Happy joy day
 
 
 
kyumin land

Happy joy day

نویسنده : Admin_SHahrZad | تاریخ : 18:22 - سه شنبه 20 مرداد 1394برچسب:,

)

بهلههه داستان از جایی شروع میشه که یه فن میگه : کیوهیون اوپا تو سونگمین اوپا رو دوست داری دیگه ؟ مگه نه ؟ اگه اونو دوس نداری ، پس ریووک اوپا رو دوست داری ؟

که سونگمین همیشه در صحنه جوابشو میده : چیییی ؟ صدالبته که ....اون منو دوست داره

خب این از تعصب آقا خرگوشه ... لازمه یادآور بشم که این موجودات دوست داشتنی به شدت به حریم خصوصیشون حساس هستن پس دست درازی ممنووووع و اگه خدایی نا کرده دستتون اتفاقی به یکی ازوسایلشون بخوره که حس کنند می خوای ازشون بگیری ، با همون دوتا دندون بامزه ای که دارن یه گاز کوشولو می گیرن :)

و این مسئله برای آقا خرگوشه سوپرجونیور هم صادقه ، مخصوصا اگه نگاه چپ به کیوهیونش داشته باشی ، نتیجه ای مشابه به لاو مارک های روی گردن کیو رو میتونی به عینه روی دستت ببینی ^^

 

kyuhyun UFO Reply (2010.11.18)(10:03)

یه فن خجسته دیگه در مورد رابطه کیومین میگه : کیوهیون اوپااا من دیوونه رابطه ات با سونگمین اوپا هستم ، من شاید ( در آینده ) از دوست داشتنت دست بکشم ( من که نفهمیدم منظورش چی بود :| )

کیو خان هم میگه : من بهم می زنم ، دست نکش ....

خب در اینکه کیو غلط میکنه شکی نیس ( ببخشید کیونا اما مسئله سر کیومینه گلم ^^ ) اما میشه یکی توضیح بده چی رو بهم می زنه ؟ رابطه دیوونه کننده و همیشه سکرتی که عشق نام داره ؟ خخخخ هییییی شاید جوابش رو وقتی بفهمیم که رمز در اتاق مشترکشون رو فهمیدیم .

 

During 101117KTR, a call-in from an audience

توی یکی از قسمت های سوکیرا یکی زنگ می زنه .

زینگگگگگگ زینگگگگگگگ

شخصی که زنگ زده: اهههه من فکر می کردم که این هفته نوبت سونگمین اوپا باشه ( به جای تیکی منظورشه )

هیوک : مینی ؟؟ اووم من حدس می زنم که باید تا هفته بعد صبر کنی . اما چرا ؟ خیلی ناامیدی ؟ اونو دوست داری ؟

شخصه خوش شانس : نه نه من همه ی اعضا سوجو رو دوست دارم .

کیوهیون : اکی ... فهمیدم ... برگشتم خوابگاه به سونگمین می گم .

اصلا حس مالکیت رو درک کردید؟ ... همچین میگه برگشتم انگار داره برای خرجی پینکی مین اضافه کاری می کنه .

هیوک : بله ... بعدا وقتی داری باهاش شر/اب قرمز می خوری .

یسونگ سردسته جویر هاست ، شکی نیس ، اما این هیوک و ریووک هم پیشش شاگردی می کنن :)))

چه اسراری پشت اون شب هایی پنهانه که این دوتا به دور از بقیه باهم می نوشن؟ خوشم میاد هیوک ریز میگه کیومین ایز ریل .

 

 

sukira {101117}

 

یه دختری میگه که امشب اجازه گرفته تا به سوکیرا گوش کنم .

مستر کیو : احتمالا یکی از والدینت فن منه . ( قلفونه اعتماد به سقفت )

هیوک می پرسه و دختره میگه بلیییییو والدین گیمر تشریف دارن .

در لحظاتی بعد دختر می پرسه امشب سونگمین اوپا نیس ؟

ملت هم گیر دادن مینی کو ؟ خو شاید مینی توسط اشتباهی از طرف کیو ، کمر درد گرفته و نیومده :) یا مستر کیو نخواسته کسی بخاطر زیبایی بانیش چشمشون بزنه و نذاشته امشب بیاد .

اما خب ری اکشن کیو باز به همه ثابت کرد که کلمه ورود به شهر عشق عدد 137 هستش .

