TRUST-PART-13
 
 
 
kyumin land

TRUST-PART-13

نویسنده : skynet | تاریخ : 23:47 - پنج شنبه 8 مهر 1394برچسب:TRUST ,KYUMINFANFIC, KYUMIN,



هااای... اولین دقایق اولین آخر هفته روزهای پر استرس مدرسه و دانشگاهی چطوره؟! =___=

{میخواستم با یه تیز چند نشون بزنم...داغ دل همه رو  تازه کنم}

من که فعلا نظاره گر بازگشایی مدارس و دانشگاها میباشم!!!خخخ ...هنوز کلاس بی کلاس

اما هفته دیگه.... خدا به خیر کنه!!

باورم نمیشه رسیدیم به پارت سیزده...چقدر زود گذشت!!! یاااایییی...هیجان زده شدم ناگهانی...

اومممم چند عدد مساله بود که میخوام قبل از خوندن فیک باهاتون درمیون بذارم..

  از همه کسایی که این فیک رو میخونن متشکرم...حالا چه سایلنتی و چه غیر سایلنتی ... اصلا تو فکرم نیست که بخوام رمز رو تغییر بدم چون نه وقتش رو دارم و نه میخوام که اینکارو کنم...

خب پس یه انتظاری ازتون دارم که دوست دارم ببینمش... تا اینجا رو بدون اینکه نظرت رو بگی بالا اومدی...نه میخوام دلیلت رو بدونم و نه چیزی... یه همتی کن و فقط واسه همین پارت بهم بگو قلمش چطور بوده؟! همین...

دوست دارم بدونم که تونستم اون تاثیری که میخواستم رو بذارم...یا مثلا اینکه خوب میتونید تصور کنید؟! اگر گنگ یا نامفهوم هست بگید کدوم قسمت

من تک شات های مجموعه ای رو هم واسه جمعه ها مینوشتم ، اما خب نوشتن اون تک شات ها به طور کل متوقف شد!!

چووون این لعنتی رسیده به قسمت هایی که واسه نوشتنش موهای خودمو میکنم{توجه کنید که موهای من همش دو سانته:|}

سوالاتتون توی کامنت ها مثل قبل هست اما بازم ویت کنید

این فیک همش 30 قسمته ... از این پارت هم حجم زیاااااد شده...ببین زیاااااد شده!! مثلا پارت بعدی و بعدترش که قلب فیکن هر کدوم 18 صفحه شدن

گاااااد....انگشتااام!!! :|| ... 

برید بخونید منم برم انگشتام رو ببندم...

آوید لاوز یو آآآل

یااااییییییییی..اسم آوید اومد!!! آوید اسم دختر هست ....آیم شاکد...آیم اسپیچلس

ثب.ت احوالمون تکلیفش با خودش چند چنده؟؟!!! ده ساله پیش اسم پسر بوده چندسالیه شده اسم دختر!!

آویییییید ... آیم دد

گود لاک

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

*مهتا*
ساعت20:39---15 مهر 1394

من حواسم نبود کامنتمو اون پایین گذاشتم گفت باید به تایید نویسنده برسه !!! یعنی میرسه
پاسخ: سلام دوست گوگولیه من!!! من همه کامنتات رو خوندم چینگو و خیلی خیلی ممنونم که میخونی و نظرت رو میگی بهم!! آره به تایید منه حقیر هم میرسه فقط من یکم تنبلم...خخخ یکم که نه دوکم :| واس خاطر همین یه نموره دیر تایید میکنم داداش {از لفظ قلمی رسیدم به چه ورژنی از صحبت 0_____________________0} هولی شیت...!!!! در کل همینجا ازت خیلی خیلی تشکر میکنم دوست خوبم!! {کیس یو چیکس}



*مهتا*
ساعت20:37---15 مهر 1394
هااااااااااای
ایونهههههههه اشککککککککک
کیومین خفیففففف اوه مای گااااد
ممنوووووون گلی
پاسخ: ایونهه ایز گود!!! از کیومین بدم میاد...شت.!! :| خواهش میکنم!!!


