TRUST-PART-9
 
 
 
kyumin land

TRUST-PART-9

نویسنده : skynet | تاریخ : 2:57 - پنج شنبه 12 شهريور 1394برچسب:fanfic,trust,

 

 هلوووو...

من برگشتم با پارت جدید و رمز جدید!!!خخخ

تا به الان هر کس درخواست داده بود بهش رمز داده شد

خیلی ها از اینکه اینجا سخته نظر دادن شکوه و شکایت داشتن،میدونم جینگوها..سخته 

ولی خب نویسنده واسش نظرات شماها مهمه ، اگر واسه این فیک سختتون هست اینجا کامنت بدین نظرت رو بفرست به جیمیلم

این که راحته دیگه... من فقط دوست دارم بدونم هر کس بعد از خوندنش چه حسی داره..همین!!

نمیخوام آمار نظرات کنار فیکم بالا بره ... اینقدر اقبالم بلنده که این سیستم به پنل من آلرژی داره و شما هرررر تعداد کامنت بذاری این مثه بز میزنه "صفر"

و حالا درباره فیک...

تعداد سوالها زیاد شده و خب طبعا پیچیدگی فیک هم همینطور، شخصیتها دارن زیاد میشن پررنگی و کم رنگیشون خواننده رو حسابی گیج کرده

آی نو آآل... پس این پارتم بخونید که حسابی غرق بشید..

این پارت مثل یک کلید رمزگشا میمونه!!!

دوستایی که رمز بهشون نرسیده بگن من رمز رو میدم به همه این سری...

آیم این عه گود مود

جی مییلمم تو کامنت های پست رمز گذاشتم از اونجا بردارین تا سیستم زیاد حساس نشه روی آدرسها...

و اینکه..حرفی نیست

گو به خوندن

کارآگاه گجت شدم سره این فیک...

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

*مهتا*
ساعت15:31---13 مهر 1394
سلاممممم گلی
دیدی دیددددددی .... چیو خو کسی ایندفعه دون دونو نزد من شکه شدم
کم پیش میاد مینی کیو رو اینجوری پرپر کنه
تو اون گردهمایی من
ممنووووون گلم
راستی برا خاطر رمز هم ممنون
پاسخ: بزن بزن خوره و خوراک من هست این پارت رو انتراکت دادم نفس تازه کنی!!! {آوید با عینک ریبن} تو این فیک خیلی پیش میاد هم رو پر پرکنن!!خخخخخ خواهش میکنم!


TNT
ساعت22:57---9 مهر 1394
درووود ! سوری نتم تموم شد وقفه افتاد میان رگبار نظراتم!!!خخخ دهنم سرویس!
شیرینی ؟ تنقلات؟ اوه خدای شیوون!!! مغزم کج نمیشه اینا اسم رمزه ، دلم خواست!
اوووخی جرج و ایونهه رفیق بودن که!! تیییف! ینی عایا بازم رفیق میشن؟ ندونبه!
لبتاپ مینی بیچاره!! با اون همه فایل باز شده نسوخته خیلیه!!!
اوپس ! خاطرات ایثنو !!
راجع بقیه هم حرفم نمیاد !!! دستت مرسی چینگو! سوری بازم بابت تاخیر!
پاسخ: سلااامم بمبی!!چطوری؟!!! خیلی وقته منتظر نظراتت بودم....کککک!!! هههههه.... رمزی حرف زدنشون هم آب دهن آدم رو راه میندازه!!/// لبتاب مین قربانیه داستان شد :|... اره الان راجع به باقی نظر نمیشه داد...بذار بریم جلوتر...اون موقع بنظر!!! این حرف رو نزن...همین که وقت میذاری و میخونی و نظرت رو به من هم میگی...خیلی خیلی ممنونم چینگوی بمبی!!


