TRUST-PART-12
 
 
 
kyumin land

TRUST-PART-12

نویسنده : skynet | تاریخ : 1:47 - پنج شنبه 2 مهر 1394برچسب:TRUST ,KYUMINFANFIC, KYUMIN,

 

 و اینجاست که آوید حضور پیدا میکند

سلووووم چینگو ها...احوال چطوره؟!

نیس من زود به زود پست میذارم...هر روز میام وب :| به خاطر همین دلم تنگ نمیشه!!

از چت زنده شیوون چه خبر؟! من هنوز ازش خبری چیزی کش نرفتم خخخخ ....

یاااااااایییی سوپر کمپ...دیگه جزوه خبرهای دست سوم هست ولی یااااییییی...روانی هستن اینا!!

رقص رپه دونگهه =_= کااااملا توی جو بود...

از حال و هواش بیایم بیرون و بریم در فیک...

اول کاری بگم...چرا باز ناپدید شدین؟! آمار بازدید یه چیزی میگه نظرات یه چیزه دیگه...

باز ..نو پرابلم!! من قصد اذیت کردن خواننده رو ندارم

 از اون کسایی که میخونن و نظرشون رو میذارن خااالصانه و چاکرانه تشکر میکنم!!

برید پارت بعدی هم بخونید..ببینم از گیجی درمیان یا هنوزم...


ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

*مهتا*
ساعت20:16---15 مهر 1394
هیییی مینی تموم شب پیش کیو موند !!!! عجبااااا
تازه با ویلچر بهش سواری هم داااااااد
هیوک چی بال بال میزنه اون ماهی مافیایی رو نجات بده خخخخخ باریکلا ادومه بده
اون مرتیکه کوه چربی رو بدین دست TNT جون پودرش کنه به چه حقی دون دونه منو زد
ممنون گلی خسته نباشی
پاسخ: گازشو گرفتی داری میخونیا!!خخخخ....نکتشو گرفتی؟!؟ کیومین مومن داشتیما... کیو میاد بخوره زمین مین میگیرتش!! :| ماهی مافیا...ههههه جالب بود!!! بمبی....خخخخ اون میخواد ایثن رو منفجر کنه!! خواهش میکنم


TNT
ساعت15:51---10 مهر 1394

دروووود!!!
دونی د وا کن اون دهنو بزا نجاتت بده هیوک!بوع! هیوک کم نیار ، عقب نشینی نکن !!!!!
هه! کیو جان میفرمایند من چرا اینجام؟ خخخ عزیزم ی پشه نیشت زد غش کردی!!
هیووووک داد بزن تا عالم و عادم بفهمن! والا ایونهه الکی نیس که!! نچ نچ نچ!!
میشه اون صاحب کاره رو بزنم ؟ ی کوچولو ! قول میدم فقط فک کنن با قطار شاخ ب شاخ شده!!! مردیکه ی پششششششم!!! بنداز دست و پاتو پایین باو! انگار سر گردنه س هی فرت و فرت بچه های مردم رو میزنه!! کته کله!!
جرررج ! خودت و اسمتو از ایونهه بکش کنار میام میزنمتا! فقط اگه باز اینا رو به هم برسونی ازت میگذرم!
ایثن هم ک اعصابشو ندارم ! گو توو هل ایثن جان! شیوون هم کی میاد سر عقل خدا میدونه!
اون حراف های اداره رو هم نمیدونم ! خودت خواستی از طرفم شل و پلشون کن!!!
دستت مرسی! لاو یو!
پاسخ: سلام بمبی!!! درباره تک تکشون گفتی دیگه من چه کنم!!!خخخخ فقط میتونم بگم که دونگهه نمیتونه دهنش رو باز کنه... نمیتونه!! و خب معلومه که خودش هم نمیخواد!! جرج رو دوست دارم!! شخصیت جالبی داره..!! مرررررسی از نظرت!! {کیس یور چیکس}


pak_ha
ساعت12:07---4 مهر 1394
وای خدا چقدر هیجان انگیز.
چه سوتفاهم شیرینی ))))))))))
تا باشه از این اتفاقا
کیو رو مسموم کردن.
از مین بعیده هیچ واکنشی نداشته باشه :|
منتظر قسمت بعد.مررررسی نه خسته
پاسخ: کککک آی لاو هیجان!!! شیرین...اوووممم جالبه! کیوهیون رو هم...هاه!!...دلم واسش سوخت:| ...فالو نکست پارتس!! تنکیوووو..!!


