kyumin
 
 
 
kyumin land

kyumin

نویسنده : minimi | تاریخ : 15:22 - چهار شنبه 8 مهر 1394برچسب:,

    Hiiiii

یه سری عکس کیومینی درست کردم که دوتاشو قبلا گذاشتم .

بقیه اش رو هم کم کم می ذارم ، اگه دوست داشتید بازم بدرستم 

اقاااااااا من به شخصه با اون فردی که خرگوش و روباه رو به کیومین نسبت داد کار دارم  

بیا بیا کوچولو کاریت ندارم ... خودت خودتو معرفی کن ... فقط می خوام محکم بخوابونم دهنت 

اخههه لعنتییی کم خود کیومین ملوس هستند که باز با تصور عشق غیر طبیعی خرگوش و روباه ملوس تر هم بشن ؟؟؟؟؟؟

چند وقت پیش تو تلوزیون یه کارتون سینمایی دیدم که خرگوشه و روباهه عاشق هم میشن و مجبور میشن جنگل رو ترک کنن ، یعنی من چسبیده بودم به 

صفحه تلوزیون  نیشم هم یه ورش جاده هراز بود یه ور دیگه اش پیش پنگوئن های قطب جنوب .

کشور سازنده اش چین بود ، حالا یا خود نویسنده جویر بوده یا دخترش جویر بود .

روباهه اخر های فیلم بخاطر اینکه خرگوشه رو از دست بقیه روباه ها نجات بده از بالا کوه می افته رو تخته سنگ ها و گم میشه .

خرگوشه هم رو به موت بود 

خرگوشه امیدی به پیدا کردن روباهه نداشت تا اینکه پیداش میکنه و بدو بدو می ره سمتش و روباهه هم از اون طرف میره پیشش 

اینجا یاد بویز این ستی 2 افتادم که کیومین مثثثث بززززز سمت هم رفتن و سفت همو چلوندن 

در کمال تعجب روباهه ، خرگوشه رو به دندون می گیره و می بره تو لونه اش که بخوره ، تازه خرگوشه می فهمه که روباهه فراموشی گرفته 

حالا همش یاد فورگات تو ریممبر می افتادم ...عرررر  زمانی که خرگوشه و روباهه از جنگل رفته بودن زمستون بود و خرگوشه به روباهه پیشنهاد

داد تا اونو بخوره که حداقل اون زنده بمونه و روباهه هر کاری کرد نتونست و یاد خاطره هاشون می افتاد و گریه می کرد ، اما اینجا که روباهه می خواست خرگوشه رو بخوره

خرگوشه گریه می افته میگه : اون زمان من به دست عشقم خورده می شدم و اصلا ناراحت نبودم اما الان می ترسم ... منو کسی می خوره که اصلا به یادم نداره....

اون قبلیه عشقم بود اما این یکی یه روباه...

اخر سر هم روباهه ، خرگوشه رو به یاد آورد و باهم غروب خورشید رو دیدن

 هر لحظه اش باد کیومین بودم.

سوز به دلتون من کارتون کیومینی دیدممممم خخخخ  

این عکس هم درستیدم .... از شیرینی عشق خرگوش ها صورتی بیشتر لذت ببریم 

(وقتی از عشقت به عنوان بالشت استفاده کنی )



نظرات شما عزیزان:

K
ساعت15:05---9 مهر 1394
ایییییییییییییی نااااااامرددددددددد ایییییی تککککک خووووووررررر
حداقل اسم کارتونشو میگفتی ما هم ببینیم فیض ببریم!! من دلمممم کبااااببببب شدددددد!! منم موخواااااااممممم لعنتیییی خییلییییی قشنگ بود!!! عررررررر
پاسخ: عارهههههههههه خیلی ناز بوددددددد ... عررررررررررررررررررر تک خور اون رئیس شبکه است که اسم رو زیر نویس نکرد عبضی :|||| ایشااله مرض یانگمین بگیره


mika
ساعت23:48---8 مهر 1394
روباهو خرگوش...
خب کارتونو میاوردی برا ما...مام میدیدیم خب
پاسخ:اخ اخ اخ اخ ..... خودمو کشتم تا اسم فیلمو پبدا کنم ، تو ماه/واره دیدم و اسم کارتون رو زیرنویس نکره بود وگرنه تا الان دانلودش می کردم روز ده بار می دیدمش :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

آخرین مطالب

» ادرس جدید ( 1394/08/24 )
» عشق کافی نیست 26 ( 1394/08/22 )
» اسمان مشکی_فصل دوم_پارت11 ( 1394/08/22 )
» TRUST-PART-17 ( 1394/08/21 )
» فرشته ی سیاه 15 ( 1394/08/20 )
» ماه شب چهاردهم پارت 27 ( 1394/08/19 )
» اطلاعیه ( 1394/08/18 )
» فرشته ی سیاه 14 ( 1394/08/18 )
» عشق کافی نیست 25 ( 1394/08/15 )
» TRUST-PART-16 ( 1394/08/14 )
» فرشته ی سیاه 13 ( 1394/08/14 )
» Autumn couple ( 1394/08/12 )
» A million pieces kyumin ver ( 1394/08/11 )
» عشق کافی نیست 24 ( 1394/08/11 )
» فرشته ی سیاه 12 ( 1394/08/10 )
» اسمان مشکی2_پارت10 ( 1394/08/08 )
» مسابقه بهترین طنز آبی ( 1394/08/08 )
» TRUST-PART-15 ( 1394/08/07 )
» خطوط سرنوشت پارت یازدهم ( 1394/08/07 )
» فرشته ی سیاه 11 ( 1394/08/06 )
 
 
  • کد نمایش افراد آنلاین