زهرا
ساعت22:32---21 شهريور 1394
سلام عالی بود مرسی الاهی بمیرم واسه کیو که باید رمز قربانی بشه
پاسخ: هااای... نه نمیر واسش...مردنت رو نگه دار هررر وقت گفتم ازش استفاده کن...هنوز مونده!!! =__= {نویسنده بد ذااات یاااییییی}


zaza
ساعت17:59---15 شهريور 1394
با سلام و عرض خسته نباشيد...
نچ... بهم نمياد اين جوري بحرفم! پس ميريم به سبك قبلي يوهاهاهاهاهاها
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااام خوبي؟؟ دوروبرت باز شلوغهههههه؟!
هييييييييييييييييييع !!بسي خوشحالمان كردي كه منتظرمان بودي بانو...( بي شوخي واقعا خركيف شدم وقتي گفدي منتظر كامنتم بودي)
" هي ديگه بايد بهش احترام بزاريم."
" فكرشم نكن از اين به بعد براي صداكردنت بهت بگم قربان!"
واسه خاطر اين چندتا جمله بود كه فكر ترفيع يه نفرشون اومد تو ذهنم!! اگه غلطه ديگه به من مربوط نيس...

پاسخ:هلوووو .... خخخخ !! انعطاف پذیری میتونی هر مدل بحرفی!! سلااااااااام...منم خوفم... دور و برم که اووووفففف... اصلا نمیخوام بهش فکر کنم!! واقعا هم منتظرت بودم...کککک اوهوم جمله های کلیدی بودن ولی من در کل گفتم دامنه حدسیاتت رو گستره کن {شکلک چشمک!} اتفاقا خییییلی هم به تو مربوطه!! =____=


aramis
ساعت23:57---14 شهريور 1394
آقا من واقعا عین چی گیج شدم....
قسمتای کیومین یا وونکیو رو اینحوری میخونم
بقیه قسمتهارو هم
خخخخ میدونم باید بیشتر بصبریم...ممنون گلی
پاسخ: عین چی؟!!! یه مثال بزن عمقش رو درک کنم...خخخ نو پرابلم اقتضای فیکی هست که نویسندش به قولا کرموعه...خخخخخ اوه پس تو پارت های کیومین دارش تو جزو آبقندی ها هستی...خخخ ...منم که ابدااا اخطار نمیکنم قراره چی خونده بشه!!! {شکلک شیطانی} یس یس بصبر .. ولی زیاد منتظرت نمیذارم!


zaza
ساعت18:13---14 شهريور 1394
بالاخره منم اومدم!! دقت کرده باشی اکثرا شنبه ها میام کامنت میزارم خودمم نمیدونم چرا!!
خب خب بریم سراغ احتمالات حیوان خاکستریِ گوش دراز من!
در مورد 5 تا دوست... دورهمی ترفیع رتبه یکیشون بوده, و اونقدری که تو داری از شیوون حمایت میکنی نتیجه میگیریم که شخصیتش خاکستریه(نه مثه اون حیونه ها ) نه شخصیت منفور داستان و نه مظلوم! با این اوصاف بتید یونگ هو* یه ناحقی در مورد کوانگ هو کرده باشه که واقعا بد تموم شده براش یا مثه خیلی از اتفاقای روزمره ی دیگه یه سوءتفاهم بوده باشه که در مورد دومی همچین چیزی فک نمیکنم.
نحوه ی ورود کیو بدون شفاف سازی و سرکشی توی گذشته اش رو ردپایی دنبال کنیم میرسیم به ژنرال جائه.

* توضیحات: باورت میشه تو پارتای فبلی که اسم یونگ هو رو آوردی فک میکردم مامان کیوعه!؟؟؟ واسه همین تمام فرضیاتمو میدادم به مامانش اگه دقت میکردی خخخخ ؛ منم انقققققققدر دامنه اطلاعاتیم وسیعه درمورد اسمای کره ای که باید برا همتون یه دوره کلاس بزارم
عااااااالی بود چینگو
مررررررررسی
پاسخ: سلامممم چطوری؟! منتظر کامنتت بودم.. چرا همه درباره ترفیع یک نفر حرف میزنن؟! دامنه فرضیاتت رو گسترده کن چینگو {شکلک مرموز} درباره یونگ هو و کوانگ هو فرضیت جالب هست !! ادامه بدی نظریه های خوبی از این فرضیاتت بیرون میاد. و نحوه ورود کیو هم تونستی درکش کنی... اما فقط به اون آدم ختم نمیشه!! یونگ هو اسم مرد هست...{شکلک قهقه} خودمم کللییییی دنبال اسم و نام و نشانی گشتم!!! اووووف گوگول دیگه ارور میداد میگفت ولمون کن تو اسم ایرانی نمیدونی میخوایی کره ای سرچ کنی!!! خواهش میکنم گوگولییی...