sara
ساعت22:18---3 مهر 1394
سلام مرسی خیلی خوب بود خخخ بیچاره اون دختره. رمسی
پاسخ: هاای...شانس اورد که مین حواسش نبوده چهرش رو به خاطر بسپاره!! 0_0 خواهش


zaza
ساعت11:58---3 مهر 1394
خب خب خب ببينيم چي داريم... \"يه عالمه شرم كيوميني\" اتفاقا شايعه ها دست كمي از هل دادن اين دو موجود نازنين به يه رابطه ي خوب ندارن حداقلش اينه كه پيش خودشون درمورد اين شايعات فك ميكنن در صورتي كه يه حادثه هايي به صورت كاملا\" اتفاقي\" داره رخ ميده...

نميدونم اون پرستاره چي به هائه تزريق كرده ولي هرچي كه هست حس خوبي بهش ندارم.

چرا مين نميره چهره نگاري و اون پرستاره رو پيدا كنه؟؟!! به نظرم براي فردي مثه افسر لي بايد همچين اتفاقي مشكوك باشه

\"هائه\" فردي كه نميشه در موردش قضاوت كرد يا حتي نظر قطعي داد.. چون اين پنهون كاريش معنايي داره... ميدونه جرج داره يه كارايي براي نجاتش انجام ميده يا... نميدونم

بازهم نقشه ايي از طرف ايثن.. يه عمليات شبه تروريستي براي كشتن ژنرال جائه يا يه چيزي تو همين مايه ها...

اين روزا به خودت استراحت بده چينگوي نازنينم، با اين كه ميدونم سخته ولي همچين كاري ولي حداقل زمان كمي ب هخودت اختصاص بده...

مچكرم دوستم اين پارت خوب بود

مررررررسي
پاسخ: نه بابا همش دو دقیقه شرم کردن!!! خخخخخ.... اصلا نیازی به این چیزها نیست همه چی دست به دست هم میده تا اینا به سمت هم کشیده بشن!! .... حس خوب نداری؟! ولی من خیییییلی حس خوبی بهش دارم!! دقیقاا درباره هائه الان هیچ چیزی نمیشه گفت...اووومممم ترو.ریستی...{چینگو حانه من رعایت کن نوشتار این ها رو} قابل فکر کردن هست!! استراحت؟!! شوخی بامزه ای بود خخخخ.... چیزیه که واسه شش ماه یا بیشتر مطلقا باید باهاش خداحافظی کنم! خواهش میکنمممم


Mina
ساعت11:14---3 مهر 1394
هاااای دوسم

چوطوری؟

کیو یه چیزیش شده...کار همون پرستارس...ایکبیری چی بهش تزریق کرده...خو به مینم تزریق میکرد...کیو تنهایی درد نکشه...

عاقا من اصلا هائه رو درک نمی کنم چرا هیچی به هیوک نمی گه...بعدشم هیوک یه گلوله تو مغزش خالی نمی کنه...یوهاهاهاهاااا...من از همه پوزش می طلبم...