sara
ساعت14:50---13 مهر 1394
مرسییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییی من مردم
پاسخ: خواهشششششش ششششششش ششششششششش شششششش


z
ساعت16:26---12 مهر 1394
سلام بازم ممنون از رمز
همه پارتا رو الان خوندم
می دونی یکم کل ماجرا تو مه ابهام غرقه
احساس می کنم خیلی هنو ز باید اپ بشه تا کل جریان معلوم بشه
اما خیلی جذابه
بیچاره دونی چ زجری میکشه واسه حفظ جون هیوکی
اما واقعا برای دو تا بچه پونزده ساله یکم زیادی زود نیست!
بدجوری منتظرم وقتی کیو تاپه بگه حالا ک زیره!
خخخخخ بی ادب نیستم منتظرم
می دونی چون هوشو خوندم چشام داره آلبالو گیلاس میچینه
ممنونم
خیلی خوب بود
پاسخ: خواهش میکنم!!! خیلی که نه...من عادت ندارم کم بنویسم واسه یک پارت و فیک رو تا سی یا چهل قسمت کش بدم!! واسه همین هر پارت سیزده صفحه هست با فونت دوازده اریال :| :| .... و تعداد پارت ها زیر 27 هست!! :| اوووممممم... نمیدونم چرا واستون اینقدر سن مهم هست... واقعا فکر میکنی عشق و حسش سن رو میشناسه؟!!! ... من از خیلی ها شنیدم که میگفتن ما از بچگی ینی از نه یا ده سالگی عاشق فلانی بودیم و الان بهم رسیدن!!! ...نومودونم چی بگم!! وااااوو... یه خسته نباشید گندهههه!! خواهش میکنم


TNT
ساعت16:00---10 مهر 1394
دروووود!
هه ! کیو بنده خدا ! از همه جا بیخبر!!
نچ نچ نچ! عایا دعوا کار خوبیست؟ نچ نچ نچ! عین دوتا پسر خوب بحرفین خو!!!
وااااااااایی چ کابوس وحشتناکی!!! وای قلبم!!!
حس میکنم شکست عشقی خوردم!!! حرفام پرید! اشک توو چشام حلقید! دونیییییی نروووو!!!!عررررررررر!!
دستت مرسی!!!
پاسخ: هلووو!!! کیوهیون از عقبه خودش هیییچ خبری نداره و تازه تو مغزش داره انفجارک های هسته ای رخ میده!! :| چشم تو هم مررررسی ^^


su.ju
ساعت13:46---10 مهر 1394
میشه بگید رمز فیک ها چیه.
من میخوام.فیک هارو بخونم.♡♡♡♡♡
پاسخ: هاااای!!! چطوری؟! خوش اومدی به فن کلاب کیومین!! ♥♥♥ رمز فیک های اینجا عدد کیومین هست به مگر اینکه نویسنده عوض کرده باشه!!عدد کیومین رو میدونی که..یک سه هفت!! رمز فیک این فیک از پارت نهم عوض شده.... تا پارت نه رو بخون یه دونه کامنت واسم بذار و نظر کلیت رو بگی منم بی حرف رمز رو بهت میدم!!! آی پرامیس... {آوید با نیشه باز}


pak_ha
ساعت0:04---10 مهر 1394
مرررررررررررررررررررررسی عالی بود
سونگمین....کیوهیون......کیومین
منتظر پارت بعدی ام.
ایونهه چرا اخه
پاسخ: خواهش میکنم...خواهش میکنم!!! واهااااای...سونگمین..کیوهیون...کیومین...آآآی هیت دم!! :| مو نمونده برام!! ایونهه...هی هی هی ...!!! ما رو دنبال کن تا گویم برات !!


Mina
ساعت22:58---9 مهر 1394
سلووووم دوستم
واقعا ببخشید دیر کامنت گذاشتم
کلاسام توهم توهم شده بدجور...ببین ینی بد جوراااااا...!!!
بعدشم من همیشه سعی میکنم واست بکامنتم فیکت خیلی باحاله
این قسمتم عالی بود ممنون دوسم نه خسته
پاسخ:هااای مینا... چینگو این حرف رو نزن...اتفاقا منتظر نظرت بودم...!!! میتونم کاااملا درکت کنم... خودم این کلاس های تو در تو رو چهارساله دارم تجربه میکنم!! چینگوی دوست داشتنی من روی صحبتم با سایلنتی ها بود گوگولی نه تو که همیشه به من لطف داری {ک.یس یور چیک} خواهش میکنم!


Sheyda
ساعت18:16---9 مهر 1394
ماهی بیچارم برای نجات جون میمونش دست به کار خلاف زده
تو این قسمت اونجایی که ایونهه به هم قول میدادن و اونجایی که مینی دکمه لباس کیو رو میبست خیلی دوست داشتم
مرسی عزیزم
پاسخ: .... ماهی!!! میمون!!! خواهر منم سوجو رو شیپ میکنه و همش 11 سالشه...هر کاری میکنه اسماشون رو حفظ نمیشه فقط چون اول فنه ووک هست و بعد کیو اسم این دوتا رو بلده!! الباقی رو باید با حیوانات مثال بزنم واسش!! الان که اینطوری گفتی یاده جریانتمون افتادم.... بستنه دکمه که خودمم نفس داشت میرفت!! حرکت کوچیک اما خیلی تپنده ای بودش!!! خودت رو آماده کن که از این چیزها زیاد دارم زین پس.... خواهش میکنم شیدا جونم!!!