زهرا
ساعت0:38---14 شهريور 1394
سلام عالی بود مرسی الاهی دلم واسه کیو میسوزه آخ حالم از ایثن وشیون بهم میخوره
پاسخ: هاااییی .... کیوهیون گناه داره ولی مرد محکمی هست!! دونت ووری! واقعا ازشون متنفری؟! ... جالبه


mika
ساعت19:58---13 شهريور 1394
سلام....
منم مثه بقیه ی بچه ها یکم گیج شدم...فقط اسما چون جدیدن توی ذهن نمیمونن اگه تصویری از هر شخصیت داشت بهتر میشد شناختشون...
کیومینشم که تو مرحله ابتداعیه

پاسخ: هاااای... کلا من عادت کردم هر پارت این جمله رو بشنوم از خواننده ها "گیج شدم" واسه همین وقتی یکی حدسی میزنه یا یکم فکر میکنه و سناریو میسازه خوشم میاد خخخخ اونم هم اماده کردم اپ میکنم با پارت بعدی !!! بلی ابتداعی است چون سونگمین اصلا گی نیست... سخته قبول اینکه به همجنست تمایل پیدا کردی!! یه توچولو طاقت بیارین ، مومنت های کیومین میرسه


زهرا س
ساعت18:40---13 شهريور 1394
ممنون بابت رمز
این فسک یه خورده پیچیده است من قسمتی که چند تا دوست با هم تو بار بودنو نفهمیدم!!!
پاسخ: یاااااااایییی چینگو تو بالاخره رمز داز شدی؟!!! اووووف (پاک کردن غرق از پیشانی) نفهمیدی؟! نو پرابلم... ده بار بخون میفهمی...خخخخخ شوخی کلدم... قبول دارم گیج کننده بود چون شخصیت ها زیاد بود و تازه وارد شده بودن...شک بود وسطش !!


محدثه
ساعت16:13---13 شهريور 1394
من قسمتای خاطراتو قاطی کردم..جیسون و یونگو و کوانگ هو دو..اینا کین؟؟بابای کیو و شیوون؟؟
کی به کیومین میرسیم؟؟
ایونهه چی؟؟؟ایونهه میخوام..البته ایونهه الان له لهنا
پاسخ: جدی؟! خب این کاملا طبیعی هست اصلا غصه نخور... یک خاطره محو از دوستی پنج شخصیتی که به کل فیک گند زدن رو شده و انتظار نمیره خواننده سریع بگیره!! پارت های بعدی از این فلش بک ها داریم...اونطوری بهتر میفهمی و خب یک لیست از اسم کاراتر ها و عکسشونم اماده کردم میذارم بهتر بتصوری خخخخخ چینگو به کیومین هم میرسیم.... خب نمیشه که یهو بشه کیومین ،همه جذابیتش از بین میره... کالم دون بیبی...هَو دیپ پریث!!