کیو هم با علم به اینکه دختره ویتامینه و کلا خانواده جویر هستند ، یه لبخند ملیییییح می زنه و میگه : سو کیوت ^^

 

 

طی یه مصاحبه که برای فیلم اسکیپ بیت در مجله ای پخش شد ، شیون گفت که سونگمین همیشه برای انجام هر کاری پشت کیوهیون بوده و ازش حمایت کرده مثل موقع ورود کیو به گروه ( اینو مطمئن نیستم اما خیلی گفته شده که تنها عضو هایی که به موندن کیو توی گروه رای مثبت دادن سونگمین و هانکنگ بوده ، اون اوایل که اعضا زیاد با کیو خوب نبودن ، رابطه کیو با این دو تا خیلی بهتر از بقیه بوده ، رابطه ای که با هانکنگ منجر به نوشتن نامه معروف کیو براش شد و در مورد سونگمین هم منجر به عشقی شد که همه ما بخاطر شیرینیش این روز رو جشن می گیریم ^^ )

شیون در ادامه حرف هاش گفته که رابطه این دوتا خیلی شبیه رابطه برادریه و حتی بیشتر از اون و این رابطه در طول این سالها نه تنها کم نشده بلکه خیلی بیشتر هم شده ؛ انگار که اونها برای کل عمر دوست بودند .

و در اخر هم گفته اونها لحظه های خیلی شادی  رو خارج از اجرا ها با هم می گذرونند و ما ( سوجو ) به خوبی اینو لمس می کنیم .

مستر چویی تنکـــــــیــــــــو که با مصاحبه ات یه کوچولو از پرده مخفی کیومین رو برای ما کنار زدی .

 

یه وجه ای که همه ما بار ها اونو توی فیک ها و فن آرت ها حس کردیم ، موضوع تپلی بودن مینی هست ، که این تپلی به کیو هم یه مدت سرایت کرد و این سکرت کاپل تا مدت ها به فت کاپل هم معروف شدن .

اما تا حالا کسی به ذهنش رسیده که خود کیوهیون چی دوست داره ؟

 در یه قسمت سوکیرا سونگمین گفت که مدتیه تو رژیمه و اون این موضوع رو به کیوهیون گفته بود اما کیو به سرعت غذا مورد علاقه ی سونگمین رو می خره و جلوش شروع به خوردن می کنه .

جدا از جنبه ی دویل بودن کیوهیون که بهش معروفه و من اصلا قبولش ندارم :) این آقای خوش صدا سونگمینش رو تپلی دوس داره ، دوست داره همچین بگیرش و فشارش بده و مثل هلویی  خوشمزه گازش بگیره  ^^

و اما نتیجه نهایی : سونگمین چه تپلی باشه و چه سک/سی در هر صورت مورد قبول کیوهیونه . اون سونگمین رو بخاطر خودش می خواد نه ظاهرش . این مسترشیطون برای اینکه به هیچ وجه دوست نداشت سونگمینش سختی احساس کنه و بخاطر لاغر شدن خودشو عذاب بده ، به سرعت دست به کار شد و قلب مهربون و عاشقش رو پشت نقاب دویل بودن پنهان کرد تا به این طریق به سونگمین بفهمونه ( اوهوووی بانی اصل کاری منم ، نظر من باید برات مهم باشه نه حرف های دیگران ، من تو رو هر جور که باشی دوست دارم .)

 

 در جریان چهارتا عکس سفلی که سونگمین از خودش و کیوهیون در تاریخ دوازدهم فوریه 2010 گذاشته بود و همگی رو به اغما دسته جمعی دعوت کرد ، ریووک لطف کرد در نبود یسونگ حق جویر بودن یووک رو به خوبی ایفا کرد و توی سوکیرا گفت که اون ( سونگمین ) کلی عکس از خودش و کیوهیون گرفته که هیچ کسی تا حالا اونها رو ندیده . عکس هایی که خیلی هاش در اتاق خوابشون گرفته شده .

همگی به خوبی اون موقعی که کیوهیون آیفون فور خریده بود که به یاد داریم که با عکسی از خودش و مینی هویجی ^^ اونو افتتاح کرد و یا عکس معروفی که در کنار هم سلفی گرفتن و این عکس سر تیتر بعضی سایت های هم/جن/س گرا ها قرار گرفت و در پی آن سرپوش گذاری فوری اس ام و حذف مصاحبه ی ژومی هستیم .

و در اخر توی آلبوم دیس ایز لاو ورژن کیوهیون تمامی عکس ها قبلا در فضا مجازی دیده شده بود الا..... الا عکس کیومین .... عکسی تازه  دیده شده که به دست خود کیوهیون انتخاب شده بود .

حضور کیومین حتی در عکس های  تکیشون هم حس می شه .