mika
ساعت14:26---9 مهر 1394
شونزده سالگی یکم واسه عشقو عاشقی زود نیست...مگه تو این سن عادم میتونه چیکار کنه که برا بقیه خطرناک باشه اصلا چرا باید دونی راهیو انتخاب کنه که میدونه هم برا خودش هم برا هیوک گرون تموم میشه..منظورم جداییشونو این حرفا..
درباره ی کیومینم صحبتی ندارم جالبن فعلا
پاسخ: زود؟!دیر؟! از نطر من عشق هیچ زمان و سنی رو نمیشناسه که بخوایم واسش دیر و زود مشخص کنیم!!! و اون بخش خطیر دونگهه نیز باید در قسمت های بعدی خونده بشه که چرا این کارو کرده!!!!.... کیومین...منم حرفی ندارم دربارشون!! یاااایییییی میکا خودم رسیدم به نوشتن پارت های جون کندنی کیومینش.... مفصل انگشتام خورد شد بسی که چرق و چروق شکندمشون!!!! آی هیت کیومین :|


باران
ساعت14:21---9 مهر 1394
سلامممم عزیزممم. مرسی.
پس این دکترها به چه دردی میخورن .
به نظر من که فیکت خیلی عالیه..من همیشه دنبالش میکنم.مرسی.
پاسخ: سلاممم باران!! دکتر ها...تشخیصش سخته خو!!! ولی دکترها یه جایی خیلی به درد میخورن!! مرررررسی از این لطفت..بهم انرژی دادی!!! تنکیوووو...


زهرا س
ساعت11:50---9 مهر 1394
من واقعا از داستانت خوشم میاد معلومه که سنبلش نکردی و واقعا روش فکر کردی
پاسخ: مررررسی!!! واقعا انرژی گرفتم از خودن این جملت!!! همه خستگیم در رفت


saye
ساعت9:59---9 مهر 1394

وای خیلی قشنگ بود عزیزم کیومین
اونهه گناه دارن هی
فقط یک سوال چرا پوسترش فقط اونهه اس؟!
پاسخ: چاکریم رفیق... تو کامنت قبلی گفتم!! {نیشه باز آوید}

هر قسمت که فکر کنم که نقش کسی پررنگ تر هست عکساشون روی پوستر میره!! 



محدثه
ساعت9:57---9 مهر 1394
میدونی..کیومین خیلی دوست داشتنین..مخصوصا تو این فیک من عاشقشونم...
خسته نباشی..
خیلی جالب و قشنگ بود و اینکه ایونه ایز ریل
پاسخ:یااااییییییی....منم عاشق تو هستم!! مرررسی!!! یس یس ایونهه ایز فوق ریل


saye
ساعت2:13---9 مهر 1394
خیلی قشنگه عزیزم کیومین
اونهه هم گناه دارن اوخی
فقط یک سوال چرا تو پوسترت کیومین نداره؟؟؟!!
پاسخ: هاااای!!! مرررسی که میخونی سایه جونم!! با پوستر بهتون میگم که توی این پارت دور دست کی هست!!!کککک...ایونهه این پارت و پارت قبلی پررنگتر بود واسه همین پوسترش شد ایونهه... پارتی که کیومینش پر رنگ تر باشه میشه کیومین !! {نیش بازه آوید}


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

آخرین مطالب

» ادرس جدید ( 1394/08/24 )
» عشق کافی نیست 26 ( 1394/08/22 )
» اسمان مشکی_فصل دوم_پارت11 ( 1394/08/22 )
» TRUST-PART-17 ( 1394/08/21 )
» فرشته ی سیاه 15 ( 1394/08/20 )
» ماه شب چهاردهم پارت 27 ( 1394/08/19 )
» اطلاعیه ( 1394/08/18 )
» فرشته ی سیاه 14 ( 1394/08/18 )
» عشق کافی نیست 25 ( 1394/08/15 )
» TRUST-PART-16 ( 1394/08/14 )
» فرشته ی سیاه 13 ( 1394/08/14 )
» Autumn couple ( 1394/08/12 )
» A million pieces kyumin ver ( 1394/08/11 )
» عشق کافی نیست 24 ( 1394/08/11 )
» فرشته ی سیاه 12 ( 1394/08/10 )
» اسمان مشکی2_پارت10 ( 1394/08/08 )
» مسابقه بهترین طنز آبی ( 1394/08/08 )
» TRUST-PART-15 ( 1394/08/07 )
» خطوط سرنوشت پارت یازدهم ( 1394/08/07 )
» فرشته ی سیاه 11 ( 1394/08/06 )
 
 
  • کد نمایش افراد آنلاین