باران
ساعت15:22---13 شهريور 1394
سلامممم عزیزممم. مرسی .
خدا به کیو صبر بده...از دست مین موهاش سفید شد که...یه ذره عطوفت..یه خورده مهربونی...
پاسخ: سلام خشکل خانم! کلا به من صبر بده که پیرم کرد این فیک! آآآمین :| اصلا این کلمات تو فرهنگ لعات لی سونگمین معنای نداره.... ولی بیا درگوشت یه چیزی بگم (کیوهیون اون ته مها میره مینوستشون!) خخخخ


pak_ha
ساعت14:20---13 شهريور 1394
مررررسی اومد.
فقط من بلد نیستم با تلگرام اد کنم.
یه سوال چند سالته ؟
اسمت چیه ؟ ))
فیک هم نظری ندارم
وونی من چیرا انقدر نقشش پلیده.
کیومین میخوام.
پاسخ: نظری نداری؟!!!! چرا؟!!!! من نظرت رو میخوام خو...وونی هم من نمیگم نقشش پلیده شاید منم جاش بودم همینکارو میکردم!! چینگو من رو آوید صدا کن...21 سالم هست و دختر هم هستم :| خخخخ کیومینش ....واااای خودم رسیدم به نوشتن پارت های کیومینش...ور ایز مای نفس؟!


محدثه
ساعت13:12---13 شهريور 1394
من هنوز رمزو ندارم...من رمز موخوام
پاسخ: گذاشتم توی وبت چینگو!! چک کن!!


لی سوجین
ساعت1:21---13 شهريور 1394
اقا من حرفی ندارم خووووووووووووو چه کنم هنو هنگم فکر کنم تا این تموم نشه من از هنگی در نمیام ووووووووووووالااااااااااااااا
پاسخ: نه باید حرف داشته باااااشی... (آوید درحاله گریه) بحررررررف!!


باران
ساعت0:05---13 شهريور 1394
سلاممممم عزیزممم.
اول اینکه مرسی از زحمتی که کشیدی...ولی من هنوز رمز به دستم نرسیده که.. میشه دوباره برام بفرستی...مرسی از لطفت.
پاسخ: {شکلک تعجب O.o} باوووور کن واست فرستادم چینگو!! آیدی تلگرامت رو واسم میذاری ...ولی الان دوباره واست میفرستم :||| چرا اینطوری شد خو!!! =_=


pak_ha
ساعت23:26---12 شهريور 1394
منم رمز
من کامنت گذاشته بودم ))))))
دوباره فرستادم گوگولی... اگر ارسال نشد آیدی تلگرامت رو بده تا اددت کنم و بهت بدم تا تو منو ادد کن!!


زهرا س
ساعت23:13---12 شهريور 1394
عزیز مطمئنی که فرستاده شده؟! من دوباره چک کردم میلی برام نیومده!!!
اون خط تیره آندرلاینه ها!!
پاسخ: یااا للعجب 0____0 نیومده برات؟!!!! چینگو من خیلی خیلی شرمنده ام...دوباره واست فرستادم!!! زودی چک کن ایملت رو!!


Mina
ساعت22:53---12 شهريور 1394
سلام عیلک
بابت رمز خیلی خیلی تنکس...
رفته رفته داره جالب تر میشه....
واقعاااااا خسنه نباشی ...

پاسخ: و علیکم السلام!! اهلا و سهلا؟! کیف حالک؟! :||||||||||| خواهش میکنم دوست گوگولی من...


زهرا س
ساعت20:21---12 شهريور 1394
من درخواست دادم اما برام رمز رو نفرستادین
پاسخ: فرستادم واست گلم! ^^