مثل عکسی که کیوهیون از پا خودش در حمام عکس گرفت و ناخواسته خودشو و مین رو رسوا کرد ( باررریک به کارت پسملم ^^ ) و تصویر هاله مانندی از فردی که در شیر آب افتاده بود ، این شک رو به دل همه انداخت که نکنه دوباره کیومین باهم به حموم رفتن .

واقعا این دوتا وروجک چقدر عکس باهم دارن که تا حالا رو نکردن ؟

اینکه کیومین چه آرشیو مرگی از هم دارند همیشه یه راز برای ما می مونه .

 

کیوهیون به ندرت از کسی دفاع می کنه اما توی یکی از مصاحبه های کی ار وای یسونگ از دست مین گلایه کرد و گفت : حس می کنم من رو نادیده گرفته و بهم توجه نمی کنه اخه تولدم رو تبریک نگفت  .

و کیوهیون فورا گفت : متاسفم یه یه ، اما مین همچین شخصیتی نیس .

یا موقع ای که فورا به حرف شیون نسبت به مین عکس العمل نشون داد وگفت : تو پیری من تو رو تو گروه نمی خوام :)

بهههههله وقتی یکی به مین بگه بالا چشمت ابرو ، با خشم کیوهیون روبه رو می شود :)))))

 

مینی یه بار گفته که بخاطر چینی اش به کیوهیون مدیونه .

هرچند که بانی خوب چینی حرف نمی زنه اما کیوهیون تو این زمینه طوطیه...

سونگمین به عنوان عضو جدید سوجو ام با مشکلات زیادی برای تلفظ رو به رو بود و به گفته خودش که کیوهیون بعضی کلمات رو صد و یا حتی دویست بار تکرار می کرد تا مین یاد بگیره و بتونه اهنگ رو بخونه .

ناموساااا کیو فقط به خاطر مین از این صبر ها به خرج می ده .

 

 [120720 Kiss the radio]

 

در این قسمت سوکیرا مین گفته بود که عادت داره با کیو تنهایی به ساحل برن و تو خلوت شراب بنوشن . ( سئول مگه ساحل دارهههه ؟ فک کنم منظورش اون پل خوشگله رنگارنگه باشه که دریاچه هم داره )

ووکی هم خواست ما بیشتر کفن بشیم پرسید : چه حسی داری اون موقع ؟

مینی هم گفت : خیلی آرامش بخش و عالیه .... ( مین الانه که دیگه غش کنماااا ملاحظه کن لطفا )

در برنامه ی ( آن هلو چت ) پخش شده از کی بی اس در زمان مستر سیمپل کیو گفت که : اون ( خودش ) به ساحل گوانگولی میره اما نه تنهایی ( نگی هم معلومه کی همیشه همراهته :))

هیوک و تیکی هم در صدد اذیت کیو برخواستن و با عث شدن مینی مثل لبو بشه تمام مدت ساکت و خجالت زده بمونه .

 گوانگولی نزدیک خیابون گوانگهوامون هستش و پل معروف عشاق کره در اونجا قرار داره .

فقط کافیه تیکه هایی از اهنگ کیوهیون رو به یاد بیارید تا کلی خاطره از کیومین که گفته نشده ، تداعی پیدا کنه .

مینی توی برنامه ای گفته بود با کیو به اون پل رفته و شراب خورده و شخصی هم برای کم رنگ نشون دادن کیومین و خوب جلوه دادن خودش ، حسابی حرمت لحظات شاد کیومین توی این مکان رو از بین برد .

 

زمانی که سونگمین تازه می خواست  استارکرفت بازی کنه ، پیش استاد عظییییم کیوهیون رفت و حتی در وبلاگش از کیوهیون خواست تا بهش آموزش بده و به کیو لقب ( مَستر کیو ) رو داد .

این یکی از القاب معروف کیوهیون شد ^^

بعضی از فکت های کیومین به شدت زیباست اما ممکنه فراموش شده باشه پس یه یاد آوری کوچیکی می کنم .

کیوهیون قبل از خواب برای سونگمین آواز می خونه .

کیوهیون قبل از خواب پلک های سونگمین رو برای یه خواب شیرین می بوسه .

کیوهیون حتی عکس خودشو زیر بالشت مین گذاشته بود تا رویا های اونو ببینه. (بچه پررو خودشیفته من ^^ )

یه خرگوش صورتی پشمی کادوی کیوهیون به سونگمین برای تولدش بود ، عروسکی معروف که تو خیلی جاها رقیب کیوهیون شد  و کیو تصمیم گرفت خودش جای مین بغلش کنه :)

یه بار کیومین جوک گفتن : اگه ما ازدواج کنیم ، دوست داریم دوتا بچه داشته باشیم ، یه دختر .... یه پسر....

