"10things that Sungmin hate about kyuhyun"
 
 
 
kyumin land

"10things that Sungmin hate about kyuhyun"

نویسنده : Admin_SHahrZad | تاریخ : 19:6 - سه شنبه 20 مرداد 1394برچسب:,

 

بچه ها قبل از خوندن این ده تا نکته یه چیزی بهتون بگم.

من اوایل الفیتم بود که این متنو پیدا کردم و یادمه داشتم دنبال بیوگرافی کیوهیون میگشتم و اینکه چی دوست داره و نداره که تو بلاگفا این رو تو یکی از وبها پیدا کردم.

من اون موقع فقط شیون رو که سریال "اوه مای لیدی"ش رو دیده بودم میشناختم و. کیوهیون که بلافاصله با موزیک ویدیوی بونامانا عاشقش شده بودم و بقیه رو فقط در حد اسمی میشناختم .

نه فیکی خونده بودم نه از زوج و کاپل او این چیزها خبر داشتم.

وقتی اینو پیدا کردم دیدم نوشته که

"هم اتاقیه کیوهیون این رو تو روز تولدش تو بلاگش براش گذاشته بوده.

کنجکاو شدم و خوندمش ...

اولش با خوندنش یکم لجم گرفت چون فکر میکردم واقعأ هم اتاقیه کیوهیون که یکی از اعضاست و اسمش سونگمین واقعأ از کیوهیون بدش میاد .

ولی آخرش انقدر خوشم اومد از حرفهاش و احساساتی که گفته شده بود آخرش لبخندم از صورتم پاک که نمیشد هیچ با خوندن اینها و بیشتر و بیشتر عاشق کیوهیون شدم و به وجود گیمریتم پی بردم.

یادمه بعد از خوندنش برای مامانم و داداشم تعریف میکردم که کیوهیون یه هم اتاقی داره بین اعضا اسمش سونگمینه انقدر با همدیگه خوبن و اینقدر دوستش داره براش تو بلاگش واسه روز تولدش یه متن نوشته بود گذاشته بود که چرا دوستش داره.

و اینم بگم که من تا چهار سال بعدش کیومین رو نمیشناختم و این رو فقط در حد یه کار دوستانه و عاشقانه ی برادری هم اتاقیه کیوهیون میدونستم.

بعد که کیومین شیپر شدم خودم رو به خاطر کپی کردن این مطلب و نگه داشتنش بسیار تشویق کردم ک ک ک

این به کره ای نوشته شده بوده وبه انگلیسی توسط یک دوست جویری فک کنم چون یادم نمیاد ترجمه شده و اون دوست جویر همه رو به زبان خودش ترجمه کرده نه از زبان سونگمین.

منمن هم برای شما همونو به فارسی ترجمه کردم.

 

"10things that Sungmin hate about kyuhyun"

"10things that Sungmin hate about kyuhyun"

 

 

 

10.

"از اینکه منو اذیت میکنی متنفرم"

 

 

کیوهیون یکی از اعضاییه که اذیت کردن هیونگهاشو دوست داره و به این کار عادت کرده.اون برای اذیت کردن هر کدوم از هیونگهاش یک روزی از هفته رو مشخص کرده و به صورت یک برنامه ی روزانه قرارش داده .

دوشنبه ها لیتیوک و کانگین

سه شنبه ها هانگنگ هیچول شیون و کیبوم

چهارشنبه ها یسونگ و ریووک

پنجشنبه ها ایونهیوک و دونگهه

و جمعه ها سونگمین ...فقط سونگمین

شنبه ها بیشتر هیونگهاش به جز سونگمین

و یکشنبه ها از اونجاییکه روز استراحت عمومی و تعطیلیشون حساب میشه اون هم به هیونگهاش اجازه ی استراحت و آزادی از اذیتهاش رو میده...ولی خوب بیشتر روزها اون روزهای اذیتهای هیونگهاشو با هم قاطی میکنه و اونها رو تو روزی غیر از روز اذیت خودشون با اذیتهای یکدفعه ایش سوپرایز میکنه.

 

 

 

9.