sana
ساعت15:17---12 شهريور 1394

اوووووههه
چقد شخصبتاش زیادن اوید من گاهی اصلا تنیفهمم اسم کی قبلا کجای داستان اومده....گیج شدم. قسمت قبلی یکی یه پیشنهاد درمورد توضیح درمورد کاراکترا داده بود....یا لااقل یه تصویری ازشون بذار که اسماشونو با قیافه هاشون حفظ کنم
دیگه اینکه....اره...جواب چندتاسوالو دادی گذشته دونی شبوون و کیو...و یه جیزای دیکه که من سر همون گیج شدن و گیرکردن بین اسما نفهمیدم(رون بلک)ولی درکل خوب بود...میدونی...
کم کم دارم فک میکنم این از اون داستاناس که باس تا اخرش بخونی تا بتوتی نتیجه گیری کنی....اینجوری نمیشه نظر داد اصلا....خیلی پیچیدس...وقتی تموم شد ادم میفهمه هرکی واقعا کی بوده! یا مثلا کاراکترا اونطور که نویسنده میخواست ننایش بده دراومدن یا ته.
مثلا درمورد شیوون....من نمیدونم کارایی که الان داره میکنه واقعا منطقی هستن یا نه... اینکه تمام مدت به کیوی پلیس نزدیک بوده و کار و حرفه اش رو بخطر انداخته اون هم فقط با حساب باز کردن روی اخساسات برادرانه ی کیو نسبت به خودش :/
یا مثلا اینکه چطوریه که کیوی تازه وارد درحدی کاردرسته که با ژنرالا و افسر لی همکاری میکنه (درجات اداری و سمتها منظورمه...هرکی بهتر و قوی تر..نزدیکتر)بعد هیچکس تو اون اداره سابقه ای از زندگیش نمیدونه چجوری استخدامش کردن پ اونم تو همچیتگن مخیطی :/
تازه فک کن اینا چیزایی بود که نن تو پیچ واپیچ داستانت تونستم بدرکمشون.....خیلی میپیچونی خواننده ی بیچاررو دختر°¬°
اها اون تیکه ی سه دوست زیر اسمون ابی) بابا استعااره..بابافصاسازی...ولی چقد بده ها....اینکه کارای دیگرون باعث میشه زندگی ادم عوص بشه...امیدوارم این پسره خارجیه باعث انحراف دونی نشده باشه(شده مثکه)
نخسته چینگو....خودم که خیلی خستم...
قلب
Thums up
منتظر اپا و جوابای بعدیم....

پاسخ: و رسیدیم به کامنتی که باید در خلوت و سکوت جوابگویش باشیم مبادا نکته ای را از قلم بیاندازیم!! چطوری رفیق؟! تبریک عرض میکنم...ایشالله روزی من خخخخخ یونگهو قبلا اسمش گفته شده ، همینطور سون جانه و جیسن و جون... زن هاشون اضاف شدن و با کوانگ هو که پدر شیوون هست... عکس هاشون رو آماده کردم اضاف میکنم به پست و پست های بعدی میذارم ببینشون!! بینگووو. سوال بسیار بسیااار خوبی رو پرسیدی...اما قادر نیستم بهت جواب بدم!! چون اگر بگم باید کلللل داستان رو لو بدم و بساط رو جمع کنم و برم! فقط بدون که..همچین گمنام و بی اصل هم نیومده... در کل هیچ اشاره ای به نحوه ورود کیو به اداره نشده ... پس این یعنی یک چیزی توی گذشته هست یا یک گیری به یک نفر داره که اگر حل بشه نحوه ورود کیو هم به این داره قوی پلیس حل میشه!! چقدر رمز آلود حرف میزنم من =___= دقیقا من موافق نیستم خیلی از خواننده ها میگن نقشش پلید یا منفوره. ، چون اگر خودم بودم یا همچین کاری رو میکردم یا حتی بدترش رو انجام میدادم!! خیلی پیچوندی خواننده رو دختر : خب خواننده هم یکم فکر کنه ،نمیشه که نویسنده کللل داستان رو بذاره تو دهنش!! تینک بیبی...تینک مای لاو خیلی چیزها باعث میشه آدم ها عوض بشن.. کلا عوض شدن یه بحث مفصصصصصصصصل هست :| تنکسسس مای لاولی فرند {ک.یس یور چیک}



