Happy kyumin Anniversary-Seti
 
 
 
kyumin land

Happy kyumin Anniversary-Seti

نویسنده : Admin_SHahrZad | تاریخ : 16:53 - سه شنبه 20 مرداد 1394برچسب:,



.
.
.
.
.
من همون ice cream bunny هستم فقط اسممو تغییر دادم
حالا برید ادامه کلی برنامه دارم واستون :))
 

 تا لود شدن کامل صفحه صبور باشید چون حجم بالاست
.
.
.

 

همه جــــا هستی

 

در نوشـــــــــــــــته هایم

 

در خیــــــــــــــــــــــــــــــــالم

 

در دنیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــایم

 

تنها جایی  که  باید باشی  و ندارمت ، کـــــــنارم است

 



پرسه زدن در خیالت!

زیباترین نیاز من است…!

هوایم باش..

تا نفسم نگیرد…!



یه وقتایی لازم نیست حرفی زده شه بین دو نفر!

 

همین که دستت و آروم بگیره، یه فشار کوچیک بده!!!

 

این یعنی من هستم تا آخرش...

 

همین کافیه...!!!

 

کنارت که هستم
عمیق تر نفس می کشم …
هوای با هم بودنمان را
می بلعم
و مبتلا تر می شوم
کنارم بمان
اگر می خواهی زنده بمانم
تو هنوز
با تمامِ نبودنت

تمامِ بودنِ منی

 

لبخند که میزنی …

پر میشوم از بهانه های خواستنت

پر میشوم از طنین خوش صدای نفسهایت

و زمزمه های در گوشی !

 

***

حرف های ما هنوز نا تمام...

تا نگاه میکنی؛

وقت رفتن است

باز هم همان حکایت همیشگی!

پیش از آنکه با خبر شوی لحظه ی عزیمت تو ناگزیر می شود...

ای...

ای دریغ و حسرت همیشگی!

ناگهان

چقدر زود

دیر میشود...

 

********





































بگذار
باران بیاید
و تو بیایی و بمانی
تا تمام خاطره را
زیر باران...
تا یک نگاه عمیق...
تا یک تبسم عاشقانه...
تا لبخند...
تا بوسه...
تا یک آغوش گرم
پیش ببریم...








تو میروی …

اما بدان چیزی عوض نمی شود

پای ما تا ابد گیر است …

من و تو

شریک جرم یک مشت خاطره ایم …


**********
خب خب گیف بسه بریم سراغ چندتا والپیپر کیومینی ^_^


























*********
امیدوارم تا اینجای پست خوشتون اومده باشه..
حالا میریم سراغ بخش جذاب دانلودهاااا ^^
خب خب در اینجا 4 تا ویدعو براتون آماده کردم
که یکیش کار خودمه دان کردید و دیدید حتماااا نظرتونو راجبش بگیدااا
برای دانلود روی لینکها کلیلک کنید..!!



And I love you - KyuMin Fanmade
[
Fanmade-Engsub+Vietsub] Trouble Maker - Now [KYUMIN version]


kyumin gyomi

این لینک اخر ویدعوی خودمه خوشحال میشم نظرتونو راجبش بگید فقط اینکه +18 میباشد جلو خانواده اصلاااا نگاه نکید


Flesh [Fanmade] by seti_137

*******
یه فانتزی کوچولو موچولو نوشتم امیدوارم خوشتون بیاد
از نظر خودم که خیلی شیرینه واسه خوندن روی لینک زیر کلیک کنید
pink pots



اینم یه وانشات که یگانه جون نوشته دستشم درد نکنه
واسه خوندن روی لینک زیر کلیلک کنید

Po.rn Magazine

 

******



با صدای تو قلب من آرام میشود
وقتی که نیستی قلب نا آرام من به دنبال تو میگردد...

.
.
.
.

اینم از پایان پست من
دلم میخاد واسه تک تک قسمتای پست نظر بدین
نمیدونید با نظراتون چقدررررر انرژی میگیرمممم
روزتون سراسرررر کیومینیییی











Happy Kyumin Day

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

آخرین مطالب

» ادرس جدید ( 1394/08/24 )
» عشق کافی نیست 26 ( 1394/08/22 )
» اسمان مشکی_فصل دوم_پارت11 ( 1394/08/22 )
» TRUST-PART-17 ( 1394/08/21 )
» فرشته ی سیاه 15 ( 1394/08/20 )
» ماه شب چهاردهم پارت 27 ( 1394/08/19 )
» اطلاعیه ( 1394/08/18 )
» فرشته ی سیاه 14 ( 1394/08/18 )
» عشق کافی نیست 25 ( 1394/08/15 )
» TRUST-PART-16 ( 1394/08/14 )
» فرشته ی سیاه 13 ( 1394/08/14 )
» Autumn couple ( 1394/08/12 )
» A million pieces kyumin ver ( 1394/08/11 )
» عشق کافی نیست 24 ( 1394/08/11 )
» فرشته ی سیاه 12 ( 1394/08/10 )
» اسمان مشکی2_پارت10 ( 1394/08/08 )
» مسابقه بهترین طنز آبی ( 1394/08/08 )
» TRUST-PART-15 ( 1394/08/07 )
» خطوط سرنوشت پارت یازدهم ( 1394/08/07 )
» فرشته ی سیاه 11 ( 1394/08/06 )
 
 
  • کد نمایش افراد آنلاین