TRUST-PART-14
 
 
 
kyumin land

TRUST-PART-14

نویسنده : skynet | تاریخ : 23:22 - چهار شنبه 15 مهر 1394برچسب:TRUST ,KYUMINFANFIC, KYUMIN,

 

هلووو گایز!!!

این روزا همه سرگرم هستن و وقت برای فیک نوشتن و آپ کردن خیلی به ندرت پیدا میشه!!

اما یک درصد فکر کنید آپ اعتماد مختل بشه..خخخخ!

من بازم نطقم گشوده شده میخوام صحبت واگویه کنم!! :| ...

حرف های قبل از فیک رو میخونید؟!... این یکی رو بخونید خالی از فایده نیست!!

دوره درس و دانشگاه هست و همه حسااابی درگیر هستن ، از تک تک فرصت هایی که دارید خوووب استفاده کنید ، و اگر احیانا فرصتی دوباره برای جبران واستون پیش اومد دو دستی اون رو بچسبید...!!

من هم درس و دانشگاه و کنکور و هزار و یکی مشغله روزمره دیگه دارم {همین امروز یکی از دوستای مامانم رسما شوهرم داد0_0}

اماااااااااا... این صحبت ها برای آپ نشدن تراست نیست!! تراست طبق جدول آپ میشه و همونطور که مامی توی اطلاعیش گفت روزی دوبار قراره آپ بشه ، چون نوشتنش برای خودم تقریبا تموم شده!!

تنها چیزی که نمیتونم بهش رسیدگی کنم  جواب دادن به کامنت های زیبا و هیجان انگیزی که میذارید هست ، و + رمز دادن

به خاطر همین من رمز پارت های قبلتر رو برمیدارم و به همون رمز همیشگی تغییر میدم {همون عدد کیومین}

اینکه بخوام همممه تمرکزم رو روی چیز دیگه بذارم تصمیم یک شبه من نیست فقط من واقعا رمز رو فراموش کرده بودم و امروز تنها راهی که براش دیدم همین بود!!

حالا اونی که میخونه و نظرش رو میگه جای خود داره و اونیم که نمیگه زیر میزی حالش رو برده ، کاری از من دیگه ساخته نیست!!

شاید پست های آتی آپ من نباشن ، شاید هم باشن

اگر اولی رو در نظر بگیریم پس من از همه کسایی که تا اینجا همراهم بودن خیلی خیلی خیلی ممنونم!! از کسایی که شاید بعدا اضافه بشن هم پیشاپیش منمنونم!!

همه تون رو به ایزد پاک هستی سپرده م!!

و اگر دومی رو در نظر بگیریم .... اومممم بازم به خدا میسپارمتون!!

^^



ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
رمز :عدد کیومین

نظرات شما عزیزان:

z
ساعت20:42---6 آبان 1394
سلام‌میسی عسیسم .
می دونی اصلا خوشم نمیاد از این حرکت دونی و شیون
حتی اگه پوشش باشه
اعداااااااام؟ نهههههههه
خواهش میکنم


TNT
ساعت21:14---19 مهر 1394
عررررررررررررررررررررررررررررر رررر!
این دیگه چ بلای عاسمانی بود؟؟؟؟؟ دونی وا کن اون دهنو ، هیوکشون ی راهی پیدا میکنن!!!! عررررررررررررررررررر! جییییییغ!
هه!!! مستر لی !! نمیتونی از کیو بگذری عزیزم!
اوووخی بیچاره هایون!!!
اه ! دکترای لعنتی!!! ایثن مزخرف ! جرج نسبتا خیلی بیشعور!!!! اییییییییییییییییییش!!!
نفس عمییییییییییییییییق! دم ، بازدم!!!
در ضمن در کنار مشغله هات ایشاا.. بازم ببینیمت چینگو جان!!! موفق باشی!!!
دستت مرسی!!!


sara
ساعت21:05---18 مهر 1394
این کیو چ مرگشه هی درد داره؟ووای خدا مرسی

Mina
ساعت13:05---17 مهر 1394
salaaaam dostam
khobi?
mamnooooon kheyli bahal boood
mini dare narm mishe
khaste nabashi


aramis
ساعت12:58---17 مهر 1394
یکی دونگی رو نجات بده خو
نمیشه دونگهه رو ول کنن جاش شیونو اعدام کنن؟؟؟ تیریخیدا
کیوهیون چشه آقا؟؟؟
ممنون خانومی


*مهتا*
ساعت12:15---17 مهر 1394
سلاممممم گلم
هییییی ماهی منو میخوان دار بزنننننننن نهههههههه هیوک نمیزاره
بعدشم مگه میشه ماهیه به اون لیزی رو دار زده ماهیو رو باید کباب کرد که اون فقط در تخصص هیوکه
ممنووووون گلی خسته نباشی


