look at me...
 
 
 
kyumin land

look at me...

نویسنده : Admin_SHahrZad | تاریخ : 18:41 - سه شنبه 20 مرداد 1394برچسب:,

 

 

 

خب ..خوش امدین قبل از اینکه برین ...این متن خوشگل که هدیه هنگامه عزیزمه رو بخونین... من ک به شدت عاشقشم ..ممنونم هنی..

 

  

 

دلم میخواهد اولین سفر پاریس را باهم برویم..

من که انجا نرفته ام..

اما شنیده ام شاعرانه ترین شهر دنیاست..

میگویند انجا همه عاشقند..

عاشق ها کم کمش روزی سه بار همدیگر را میبوسند..

میگویند انجا کافه هایش میزهای تک نفره یا سه نفره ندارد..

هرچه که هست یک شمع و بوی چوب گردو  و میزهای دو نفره است..

شنیده ام انجا عاشق نباشی چپ نگایت میکنند..انگار که از پشت کوه امده باشی..

دلم میخواد با تو تا خوده ایفل قدم بزنم..

بالایش بیاستم..

دستانم را بگیری ..

و مانند تمام دیوانگان شهر فریاد بزنم که دوست دارم..

باهم خیره شویم به درامای مردم زیر پایمان..

رمانتیک..

شیک..

صادقانه..!!

ارام بنشینم و در چشمان روباه مانندت که دلم را شکار کرد خیره شوم..

تو با ان لبان بوسیدنی ات صدایم کنی و من هم از شیرینی صدایت ..چشمانم را ببندم !!

تا اندوه شب پاهایمان را روی برج بکوبیم و خواب تمام پرندگان شهر را بر هم زنیم..

می گویند انجا..صبح که پرده را کنار بزنی..زودتر از خورشید..

رقاص های خیابانی با ان لباس های قرمز و مردان عاشق کلاه به سر با گیتاری زوار در رفته را میبینی..

میگویند انجا همه چیز شبیه نت های موتزارت و نقاشی های داوینچی است..

قهوه هایشان را با شیر و شکر میخورند..

میرقصند..

تا انتهای رنگین کمان کم رنگ میدوند ..

باور کن میگویند انقدر انجا همه چیز خوب است..قبل از صبح..بعد از شب..ساعت هایشان را میان بازوانشان خواب میکنند..

ثانیه..

دقیقه..

ساعت..

ان ها این چیز هارا زیاد نمیدانند..فقط بلدند عاشقی کنند و عاشقی کنند و عاشق کنند.. 

دلم میخواهد یک بار چمندان هایمان را خالی کنیم..من گیتارم را بردارم و تو هم لباس شب ارغوانی ات را..

دلمان را به راه بزنیم و به ان شهری برویم..

که خیالم راحت است ..

تا ابد هم که باشد..

با ان باران های رنگارنگش..

تا کافه های اخر خیابان..

به اندازه ی بلندای ایفل ..

و نت های کلاسیک پخش در فضا..

میتوانم برایت بغل بغل شاعرانه...عاشقانه بنویسم !!

 

                                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I need your

LOVE

LOVE

LOVE

خب بعد از این عکسا شما رو به دانلود چند اهنگ تقدیم میکند :|

چی گفتم

کار دوست گلم کیاناعه ک عزیز دل بهارهスイートラブ 見てね(^◇^)┛ 前にも少し載せたかな のデコメ絵文字

این اهنگا رو با پیانو زده و بهمون هدیه داده

دستشم درد نکنه

 

Kyuhyun - 7 years of love

Kyuhyun - At Gwanghwamun

Super junior - evanesc

Super junior - Raining spell for love

Kyuhyun - Inoo

Super junior - daydream

 

خببببببببببببب

امیداوارم که خوشتون اومده باشه

من همه تلاشم همین بود :|

سه بار اینا رو اپلود کردم باو

نت خر بود

ب هر حال

یه تک شاتمم تو راهه..

اپ میکنمش..

قربونتوووووون

دوستون دارممممممممممممممスイートラブ 見てね(^◇^)┛ 前にも少し載せたかな のデコメ絵文字

فیلاااااا

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

آخرین مطالب

» ادرس جدید ( 1394/08/24 )
» عشق کافی نیست 26 ( 1394/08/22 )
» اسمان مشکی_فصل دوم_پارت11 ( 1394/08/22 )
» TRUST-PART-17 ( 1394/08/21 )
» فرشته ی سیاه 15 ( 1394/08/20 )
» ماه شب چهاردهم پارت 27 ( 1394/08/19 )
» اطلاعیه ( 1394/08/18 )
» فرشته ی سیاه 14 ( 1394/08/18 )
» عشق کافی نیست 25 ( 1394/08/15 )
» TRUST-PART-16 ( 1394/08/14 )
» فرشته ی سیاه 13 ( 1394/08/14 )
» Autumn couple ( 1394/08/12 )
» A million pieces kyumin ver ( 1394/08/11 )
» عشق کافی نیست 24 ( 1394/08/11 )
» فرشته ی سیاه 12 ( 1394/08/10 )
» اسمان مشکی2_پارت10 ( 1394/08/08 )
» مسابقه بهترین طنز آبی ( 1394/08/08 )
» TRUST-PART-15 ( 1394/08/07 )
» خطوط سرنوشت پارت یازدهم ( 1394/08/07 )
» فرشته ی سیاه 11 ( 1394/08/06 )
 
 
  • کد نمایش افراد آنلاین