"از اینکه تو هم اتاقیه منی متنفرم"

 

کیوهیون یکی از شلخته ترین و شلوغ کننده ترین اعضا توی اتاقشونه.اون بیشتر اوقات اشغالهای چیزهایی رو که میخوره تو اتاق ول میکنه و برای برداشتنش از روی زمین زحمتی به خودش نمیده.وقتی موقع بیدار شدن از خواب میرسه کیوهیون هیچوقت زحمت مرتب کردن روتختیش و تختش رو به خودش نمیده.بعد از تورها و کنسرهاشون کیوهیون همیشه کیف و چمدونش رو زمین ول میکنه در صورتی که جای چمدون و کیفهاشون توی کمد اتاقشونه.اون هرشب استار کرفت بازی میکنه که این یکی دیگه از دلیلهای تنفر سونگمین از روزهای جمعس.موقع خواب هم که اون همیشه خروپف میکنه و سونگمین رو بیشتر و بیشتر کلافش میکنه . اما اون بیشتر از همه ی اینها از موقعی که کیوهیون برای کنسرهای "کی.آر.وای" و "سوجو-ام" میره و نیست و سونگمین تو اتاقشون تنهاست متنفره.

به خاطر همین موضوع سونگمین به همون اندازه که تنها موندنش رو دوست داره به همون اندازه هم متنفره.

 

8.

" از نگاه های خیره و لبخندت متنفرم"

 

کیوهیون روش رفتار خاص خودش رو با هیونگهاش داره و بیشتر اوقات تا جایی اونهارو میچزونه و اذیت میکنه که اونهارو به قصد کشت کلافشون کنه. اما همه ی اونها کیوهیون رو دوست دارن و عاشقشن چون بدون اون زندگی توی خابگاهشون هیچ هیجانی براشون نداره.اما سونگمین از کیوهیون متنفره. از این حقیقت که کیوهیون با لبخندی شیطنت آمیز بهش نگاه میکنه متنفره چون میدونه که اون داره به نقشه های اذیتهای شیطانی که قراره سرش بیاره فکر میکنه.اون از این حقیقت که کیوهیون بهش خیره میشه وقتی اون در حال انجام دادن کار بیهوده ایه متنفره.از اینکه همینجوری هم کیوهیون بهش خیره میشه متنفره چون که فکر میکنه یه چیزی راجب به خودش اشتباهه یا درست نیست (منظورش اینه که فکر میکنه از تمسخره). که سونگمین بیشتر وقتها در مقابل این حرکت کیوهیون چشمی میچرخونه

و در مقابل لبخند شیطانی همیشگی کیوهیون رو دریافت میکنه.

بیشتر از همه ی اینها از این حقیقت که وقتی تنهاست و اون توجهی که بیشتر اوقات دریافت میکنه رو نمیکنه متنفره...خیلی هم متنفره.

7.

"از مدل رقصیدنت متنفرم"

 

کیوهیون تو رقصیدن افتضاحه و اینو خودشم قبول داره و میگه .اما اون رقصش خوبه نه به اندازه ی هیونگهای دیگش مثل ایونهیوک و دونگهه و شین دونگ لیتیوک و بله حتی سونگمین.کیوهیون بیشتر اوقات نوبتهای رقص رو به هم میریزه و ساعتهای تمرین رقصشون رو به خاطر تمرینهای طنز آمیز خودش خراب میکنه.سونگمین یکی از اعضاییه که میخواد رو کاری که انجام میده همیشه تمرکز داشته باشه و نمیخواد که هیچی موجب حواس پرتیش بشه.همچنین اون از این که کیوهیون بعضی وقتها سولو دریافت میکنه متنفره و از این حقیقت که بعضی وقتها اونها تمرینهای زیادی در راه دارن و کسی نیست که اون رو بخندونه بیشتر از همه چیز متنفره.

 

 

6.