ممنون چینگو

این پارت عالی بود

نه خسته دوسم
پاسخ: هلوووو... میسی!! هاه...کیوهیون ..!!! دارم سعی میکنم دیگه دربارش فکر نکنم!! پرستار ایکبیری خخخخ گود گود!! درباره دونگهه هم تو پارت های بعدی که همه چیز مشخص میشه بگو کارش درست بوده یا نه!! مرررسی...


pak_ha
ساعت22:04---2 مهر 1394
رمز عوض شده؟ منم همیشه کامنت میذارم )))
پاسخ:چینگو رمز عدد کیومین نیست!! ولی من رمز رو بهت دادم که...همون رمزی هست که سری قبلی گذاشتم!! اگر نداریش ایمیلی چی بده تا رمز رو واست بفرستم
پاسخ:رمز رو واست فرستادم!! ^^


sheyda
ساعت19:11---2 مهر 1394
دست اون دختر فوضول درد نکنه حداقل اینجوری کمی به هم فکر میکنن
مرسی عزیزم
پاسخ: اجرش به سوجو =_= .... ولی تصور کن کیومین واقعی بودن و این یارو هم فن بوده {قهقه و بعد منفجر شدن} دختره جون میداد همونجا.... مکالمه اون دوتا زن ها و مردها رو توجه کردی؟!!!!...شیتتت...{قهقه} خواهش میکنم


Helen
ساعت17:33---2 مهر 1394
وایییی خودایی این فیک عالیه
پاسخ: خودایی تو هم خعلی باحالی!! مرررررسی


محدثه
ساعت11:23---2 مهر 1394
عاشق شرمشون شدم من...کیومیییییین
پاسخ: ... شرم کیومینی.... شرم کیو؟! :| مگه میشه؟! مگه داریم؟! 0_0


mika
ساعت7:33---2 مهر 1394
پس جرج دونگهرو کشیده تو این راه ن ؟؟؟!!!!
مینی و کیو چه شایعه ی بدی براشون درس شد حالا چجوری جمش کنن...
ایثن و شیوون کاره دیگه ای جز نشستن تو یه اتاقو نقشه کشیدن ندارن ؟؟
پاسخ: اوووومممم... نه!! :| شاید ..ممکنه! :| اصلا هو نوز؟!خخخخخ شایعه افتضاح... برای کسی به شخصیت سونگمین0_0 ... تو بودی با کیو چیکار میکردی؟! چینگو ملکه مورچه ها همیشه یه جا نشسته و باقی سربازاش کاراش رو میکنن!! {تعبیر جالبی بود ..جوابت را گرفتی آیا؟!"


saye
ساعت2:15---2 مهر 1394
هی بدجوری تو خماریه این فیک میمونیم یک هفته دقیق هی
ههههه خیلی قشنگ بود مرسیییییی
پاسخ: منم بدجور تو خماری کامنت های تو می مونم!! خواهش میکنمممم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

آخرین مطالب

» ادرس جدید ( 1394/08/24 )
» عشق کافی نیست 26 ( 1394/08/22 )
» اسمان مشکی_فصل دوم_پارت11 ( 1394/08/22 )
» TRUST-PART-17 ( 1394/08/21 )
» فرشته ی سیاه 15 ( 1394/08/20 )
» ماه شب چهاردهم پارت 27 ( 1394/08/19 )
» اطلاعیه ( 1394/08/18 )
» فرشته ی سیاه 14 ( 1394/08/18 )
» عشق کافی نیست 25 ( 1394/08/15 )
» TRUST-PART-16 ( 1394/08/14 )
» فرشته ی سیاه 13 ( 1394/08/14 )
» Autumn couple ( 1394/08/12 )
» A million pieces kyumin ver ( 1394/08/11 )
» عشق کافی نیست 24 ( 1394/08/11 )
» فرشته ی سیاه 12 ( 1394/08/10 )
» اسمان مشکی2_پارت10 ( 1394/08/08 )
» مسابقه بهترین طنز آبی ( 1394/08/08 )
» TRUST-PART-15 ( 1394/08/07 )
» خطوط سرنوشت پارت یازدهم ( 1394/08/07 )
» فرشته ی سیاه 11 ( 1394/08/06 )
 
 
  • کد نمایش افراد آنلاین