( این الان جوک بود مثلا ؟؟؟ من زهر مار زنگی بخورم بهتر از اینه که اینو بشنوم  ، به جای خنده قلبم کم مونده از ذوق  بزنه بیرون )

در مصاحبه ای با برنامه ای چینی برای آلبوم پرفکشن کیوهیون گفت : شکلات اونو یاد سونگمین می ندازه و این بخاطر رنگش نیس ، بله بخاطر مزه شیرینشه و به نظرش سونگمین شیرین ترین عضو گروهه ( کمتر از این بانی تعریف کن لوس می شه هااااا )

زمانی که کیوهیون برای فیلم برداری های سوجو ام به خارج کره می رفت ( زمانی که هانکنگ بود و مین هنوز به ترکیب سوجو ام اضافه نشده بود ) سونگمین از کیوهیون می خواست تا یکی از بالشت هاشو برای اون بذاره تا با بغل کردنش کمتر احساس تنهایی کنه . ( قربون دل کوچیکت بشممممم مگه تو مسافرت بالشت می برین با خودتون؟ 0___0 ، فک کنم کیو هم مث من عادت داره با چند تا بالشت بخوابه خخخخ )

به گفته کیوهیون صورت سونگمین موقعی که از خواب بلند میشه سک/سی و بامزه است و دوست داره ببینش . ( مختاریــــــــی به انجام هر کاری همه سونگمین برا خودته )

کیو هیچ وقت موقعی که مین ازش درخواست می کنه باهاش فیلم ببینه ، مخالفت نمی کنه اما مقابلش ، مینی مخالفت می کنه .

اولین کسی از سوجو که به موزیکال کیوهیون رفت کسی نبود جز..... چو سونگمین .

بعضی اوقات که کیوهیون احساس خستگی می کنه و فک میکنه بودن به عنوان عضوی از گروه بزرگی مثل سوجو بزرگ ترین اشتباهش بوده ، سونگمینه که دیدگاهش رو تغییر می ده ( کیو فکر های بی خود نکن . تو نبودی من با هفت سال عاشقی کی زجه می زدم ؟ )

( باور ) اسم اهنگی از سوجو هستش که محبوب ترین اهنگ کیومین شناخته شده.

ازاونجایی که کیوهیون خان در گرفتن عکس از خودش اندکی گش/اد هستند ، این همیشه سونگمینه که ازش عکس می گیره و این موضوع توی برنامه سوجو ام در ژاپن گفته شده . ( جاااان من بیاین برنامه بریزیم گوشی این هارو کش بریم ، معلوم نیس چه چیز ها دیگه ای توش باشه ، تیریخیداااا من حاضرم شرط ببندم که وویس هم دیگه رو هم دارند )

بعد از اجرا سویینگ در ( فک کنم ) چین ، توسط دو الف دیده شده که کیومین دو تایی به دستشویی زنونه رفتند و این توسط بادیگارهاشون هم تایید شده .

از هرچه بگذریم // سخن نامیدن سونگمین به دهن کیو خوش است :)

سونگمینا.... سونگمینا .... روال عادیشه ... واما ....

مینیمی .....

پادشاه سونگمین .....

مین خوش باس/ن ....

هم اتاقی.....

کیوت مین.....

کدو تنبل شیرین .....

هم ازش شنیده شده . بهههههله ، اون مینیمی رو خیلی دوسززز دارم ، این روم میته روم میته گفتنش هم منو کفن کرده ، اما اون مین خوش باس/ن 0____0

اتفاق هایی که حاشیه کیومین می افته اونها رو از همه کاپل ها جدا کرده .

کاری کرده که فقط به ریل بودن اونها باور کنم .

این اتفاق ها ، مومنت ، فن سرویس و یا هر اسمی که دیگران روش می ذارن برای جلب پول بیشتر برای اس ام نیست ، بلکه اتفاق های روزمره است .

اتفاق هایی که زندگی رو می سازه .

دنیا مصنوعی اونها روی صحنه است و ما کیومین رو توی این دنیا مصنوعی پیدا نکردیم . فکت های اونها توی لای لای تار و پود دنیا طبیعی پنهان شده بود .

نیازی به تماس های فیزیکی ندارن چون قلب هاشون در تماس تنگاتنگ با هم به ضربان در میاد .

