشد
هیچول بیش از حد مشتاق دیدار شیوون
مرسی عزیزم

پاسخ:بعدا معلوم میشه عجله نکنید :) هخخخخخخخ کریستال بدبخت :) هیچول :) قربونت


zaza
ساعت16:27---10 شهريور 1394
سلااااام پيشي خوشگله!!
بابت معرفي شخصيت ها ممنون.
يه چيزي بگم؟! ناراحت نميشي؟! ديالوگ هاي شيوون يه جوريه ، يني "كاملا" مصنوعي نميتونم تصورشون كنم. چ با پدرش چ با كيو و چ با هيچول... يه مدلي حرف ميزنه كه تو واقعيت يا اصلا تو فيك بهش نميخوره... جورچين كلماتش بده!! ببخشيد اينو گفدماااا!!
پيش خودم فك كردم كه بهت بگم ولي اگه ناراحت شدي من معذرت ميخوام.
به نظرت ايده تماس شيوون به عنوان مدير عامل به معاون شركتي كه تو هفته مد هميشه بهترين بوده خوب بود؟! در حالت عادي هم شيوون بايد بدونه كه تموم شركت ها هستن براي عرضه كردن مدلاشون... اصلا اينا رو بيخيال!!! لحن هيچول زيادي مشتاق نبود؟! يا خيييييلي گرم؟‌ به عنوان معاون يكي از بهترين شركتا زيادي صميمي صحبت كرد! البته به نظر منااا...
خوووووووب بود
مررررررسي
پاسخ:سلوممممم خوبی خانوم؟ قربانت...جونمممممم بگو :)ناراحت چیه باو :) وا خاک ب سرم من خودم باتون گفدم ایرادی چیزی دیدین بگین :) همون پارت اول اگ حرفامو خونده باشی خودم گفده بودم هرچی بود بم بگین :) قربان شوما رسیدگی می نماییم :) وای دیگ اینجوری فک نکنیا :) هرچی بود بگو :) بهترش کنم خب خیلی خوبه :) خب آره یه کم غیرطبیعی بود و غیرطبیعیه تا کمی کنجکاو شین که چرا شیوون همچین سوالات مسخره ای رو از هیچول پرسید و چرا هیچول اینقدر صمیمی بود :) دلایلی می دارد :) خاهیم فهمید.یه کم صبر کنی میفهمی :) قربونتتتتت


زهرا
ساعت16:26---10 شهريور 1394
سلام عالی بود مرسی الاهی بمیرم واسه کیو اوف آخه این چه کاری بود که توکردی الاهی همشون خوشگل بودند
پاسخ:سلام قوفانت...هعی کیو بیشاله :| یززززز عاشخشونم :)


fatemechoi
ساعت13:07---10 شهريور 1394
سلام عزیزم
اول از بابت معرفی شخصیتها یه دنیا ممنون حالا بهتر میتونم شخصیتارو تصور کنم
پس حدسمون تا حدی درست بوذ جناب معاون همون کیم هیچول خودمونهولی اگه بفهمه شیوون خواهرشو کشته خیلی بد میشه که
چرا کیو سر قبر کریستال التماس میکرد شیوونی رو ازش نگیره؟
دلم واقعا برای کیو خیلی سوخت خیلی سخته
راستی ابتباتا هنوزم تلخه؟
به منم رمز بده خواهش ادرس جیمیلم هست
پاسخ:سلوم جیگرررر :) قربان شوما،باید معرفی میکردم :) فوهاهاهاها یس دت ایز هیچول :) حالا مفهمیم :) خب همه چیشو از دست داده وفک میکنه عاملش کریستاله.خب میخواد که شیونو ازش نگیره دیگه :) اوهوم منم دلم جیز شد.جیززززززززز...یسسسس تلخه تلخه :) تا اخرش تلخه :) اوکی این پارت که نشد رمزی شه :| ایشالا بعدا اگه رمز گذاشتم حتما ارسال میکنم :)