"از اینکه تو به وسایلای من دست میزنی متنفرم..خصوصأ اونهایی که صورتین"

 

کیوهیون همیشه از اینکه هیونگش رنگ صورتی مثل یک دختر خیلی دوست داره متعجبه.سونگمین یک عالمه تیشرتهای صورتی داره چون معتقده که رنگ صورتی رنگیه که بهش میاد و جدا از این اون چند تا عروسک خرگوش صورتی داره و تمام اینها کیوهیون رو از داشتن هم اتاقی سونگمین به عنوان "طرفدار صورتی" کلافه میکنه.اما براش فرقی نداره.سونگمین متنفره که کیوهیون بدون اجازه به وسایلهاش دست میزنه. چون اون بیشتر اوقات خرگوش صورتی مورد علاقش رو دست میزنه و بغلش میکنه یا یعضی وقتها گوشی و آی پد صورتیش.

اما سونگمین بیشتر از انها از این متنفره که "پینک بانی یا خرگوش صورتیه مورد علاقش مورد توجه اون قرار نمیگیره.

 

 

5.

"از وقتهایی که تنهام و تو نیستی متنفرم"

 

سونگمین همیشه از این واقعیت که کیوهیون بعضی اوقات کنارش نیست تا اون رو سرحالش بیاره متنفره.درسته که کیوهیون یکی از اعصاب خورد کن ترین اعضا توی گروهه ولی با اینحال کیوهیون کسیه که میتونه همیشه موجب لبخند واقعیش بشه.سونگمین از این واقعیت که اون بعضی از شبها و با بیخوابی و نگرانی از نبود کیوهیون تو اتاقشون رو سپری میکنه متنفره...خیلی زیاد از این متنفره.

4.

"از اینکه تو همیشه موجب لبخند من میشی متنفرم"

 

 

سونگمین همیشه از این حقیقت که کیوهیون بعضی اوقات نیست تا باعث لبخندش بشه متنفره.سونگمین از این حقیقت که کیوهیون همیشه اون رو میخندونه  یا براش میخونه و وقتی کنارش میشینه متنفره.اون از این حقیقت خیلی متنفره چون اون حتی خودشم نمیدونه که کیوهیون تنها کسیه که باعث لبخندش میشه و این رو همیشه اعضا بهش میگن ولی سونگمین ردش میکنه.

 

 

3.

"از اینکه تو توی بازی استار کرفت میبازی متنفرم"

 

سونگمین خیلی احساس ناراحتی میکنه وقتی کیوهیون توی بازیش میبازه .درسته که اون از اینکه کیوهیون تمام توجهش رو به بازیش میده متنفره ولی سونگمین همیشه توی بازی طرف کیوهیونه و اون رو حمایت میکنه.سونگمین از این واقعیت متنفره چونکه این بازی هم خواب خودش رو به هم میریزه هم خواب کیوهیون رو همچنین باعث میشه تا روز بعدش هردو کسل و کلافه باشند.در هر صورت این همیشه باعث تعجب سونگمین بوده که کیوهیون با وجود اینکه اگه در بازیش هم ببازه روز بعد باز هم با خوشحالی از خواب بیدار میشه و حوصله ی اذیت کردن و پرنکهای همیشگیش رو داره.

 

 

2.

"از خوندنت متنفرم"

 

سونگمین ممکنه که به توانایی کیوهیون در خوندن حسودیش بشه چون میدونه درسته که کیوهیون رقصش زیاد تعریفی نداره ولی همیشه با خوندنش باعث لبخند سونگمین میشه.باعث میشه که همیشه احساس خاص خوبی بهش دست بده و همچنین باعث میشه که قلبش همزمان هم با سرعت بتپه و هم به آرومی.و همه ی اینهارو وقتی متوجه میشه که کیوهیون میخونه.کیوهیون بیشتر وقتها توی حموم هم میخونه و باز هم باعث لبخند سونگمین میشه چون سونگمین میدونه که کیوهیون زیباترین صدا رو داره .کیوهیون بیشتر اوقات آهنگهای خودشون رو توی حموم میخونه و سونگمین از این متنفره که صدای کیوهیون با خوندن پارتهای اون(سونگمین) توی اآهنگ خیلی بهتر به نظر میرسه. ولی سونگمین باز هم با شنیدنش لبخند میزنه چون شخصی که میخونه کیوهیونه.

 

 

 

1.