کیومین یه کاپل ساخته شده توسط اس ام نبود ، بلکه زوجی بود که اس ام هر کاری کرد تا نشون بده وجود نداره و سعی کرد با مانور زیاد دادن روی کاپل های دیگه اش به قتلش برسونه .

یه زمانی سوکیرا بود و سوتی های ووکی درمورد کیومین .... اما جلوش رو گرفتند .

غمی که توی صورت کیوهیون بود خبر از سوزش قلب بانداژ شده اش میده .

خنده تلخ و مصنوعی سونگمین بخاطر به زور گرفتن عشقشون بود .

137 رو فراموش نکنیم .

بودند دوستانی که تا پارسال اسم جویر داشتند و الان جا زدن .

ما از اونها نباشیم .

  اگه به زور کیومین رو جدا کردن ، اگه بهشون گفتن ( هیـــــــــــــــــــــس ) ، اگه به سونگمین گفتن برو تا فراموش کنی ، اگه به کیوهیون گفتند انقدر خودتو مشغول کار کن تا متوجه سفیدی مو هات نشی  و اگه گفتند عاشق ترین ها همیشه به وصال نمی رسن .... جا نزنیم .

نذاریم فکر کنن کیومین رو دفن کردند .

خاطره هاشونو تو قلبمون ظبط کنیم و موقعی که خواستیم پا پس بکشیم ری پلی کنیم .

بخاطر ظرفیت کم خودمون ولشون نکنیم .

سال بعد دو باره این روز رو جشن بگیریم رو ثابت کنیم هر که رفت ضرر کرد ، هر که که باور نکرد کور بود .

137 بار روز به حقیقت پیوستن معجزه عشق مبارک ^^

 

 اینم 8 ویدیوی فکتهای کیومینه

که توسط جویر ها با سند و عکس جمع اوری شده

 

  

 

 

 

پارت 1

 

پارت 4

 

پارت 5

 

پارت 6

 

پارت 7

 

پارت 8

 


نظرات شما عزیزان:

heenim
ساعت6:42---16 مهر 1394
واااااای خدااااااا
من از خیلیه این ماجرا خبر نداشتم.احساس میکنم 10قدم به شناخت بیشتر کیومین نزدیک شدم.من عاشقشونم .هنوزم بر این باورم که کیومین حقیقیه و عشقشون پاکه.
با این که یه توکچول شیپرم ولی بازم کیومین و ایونهه رو هم خیلی دوست دارم.کیومین واسم یه میوه ی خاص و شیرین و ممنوعه هستشن.خیلی تکه.
کاپلم همیشه سرم نق میزنه که چرا اینقد کیومین کیومین میکنی.دست خودم نیست خیلی دوستشون دارم.
ازتو هم ممنونم دوست عزیزم که باعث شدی بیشتر با کیومین آشنا بشم
پاسخ:عزیزم خوشحالم که گوشه ای از کیومینو شناختی..بعضی چیزا رو خیلی ها نمیدونستن...این جزو زیبایی های کیومینه که برای شناختنشون باید جستجو کنی تا ببینی چقددددر زیبایی تواین کاپل هست... عزیزم توکچول...خیلی دوسشون دارم... میوه خاص وشیرینو ممنوعه...چه تعبیر قشنگی... ممنونم عزیزم.خوشحالم باهات اشنا شدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

آخرین مطالب

» ادرس جدید ( 1394/08/24 )
» عشق کافی نیست 26 ( 1394/08/22 )
» اسمان مشکی_فصل دوم_پارت11 ( 1394/08/22 )
» TRUST-PART-17 ( 1394/08/21 )
» فرشته ی سیاه 15 ( 1394/08/20 )
» ماه شب چهاردهم پارت 27 ( 1394/08/19 )
» اطلاعیه ( 1394/08/18 )
» فرشته ی سیاه 14 ( 1394/08/18 )
» عشق کافی نیست 25 ( 1394/08/15 )
» TRUST-PART-16 ( 1394/08/14 )
» فرشته ی سیاه 13 ( 1394/08/14 )
» Autumn couple ( 1394/08/12 )
» A million pieces kyumin ver ( 1394/08/11 )
» عشق کافی نیست 24 ( 1394/08/11 )
» فرشته ی سیاه 12 ( 1394/08/10 )
» اسمان مشکی2_پارت10 ( 1394/08/08 )
» مسابقه بهترین طنز آبی ( 1394/08/08 )
» TRUST-PART-15 ( 1394/08/07 )
» خطوط سرنوشت پارت یازدهم ( 1394/08/07 )
» فرشته ی سیاه 11 ( 1394/08/06 )
 
 
  • کد نمایش افراد آنلاین