سانگهوا
ساعت7:41---10 شهريور 1394
مردم بس سر این فیکا حرص خوردم حیف که توان نوشتن ندارم یه فیک مینوشتم کیو مین از اول تا اخرش باهم باشن بدون بدبختی والا
مررررررررررررسی عزیزم
پاسخ:هخخخخخخخخخخخخخ کلا دیوونه شدیم همگی :)


Mina
ساعت2:19---10 شهريور 1394
چرا تو این پارت مینی نبووووود؟؟؟
کیو گناه داره خووو حالا که شیوون نیس یواشکی بره پیش مینی دیگه!
ممنون گلم خسته نباشی عالی بودددد
رااااااااستی منم رمز بده پلیز..!!
پاسخ:ایشالا دفه بعدی :) هخخخخخخخخخ ببینیم چ خاکی بر سرشون میشه :) قربان شوما بوسیسسسسسس...والا لوکس بلاگ ک عادم نبود رمز بذارم.ایشالا پاراتای بعدی ک رمزی شد درخواست بده


m&e&d
ساعت1:45---10 شهريور 1394
سلام وممنون
وای کيو اين چندوقتو چيکارميکنه بدون شيون ,نکنه يه وقت کار دست خودش بده بنده خدا افسرده هم هست وپشيمون چون با ريختن خون يه نفر به عشقشم که نرسيد هیچ تازه اوضاع بدترم شد
پاسخ:علیک.قربانت :) کیو خاک دو عالمو برسر میگیره عزیزم نگرانش نباش :) میبینم در عاینده چ برسر انها خاهد عامد :|


pak_ha
ساعت0:54---10 شهريور 1394
غالی عالی
منتظر پارت بعدی
خیلی خوبه شخصیت ها رو نشون میدی.
من از ژیزل خوشگل ترم .مونده بود تو دلم ))))
خیلی مرسی
منم رمز
پاسخ:قربونت....می آییم :) هخخخخخخخخخخ من از همه شون خوشگل ترم :)))) کککککککککک قربان شوما...گفدم ک رمز نشد بذارم لوکس بلاگ بز بود...پارت بعدی ک رمزی شد درخواست بدین :)


sara
ساعت0:21---10 شهريور 1394
سلام مرسی ممنوم اخجووووووووووون راستی منم رمز میخوام ها
پاسخ:سلوممممممم...والا لوکس بلاگ بز نشد نتونستم رمز بذارم :| ایشالا دفه بعدی ک رمز گذاشتم درخواست بده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

آخرین مطالب

» ادرس جدید ( 1394/08/24 )
» عشق کافی نیست 26 ( 1394/08/22 )
» اسمان مشکی_فصل دوم_پارت11 ( 1394/08/22 )
» TRUST-PART-17 ( 1394/08/21 )
» فرشته ی سیاه 15 ( 1394/08/20 )
» ماه شب چهاردهم پارت 27 ( 1394/08/19 )
» اطلاعیه ( 1394/08/18 )
» فرشته ی سیاه 14 ( 1394/08/18 )
» عشق کافی نیست 25 ( 1394/08/15 )
» TRUST-PART-16 ( 1394/08/14 )
» فرشته ی سیاه 13 ( 1394/08/14 )
» Autumn couple ( 1394/08/12 )
» A million pieces kyumin ver ( 1394/08/11 )
» عشق کافی نیست 24 ( 1394/08/11 )
» فرشته ی سیاه 12 ( 1394/08/10 )
» اسمان مشکی2_پارت10 ( 1394/08/08 )
» مسابقه بهترین طنز آبی ( 1394/08/08 )
» TRUST-PART-15 ( 1394/08/07 )
» خطوط سرنوشت پارت یازدهم ( 1394/08/07 )
» فرشته ی سیاه 11 ( 1394/08/06 )
 
 
  • کد نمایش افراد آنلاین