"از این که ازت متنفر نیستم.نه حتی یکم و نه حتی یه ذره و نه در کل و هیچ وقت متنفرم"

 

سونگمین باید از ایرادهای چه کوچیک و چه بزرگ کیوهیون متنفر باشه اما اون همیشه کیوهیون رو همونجوری که هست قبول میکنه چونکه کیوهیون همیشه براش متفاوت بوده. و این دلیلیه که سونگمین کیوهیون رو دوسش داره...

سونگمین کیوهیون رو دوست داره چون وقتی توسط شوخی های کیوهیون اذیت میشه , کیوهیون در آخر از اون معذرت خواهی میکنه و بعضی وقتها اون رو بغل میکنه و این معذرت خواهی فقط شامل سونگمین میشه چون کیوهیون میدونه که سونگمین بین هیونگهای دیگش از همه حساس تر و زودرنج تره.

سونگمین کیوهیون رو دوست داره چون میفهمه و متوجه میشه که کیوهیون به خاطر اینکه میدونه سونگمین یک " وسواس به تمام معنا" تو تمیزی اتاقشون داره سعی میکنه که اون هم کمتر بریز و بپاش کنه و مرتب تر باشه.

 

...سونگمبم کیوهیون رو دویت داده چون اون کبوهیونه..نه هیچ کسه دیگه ای

........................................................

 

بچه ها بازم میگم این رو من پنج سیش ساله پیش از یه سایتی تو بلوگفا کپیش کردم .نمیدونم واقعأ سونگمین توی بلاگش همچین کاری کرده یا نه . حالا شما هم میتونین توی گوگل بزنین ببینین چی میگه .من نت نداشتم و وقت تحقیق نبود.

در هر صورت اینها اگه واقعد تو بلاگش گفته نشده بوده هرکدم رو ما خودمون میدونیم چونکه سونگمین با حرفهاش یا رفتارهاش نشون داده.

در هر صورت امیدوارم اون کسایی که جویر نیستن و میخونن با خوندن وصله های توهم واین چیزهارو بهمون نچسبونن

چیزی بود که من فقط ترجمش کردم نه از خودم درآوردم و نه از تصوراتم و نه از هوم

ک ک ک

همش یکی بود ...به هرحال امیدوارم که لذتبرده باشین از خوندنش

چون من خودم که هردفعه میخونم میمیرم

ک ک ک

 

 


نظرات شما عزیزان:

الهه4444
ساعت3:50---23 مرداد 1394
من برای یه مدت طولانی نت نداشتم
پاسخ:ای جونم...پ بخون همه رو کیف کن


الهه4444
ساعت3:00---21 مرداد 1394
خیلی قشنگ بود
پاسخ:تازه خوندیش؟مال کیومین دی بود ک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

آخرین مطالب

» ادرس جدید ( 1394/08/24 )
» عشق کافی نیست 26 ( 1394/08/22 )
» اسمان مشکی_فصل دوم_پارت11 ( 1394/08/22 )
» TRUST-PART-17 ( 1394/08/21 )
» فرشته ی سیاه 15 ( 1394/08/20 )
» ماه شب چهاردهم پارت 27 ( 1394/08/19 )
» اطلاعیه ( 1394/08/18 )
» فرشته ی سیاه 14 ( 1394/08/18 )
» عشق کافی نیست 25 ( 1394/08/15 )
» TRUST-PART-16 ( 1394/08/14 )
» فرشته ی سیاه 13 ( 1394/08/14 )
» Autumn couple ( 1394/08/12 )
» A million pieces kyumin ver ( 1394/08/11 )
» عشق کافی نیست 24 ( 1394/08/11 )
» فرشته ی سیاه 12 ( 1394/08/10 )
» اسمان مشکی2_پارت10 ( 1394/08/08 )
» مسابقه بهترین طنز آبی ( 1394/08/08 )
» TRUST-PART-15 ( 1394/08/07 )
» خطوط سرنوشت پارت یازدهم ( 1394/08/07 )
» فرشته ی سیاه 11 ( 1394/08/06 )
 
 
  • کد نمایش افراد آنلاین