باران
ساعت19:35---16 مهر 1394
سلامممم عزیزممم. مرسی.
طفلی دونی...طفلی کیو...الان من دلم برا همشون کبابه.
پاسخ: به به رین!!! چطوری؟! خیلی خوبه که دلت برای هموشون کبابه!!... میدونی من حتی دلم واسه ایثن هم میسوزه... و شیوون!! ^^


pak_ha
ساعت19:01---16 مهر 1394
من نگران کیو هستم.این سم ها خیلی خطرناکه.ازشون بعیده پیگیری نمی کنن.کیو یه چیزیش بشه مینی چی کار کنه؟؟؟؟؟
کیومین.
دونی چی میشه؟
اگه من راز و رمز این رو بفهمم خیلی عالی میشه .)))
خیلی خیلی ممنونم ^_^

پاسخ: بالاخره یکی پیدا شد نگران کیو باشه :| ... از کی بعیده؟! تنها کسی که از دردهاش خبر داره سونگمین هس که اونم رفت و عکس اون هرزه رو گرفت ولی الان درگیر کیو شده و افسر لی سونگمین واسه اولین بار پیگیری یک چیز مهم رو واسه پیگیری یک شخص فراموش کردهههههه!!! {این جمله رو نمیگفتم میترکیدم}... :| ... دونگهه خود راز هست!!! و رازش .... اگر تو فلش بک ها دقیق باشی میگیری رازش رو!! خواهش میکنم!


زهرا س
ساعت13:28---16 مهر 1394
اوه چقدر پیچیده!! کیو واقعا خیلی سختی کشیده و البته داره میکشه
پاسخ: پیچیدگیش به اوج خودش رسیده اما دقیقا مثل دردهای کیوهیون یهو تماااام کنف شل میشه تو دستات!! و فقط تو می مونی با یه گره کور!! کیوهیون... درباره شخصیتش بخوام بگم یه فیک میشه کککک !!! مررررسی که خوندی!


Sheyda
ساعت12:57---16 مهر 1394
برای ماهیم حکم اعدام دادن،پس برای بقیه سردسته هستن چه حکمی میخوان بدن
هیییی ایونهه بیچاره
مرسی عزیزم
پاسخ: شاید اصلن وقت حکم دادن واسه سردسته نباشه!!.... ایونهه ایز خیلی خوب!! کککک خواهش میکنم!


mohadeseh
ساعت11:12---16 مهر 1394
mamnon khaste nabashi...doni ro nakoshyaaa....yaaaaaaaaa....man nemikham bemire
پاسخ: مررررسی.... منم نمیخوام!!! :(


mika
ساعت10:07---16 مهر 1394
یعنی میشه هیوک پسر ایثن باشه ؟؟؟؟!!!!اصلا داریم!!؟؟؟؟؟خب اگه نشه پس دونی چه دلیلی واسه کاراش داره چرا نمیتونه حرفاشو بزنه...
این جرج چرا اینقد دس دس میکنه میزنن دونیرو میکشن دیر میشه ها...
من کله نگرانیم فقطو فقطو برا دونگهه هس...همین
پاسخ: حتما یه دلیل دیگه داره!!! خخخخخ... فقط دونگهه؟!! :| منطقیه!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

آخرین مطالب

» ادرس جدید ( 1394/08/24 )
» عشق کافی نیست 26 ( 1394/08/22 )
» اسمان مشکی_فصل دوم_پارت11 ( 1394/08/22 )
» TRUST-PART-17 ( 1394/08/21 )
» فرشته ی سیاه 15 ( 1394/08/20 )
» ماه شب چهاردهم پارت 27 ( 1394/08/19 )
» اطلاعیه ( 1394/08/18 )
» فرشته ی سیاه 14 ( 1394/08/18 )
» عشق کافی نیست 25 ( 1394/08/15 )
» TRUST-PART-16 ( 1394/08/14 )
» فرشته ی سیاه 13 ( 1394/08/14 )
» Autumn couple ( 1394/08/12 )
» A million pieces kyumin ver ( 1394/08/11 )
» عشق کافی نیست 24 ( 1394/08/11 )
» فرشته ی سیاه 12 ( 1394/08/10 )
» اسمان مشکی2_پارت10 ( 1394/08/08 )
» مسابقه بهترین طنز آبی ( 1394/08/08 )
» TRUST-PART-15 ( 1394/08/07 )
» خطوط سرنوشت پارت یازدهم ( 1394/08/07 )
» فرشته ی سیاه 11 ( 1394/08/06 )
 
 
  • کد نمایش افراد آنلاین