باران
ساعت14:47---12 شهريور 1394
سلامممم . خسته نباشی. .
میشه لطفا رمز رو برام بفرستی.. پیشاپیش مرسی فراوان. .
پاسخ:فرستادم واست چینگو!^^


aramis
ساعت14:41---12 شهريور 1394
بازم نظرم نرسید نه؟
اگر این رسید لطفا رمزو برام میفرستی؟
پاسخ: دونت کرای هانی... فرستادم واست! ^^


sheyda
ساعت13:52---12 شهريور 1394
من هر قسمت که میخونم گیج تر میشم
میشه یه معرفی از شخصیتهای این فیک بذاری ؟
مرسی عزیزم
پاسخ: میدانم دوست من!! اما اگر با دقت بخونی و لابه لای همه صحبت ها نکته ها رو بکشی بیرون خیلی راحت سناریو رو میچینی و پازل رو حل میکنی!! ولی الان زوده چون هنوز خیلی چیزها روشن نشده. آره میذارم...فقط شخصیتهای این فیک خیییلی زیادن :| خواهش میکنم


saye
ساعت11:23---12 شهريور 1394
وای خیلی باحاله فیک مرموز دوس دارم
انقدر دوسدارم بدونم سونگمین چه جور عاشق میشه هههه
مرسییییی

پاسخ: یاااااییییی منم تو رو دوست دارم!!!XD عشق این دوتا من رو پی کرد.. خواهش میکنممم!!


Destiny
ساعت11:20---12 شهريور 1394

سلام چینگو
خسته نباشی واقعا ابن پارت عالی بود
خب حالا فیک:اوووپس رابطه ی اونهه و جرج تاحدودی اونی بود که حدس زدم!باهم دوستی قدیمی داشتن ودونگهه باجرج دوست تر بود!
کیو و مین: اوه میدونستم بازم چیزی از کیو نظرمین روجلب میکنه .انگشتاش!! مین نمیدونه کیو وسط ماجراس اگه بفهمه شاید رابطه اش باکیو خیلی تغییر کنه...
خب درباره اون ۵تا:داشتن پلیس شدن سون جآئه روجشن میگرفتن اینا دوستای قدیمی بنظرمیان...باباهای شیوون و کیوداداشن؟ اخه اسماشون شبیه همه! وای چی باعث شده باباهای شیوون و کیودشمن بشن؟ ممکنه این یه دسیسه ازطرف‌جون بوده باشه.باعث دشمنی بین اون دوتاشده . و جون و سوجائه... حدس میزدم رفیق بوده باشن بخاطرهمین میذونست که کارجونه وقتی مدرک نداشت.
پوووف خیلی پیچیده شد قضیه
عالی بود مرسی

پاسخ: سیلووم!! مخسی چینگو... آره گفتم حدسیاتت رو دوست دارم. خاطرات گذشته این پنج مرد طوریه که تا وسطای داستان کشیده میشه ،قرار نیست با همین یک فلش بک همه گذشته رو بشه !! نه برادر نیستن... خخخخخ داری ریزه ریزه تحلیل میکنی!! ذهن کرموی نویسنده..یااااایییییییییییییییی... چاکریم رفیق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

آخرین مطالب

» ادرس جدید ( 1394/08/24 )
» عشق کافی نیست 26 ( 1394/08/22 )
» اسمان مشکی_فصل دوم_پارت11 ( 1394/08/22 )
» TRUST-PART-17 ( 1394/08/21 )
» فرشته ی سیاه 15 ( 1394/08/20 )
» ماه شب چهاردهم پارت 27 ( 1394/08/19 )
» اطلاعیه ( 1394/08/18 )
» فرشته ی سیاه 14 ( 1394/08/18 )
» عشق کافی نیست 25 ( 1394/08/15 )
» TRUST-PART-16 ( 1394/08/14 )
» فرشته ی سیاه 13 ( 1394/08/14 )
» Autumn couple ( 1394/08/12 )
» A million pieces kyumin ver ( 1394/08/11 )
» عشق کافی نیست 24 ( 1394/08/11 )
» فرشته ی سیاه 12 ( 1394/08/10 )
» اسمان مشکی2_پارت10 ( 1394/08/08 )
» مسابقه بهترین طنز آبی ( 1394/08/08 )
» TRUST-PART-15 ( 1394/08/07 )
» خطوط سرنوشت پارت یازدهم ( 1394/08/07 )
» فرشته ی سیاه 11 ( 1394/08/06 )
 
 
  • کد نمایش افراد آنلاین